Industrie terrein

1.2K 52 0
                                    

* Julia's pov *

Ik open mijn ogen en een barstende koppijn zorgt ervoor dat ik een kreun verlaat en mijn hand op mijn hoofd leg.

Als de hoofdpijn een beetje is weggezakt ga ik langzaam rechtop zitten en kijk om me heen.

Ik lig op een oud vies matrasje. Het is best een donkere ruimte, maar dankzij de 2 ramen komt er nog wel een beetje licht.. Ik sta op en begin rond te lopen. Mijn hoofd begint steeds harder te bonken. 'Liam?' Vraag ik. Ik krijg geen antwoord, maar verlies mijn evenwicht.

Ik probeer iets vast te grijpen, maar tevergeefs. Het is te laat.

Ik probeer mijn ogen nog open te houden, maar het kost te veel moeite en alles wordt zwart. Ik zie nog voor het laatst vaag een schim boven me hangen. 'Liam?' Fluister ik bijna onverstaanbaar.

Maar na dat kreeg ik niks meer mee...

* Liam ' s pov *

Ik zit nog steeds snikkend in de auto. Ik weet niet hoelang ik al aan het huilen ben, maar dat maakt me ook helemaal niks uit.  Mijn vriendin is gewoon ontvoerd, als dat geen reden om te huilen is dan weet ik het ook niet meer hoor.

We zijn bijna bij het industrie terrein. Het is doodstil in de auto, niemand, echt niemand durft wat te zeggen. Ik weet dat iedereen naar me kijkt en dan niet continue, maar wel vaak. Ik hou dit echt niet vol zo.

Hoe bang zal Juul dan wel niet zijn? Wat zal die Koen wel niet met haar doen? Duizenden vragen spoken rond mijn hoofd, maar het is onmogelijk om daar antwoord op te geven.

We komen eindelijk aan bij het industrieterrein. Ik kijk uit het raam en zie er al 2 politiewagens staan met 6 agenten. Louis zet het busje stil. Ik maak mijn riem los en wil uitstappen, maar Niall houdt me tegen. 'Nee. Blijf hier.' Zegt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Liam, je hebt Paul gehoord. We moeten hier blijven.' Zegt Harry.

'MIJN FUCKING VRIENDIN IS DAAR!' Schreeuw ik door de auto heen. Ik zie iedereen geschrokken naar mij kijken. 'En mijn zusje.' Zegt Niall zacht terwijl die naar zijn handen in zijn schoot kijkt. Ik adem zwaar en snel, iedereen is op mij gefocust behalve Niall.

Ik draai me om en zie de bodyguards en de agenten de oude kleding fabriek inlopen. Ik verberg mijn hoofd weer in mijn handen en begin weer, wat ik vandaag alleen nog maar heb gedaan, te snikken.

Het is echt heel moeilijk om hier rustig te blijven zitten en afwachten of je vriendin in orde is en veilig, terwijl je gewoon ongeveer 30 meter er vandaan bent. Niemand durft wat te zeggen, als je een speld in de auto kon laten vallen, dan zou iedereen hem horen. Alleen mijn adem hoor je, mijn zware en onregelmatige adem klinkt door de auto heen. En mijn gesnik natuurlijk.

Het is killing dit.

Opeens hoor ik een harde knal en een gil kort daarna. 'JULIA!' Schreeuw ik en schiet overeind. Iedereen kijkt geschrokken naar het gebouw. We horen Paul schreeuwen en een paar onbekende stemmen, waarschijnlijk de politieagenten.

Ik hou me adem in en probeer te luisteren. Ik kijk heel snel even om naar Niall en zie dat hij ingedoken zit bij Nina.

Dan klinkt er weer een gegil. Ik zwaai de deur open en begin te rennen. Te rennen richting de oude kleding fabriek. 'LIAM! NIET DOEN! KOM TERUG!' Hoor ik Zayn nog gillen,maar het is te laat, want ik ben al binnen.

Ik loop een trap op richting het geschreeuw van mannen. Ik loop in een gang. Er komt net een schim voorbij, dus ik duik een kamer in. Ik kijk om me heen als ik hoor dat de gedaante de andere kant op loopt. Er ligt een dun vies matrasje. Het is een kamer met 2 ramen, waar nog net licht doorheen komt.

En daar. Diep in de hoek, in elkaar gedoken, zit een gedaante. 'Julia.'....

______________________
Lalala
Hopelijk een beetje spannend stukje.

All the love. X

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu