Двамата изминахме пътя до вкъщи почти без да си разменим дума. Имаше много, което можеше да се каже след този скапан ден, но не исках да започвам сериозен разговор точно в колата.
Знаех също, че тя вероятно имаше нужда да осмисли случилото се и не исках да я притискам с нови въпроси. Всичките опасения, за които беше споделила с мен в болницата, се бяха сбъднали. Клюките, обидите, лъжите по неин адрес.
Естествено, и аз самият очаквах подобна реакция в училище, но не предполагах до какво ниво могат да паднат всички. Нещата бяха излезли извън всякакъв контрол и трябваше да се намеся. Може би казах прекалено много, противно на всички указания от адвоката ни по делото, но не можех да ги оставя да говорят подобни небивалици за Емили и да си мълча.
Взех разстоянието до нас почти като на автопилот. Паркирах пред къщата и отидох откъм нейната страна на колата, за да й отворя вратата. Помогнах и да излезе навън, а тя ме хвана за ръката и ме поведе към стълбите, водещи нагоре към верандата, все едно не можеше да понесе мисълта да стоим и секунда повече навън.
Може би искаше да проведем най-накрая този разговор, който не можахме в колата. Може би искаше да се скрие отново измежду спокойствието на четирите стени и да избяга от външния свят.
Не я винях. След днешния ден и аз не изгарях желание за нови социални дейности и „връщане към нормалното".
Имаше обаче и някаква припряност в действията й. Сякаш искаше да ми каже толкова много неща, но не знаеше с кое да започне. Виждах признателността и истинската любов в очите й заради това, което направих по-рано. Но в тях имаше някакъв огън, който не бях виждал от известно време и който тайно се надявах да се възпламени отново.
Поведението ми от по-рано, яростната защита пред цялото училище, това, че застанах зад нея, както й бях обещал, беше продиктувано от внезапното чувство да я закрилям и пазя от целия свят. Беше съвсем нормална реакция, но осъзнавах, че за нея означаваше много повече. Предвид как дни наред преди това един по един я бяха предали най-близките й хора.
Засуетих се с ключа, като че ли някаква нервност ме беше обзела внезапно, но нямах обяснения каква беше причината. Поколебах се за миг, но после бутнах вратата. Влязохме вътре и съблякохме набързо връхните си дрехи и обувки, след което пристъпихме в дневната и двамата останахме на място.
ESTÁS LEYENDO
Твой Джулиан
Novela Juvenil⫸ #1 в конкурса The Bookish Awards 2018 в категория "Романтика" ⫸ Победител в конкурса The Glass Awards 2018 в категория "Спектърът на въображението" Жанр: Романтика, Тийн Фикция, Драма Възраст: 16+ Статут: В процес на писане от 13.07.2018 АНОТАЦИЯ:...