Бяхме в линейката на път към болницата и пътуването беше бавно и тягостно. Никой не смееше да продума и напрежението от целия ден сякаш се беше стоварило изведнъж от плещите ни и тровеше въздуха в и без друго тясното пространство.
В главата ми беше истинска каша. Събитията от деня се прескачаха едно след друго в нея и съзнанието ми се опитваше да ги подреди, да ги степенува, да ги осмисли, но мозъкът ми отказваше да съдейства. Отказваше да приеме тази реалност, в която онзи нещастник Ийтън Джеймс беше жив и здрав. Вярно, с разбита от юмруците ми мутра, но въпреки това жив и здрав. А приятелят ми... Най-добрият ми приятел беше качен в линейка прострелян и след дефибрилации. Шибани дефибрилации!
Бяхме загубили Куп. И тази действителност беше смазваща.
Шибаното му сърце беше спряло да бие. За секунди, за минути, Бог знае за колко време. А след това?
Дефибрилации. Шибани дефибрилации.
Лекари. Техники. Изкрещени нареждания. Един хаос от тичащи хора и наполовина дочути думи, носени от вятъра, приглушени от дъжда, от суматохата, от безумното блъскане на собственото ми сърце.Има пулс.
Една реплика, която отекваше в съзнанието ми и подхранваше зрънцето надежда, което се опитваше да покълне в непрогледния мрак и сковаващия студ, който беше обхванал всичко наоколо.
Бяха ли го спасили действително? Бяха ли го върнали в съзнание лекарите? Беше ли жив най-добрият ми приятел?
И сякаш някой изсипа кофата с ледено студена вода отгоре ми при тези нахлуващи от всичките ми страни въпроси, които ме дърпаха и теглеха в различни посоки и които караха главата ми да се върти.
Покрих с ръце лицето си, стиснах силно очи, за да потуша напиращите сълзи в тях и просто се оставих на вихрушката да ме поеме.Не можех да се боря срещу помитащата сила на всички усещания. Исках просто да им се предам. Да се пусна по вятъра и да оставя да ме понесе на някое място, където никой не беше прострелян, Ийтън Джеймс беше зад решетките, а аз бях с момичето, което обичах – без ревност, без съмнения, без задръжки.
Усетих меки, студени пръсти да се преплитат с моите и дъхът секна в гърлото ми, щом видях идентичните ни мастилени пръстени един до друг. Моята Емили.
Сега и завинаги.
Беше с мен. Беше жива.
VOUS LISEZ
Твой Джулиан
Roman pour Adolescents⫸ #1 в конкурса The Bookish Awards 2018 в категория "Романтика" ⫸ Победител в конкурса The Glass Awards 2018 в категория "Спектърът на въображението" Жанр: Романтика, Тийн Фикция, Драма Възраст: 16+ Статут: В процес на писане от 13.07.2018 АНОТАЦИЯ:...