Бавно и на пръсти се отправих към стаята си, като внимавах да не стъпя на дъската точно пред прага, която скърцаше.
Влязох вътре и съвсем внимателно затворих вратата. Отпуснах се на нея от вътрешната страна и се свлякох на пода.
Зарових глава в ръцете си и усетих как сълзите започнаха да се стичат от очите ми. Оставих ги да се излеят и да освободят душата ми от всичко. От болката и стаената с години неприязън към случващото се у нас. От обидите и незаинтересоваността. От побоите, скандалите и последвалото пренебрежение.
Плачех за Джулиан и наложеното наказание, но всъщност плачех за себе си.
За безизходното положение, в което се намирах и скапания си живот. За това колко безсилна се чувствах отново. Отново бях плахото момиче, което се криеше под полата на майка си и трепереше при всяко повишаване на тон.
Сърцето ми се сви и сълзите потекоха още по-силно. Риданията разкъсваха тялото ми, но тежестта от плещите ми, трупана с годините намаляваше. Бавно и постепенно напускаше тялото ми и ме оставяше с едно усещане за празнота.
За самота.
За отчаяние.Не знам колко време стоях така, разтърсвана от риданията. Постепенно сълзите секнаха и сякаш събитията от вечерта ме заляха като приливна вълна - едно след друго. И не ми даваха възможност да си поема въздух.
Баща ми ми беше забранил да се виждам с Джулиан. Той никога нямаше да приеме връзката ми с него, защото някога някой от фамилия Романо го е натопил за нечистите му сделки, и вероятно с основание.
Елена се беше натискала на баща ми, за да се издигне на по-висока длъжност, но по-скоро бях склонна да мисля, че е било обратното. И сега баща ми мразеше всички от семейство Романо.
Повръщаше ми се от това семейство и отровата, с която заливаше живота ми. Точно бях успяла да намеря своята частичка щастие в лицето на Джулиан и те решиха да ми я отнемат.
Преди тази вечер бях решила какво щях да правя и бях измислила всичко. Щях да завърша училище, да се махна от този дом и да замина надалеч. Сега той щеше да направи отново живота ми ад.
Защо ми трябваше да се обаждам? Защо просто не си затварях устата и очите за всичко, както винаги досега? Защо се поддадох на момента и не помислих преди да действам? Глупава, импулсивна, Емили!
ESTÁS LEYENDO
Твой Джулиан
Novela Juvenil⫸ #1 в конкурса The Bookish Awards 2018 в категория "Романтика" ⫸ Победител в конкурса The Glass Awards 2018 в категория "Спектърът на въображението" Жанр: Романтика, Тийн Фикция, Драма Възраст: 16+ Статут: В процес на писане от 13.07.2018 АНОТАЦИЯ:...