Глава 23

848 86 1
                                    

Не можех да повярвам, че ми се случва. Седях в патрулката и гледах как полицай Линда Джеферсън, отива към Джулиан и издърпва сутиена ми от ръцете му. Моят сутиен. Идеше ми да потъна в земята от срам.

Това беше майката на Мариса. Мариса Джеферсън, която знам със сигурност, че беше спала с Джулиан, защото го афишираше на всеослушание седмица след събитието. С него и вероятно с половината училище, но майка й сигурно я смяташе още за девственица.

Линда Джеферсън, от друга страна, беше олицетворение на морала и законността. И не само заради професията, която практикуваше. Защо трябваше да е точно тя?

Идеше ми да повърна. Коремът ми се беше качил в гърлото и се питах каква щеше да е присъдата ни.

Щом се върна при мен, полицай Джеферсън тикна сутиена в ръцете ми, заедно с другите ми все още сухи дрехи. Изглеждаше истински ядосана.

– Облечи се! – така и звучеше.

О, Боже! В какво се забърках? Това беше истинска катастрофа, от която не знаех как щях да се измъкна. И за какво? За да се натискам с Джулиан? Наистина си бях загубила ума. Но в момента, в който устните му се допряха до моите и ръцете му започнаха да обхождат тялото ми като някаква карта, която искаха да запомнят, всичко останало спря да съществува.

А сега какво?

Стоях гола в патрулка на брега на езерото. Сама и без капчица останало достойнство.

– В случай, че сте пропуснали табелите, къпането тук е забранено. – смъмри ме не след дълго. И психически се подготвих за другото, което щеше да последва. – Имаш късмет, че се появихме преди нещата да бяха отишли твърде далеч. Защото ако добавиш към първото провинение и секс на обществено място, нещата никак нямаше да изглеждат розови за вас.

Не можех да я погледна. Знам, че се бях изчервила. Този разговор беше повече от конфузен. И предвид състоянието на разсъблеченост и позата, в която ни намериха, не се учудвам, че Линда си беше направила подобни заключения за мен и Джулиан.

– Не сме правили... – гласът ми трепереше. Дори не можех да изрека думата. Опитвах се да се оправдая, да смекча малко ситуацията, но се оплитах сякаш още повече. Щях ли да правя секс с Джулиан? Тук в езерото?

Мили Боже! Къде ми беше акълът наистина?!

– Това момче ще те използва и захвърли като носна кърпичка. – продължи Линда все едно не ме бе чула. – И наказанието за неприлично поведение на публично място ще ти е най-малкият проблем, когато това се случи.

Твой ДжулианDonde viven las historias. Descúbrelo ahora