Изражението на Фейт беше също толкова гневно и разочаровано, когато видя Куп с блондинката, виснала на ръката му.
Но моментният й шок много бързо беше заменен с изкуствена усмивка и вплитане на пръстите й в тези на клонинга на Куп до нея. След което прошепна нещо в ухото му над силната музика, която вече бумтеше от басейна, той кимна одобрително и двамата се запътиха навън на двора.
По дяволите, тези двамата!
Проследих ги за кратко и едва след това се извърнах и сърцето ми отново заби като локомотив на товарен влак.
Да си го начукам!Гаджето ми стоеше до сестрата на Стенли и също беше облечена с бански. В червено!
Малката палавница знаеше, че имах слабост към бельо в червено и несъмнено беше решила да ми тества самоконтрола тая вечер.
Потрих ръце в лицето си и си поех дълбоко въздух.
– Божичко, жено! Да не се опитваш да ме убиеш тая вечер? – казах, щом приближиха, дръпнах Емили за ръката и я притиснах към себе си. – Какво по дяволите ти е дала да облечеш Тами? – измърках във врата й и гризнах леко брадичката й.
– Бански. – изчурулика в отговор. – Щях да попитам „не ти ли харесва?", но вече усетих отговора на този въпрос. – усмихна се срещу устните ми. – Бих казала доста твърд отговор.
Изпъшках от безсилие, защото вечерта започна кофти, и имах планове за осъществяване, които можеха тотално да пропаднат след всичко, което се разигра по-рано между приятелите ни, но в момента не ми пукаше. Емили беше облечена с червен бански с някакви златни синджири и беше изкусително притисната към мен. Кръвта ми започна да кипи.
– Мислех, че отивате за дрехи. – натъртих на последната дума и изгледах осъдително Тами, която ни наблюдаваше заинтригувано.
– О, ще ми благодариш по-късно, Джули бой. – метна тя през рамо и се разсмя шумно, докато също се отправи към басейна.
Несъмнено щях.
Но в момента не бях голям фен на това гаджето ми да се разхожда по точно този секси бански пред цялата тая група тестостеронни инфантили, които се мятаха като подивели в басейна.
От друга страна обаче, това беше още един повод да маркирам територията си. Не, че не го бях правил досега многократно, но явно някои хора още не бяха наясно с очевидното.
YOU ARE READING
Твой Джулиан
Teen Fiction⫸ #1 в конкурса The Bookish Awards 2018 в категория "Романтика" ⫸ Победител в конкурса The Glass Awards 2018 в категория "Спектърът на въображението" Жанр: Романтика, Тийн Фикция, Драма Възраст: 16+ Статут: В процес на писане от 13.07.2018 АНОТАЦИЯ:...