Андрю и Джулиан завършиха с боядисването и отидоха да се изкъпят и преоблекат в съблекалните.
Оставаше ни още толкова работа - боядисване втора ръка и подреждане на цялото помещение. Радвам се, че настоявах да приберем книгите по новата подредба. Сега ще ни остане само да ги вадим от кашон номер "1", до кашон номер "44".
Работата в библиотеката вървеше по-бързо от очакваното. Щяхме да приключим с освежаването и подредбата й в следващите два дни. За сметка на това пък, отношенията в групичката ни ставаха все по-оплетени.
Нещата между мен и Джулиан се подреждаха толкова добре, че ме хващаше параноя. Не можех да се отърся от чувството, че ще се случи нещо лошо.
Андрю и Моника бързо изградиха основите на.. и аз не знам на какво точно. Тази вечер тя щеше да позира, като негов модел за фото-сесията. Той пък подозрително много ни повтаряше, колко обичал приятелката си Лаура. Имах чувството, че не се опитваше да убеди нас, а себе си.
А Фейт и Купър...
— Какво ли мислиш, че правят в момента?
— Секс. — разсмях се, а Моника ме погледна изненадано. — Или това, или се бият в стил "Мистър и Мисис Смит".
— Аз пък мисля, че се обясняват в любов един на друг!
— Ах, Мон, каква си романтичка. Съжалявам, че ще трябва да ти спукам балона, но съм сигурна, че каквото и да изпитва Фейт към Купър - няма да се даде толкова лесно!
Тя завъртя стола си пред моя, за да ме погледне.
— Откъде може да си сигурна?
— Познавам я. — казах просто и повдигнах рамене. — Ами ти и Андрю?
— Какво? — тя се скова и се ококори срещу мен. — Няма нищо между нас! Приятели сме... мисля. Той си има гадже!
Усмихнах се. Знаех, че си пада по него!
— Имах предвид снимките утре. Притесняваш ли се?
Моника видимо се отпусна и започна да увива кичур от кестенявата си коса на показалеца си.
— Когато ми предложи да бъда негов модел за конкурса, се почувствах така, сякаш някой ме бутна в пропаст. Изгубих почва под краката си. Веднага му отказах!
— Как всъщност те убеди? Не се обиждай, но никога не съм си те представяла да направиш нещо подобно.
YOU ARE READING
Твой Джулиан
Teen Fiction⫸ #1 в конкурса The Bookish Awards 2018 в категория "Романтика" ⫸ Победител в конкурса The Glass Awards 2018 в категория "Спектърът на въображението" Жанр: Романтика, Тийн Фикция, Драма Възраст: 16+ Статут: В процес на писане от 13.07.2018 АНОТАЦИЯ:...