Стоях на масата, полугола, но честно казано, не ми пукаше. Досега не бях усещала подобно желание. Не бях предполагала дори, че може да е толкова помитащо.
Исках това момче.
Исках го в мен.
Исках го силно.
Болезнено.
Не можех да разсъждавам. Исках да усетя вкуса му, да науча всяка извивка на тялото му, да се слея и изгубя в него. Устните му вече не ми бяха достатъчни. Беше застанал пред мен и ме питаше дали го искам, но не виждах смисъл да си разменяме безсмислени празни приказки в момента. Действията бяха моят отговор.
Затова го придърпах към себе си и зацелувах врата му. Разкопчах анорака му и го свалих, докато той ми помагаше. Започнах да целувам гърдите му през тениската. Ръцете ми бавно се насочиха към връзките на долнището му. Той притаи дъх. Харесваше ми да виждам, как му действам.
Въпреки че нямах опит с това, бях чела достатъчно неща по темата и имах прилична теоретична подготовка. Не знаех дали това, което се канех да направя, е редно или не, а и сега дори не ме интересуваше. Просто исках да му е хубаво с мен, да забрави другите момичета преди мен. Бях егоистка, исках да е с мен и само с мен.
Обхванах с ръка внушителната му ерекция. Чух го как изсъска през зъби, но после ме спря:
– Ем, сигурна ли си за това, бейб? Наистина не е нужно да прибързваме... искам те повече от всичко, но мога да изчакам... – запуших устата му с устните си. Не исках да го слушам. А да му се отдам напълно – ако ще, тук, на кухненската маса. Днес щях да съм дръзка. Емили, която нямаше да се страхува да взема това, което иска.
Джулиан ме грабна от масата и ме понесе към стаята ми, с кратките напътствия, които му давах и измежду неспиращите му целувки. Отвори с лекота вратата и ме постави нежно върху леглото. Отдалечи се и измъкна блузата си през глава, свали спортното си долнище и боксерките, а после без дори да ми остави време да огледам внушителното му тяло и още по внушителна ерекция, се покатери на леглото.
След секунди бях притисната към матрака от тежестта му и прикована от пленителните му зелени очи. Чувствах се странно и може би малко се страхувах. Трябваше да му кажа, че ще ми е за първи път, но целувките му се възобновиха и ми вземаха дъха, превземаха мислите и открадваха думите от устните ми.
CZYTASZ
Твой Джулиан
Dla nastolatków⫸ #1 в конкурса The Bookish Awards 2018 в категория "Романтика" ⫸ Победител в конкурса The Glass Awards 2018 в категория "Спектърът на въображението" Жанр: Романтика, Тийн Фикция, Драма Възраст: 16+ Статут: В процес на писане от 13.07.2018 АНОТАЦИЯ:...