* Niall's pov *
De meiden zijn hier nu al zo een maand en vandaag ga ik eindelijk een nieuwe telefoon halen. Ik snap trouwens niet dat ik er zolang mee heb gewacht.
Ik douw een broodje kaas in mijn mond en wacht op Nina. Ik begin der steeds leuker te vinden. Ze heeft echt zo'n droge humor.
Als ze klaar is stappen we in mijn auto en lopen de stad in. Ik zet mijn Hoodie en Rayban zonnebril op.
-
We lopen de McDonalds uit en we hebben het echt heel gezellig! De meeste tijd liggen we helemaal slap van het lachen.
Als we bij de phonehouse zijn loop ik gelijk naar de iPhone 5s en koop hem. 'Wauw, Niall. Die zijn echt heel duur.' Zegt Nina als we de winkel uitlopen. Ik lach. 'Ik weet dat dat voor jou duur is, maar ik merk er niks van.' zeg ik en ik sla mijn arm om haar schouders heen.
Geen idee waarom, maar ik vind het fijn.
* Nina's pov *
We dwalen nog even de stad door als we een schoenen winkel binnen gaan. Niall gaat bij de mannen schoenen kijken en ik bij de dames Jordans.
'Wil je die hebben?' Vraagt niall in een keer achter me. 'Niall, je laat me schrikken!' zeg ik. 'Hahah. Pas ze is.' Zegt Niall en hij geeft me een paar aan.
Ik doe wat hij zegt. 'Oké, die krijg je dus.' Zegt Niall. 'Wat?! Niall nee!' Zeg ik. 'Jawel.' en voordat ik het weet rent die met de schoenen naar de kassa toe.
Als we buiten zijn lig ik helemaal strak. 'Je werd echt facking raar aangekeken in de winkel man!' Gier ik uit. 'Ja, kan mij het boeien. Ik ben wel de Niall Horan he.' 'Hey! Niet zo opscheppen.' zeg ik en ik geef hem een speelt duwtje en hij moet lachen.
'Ik snap echt niet waarom mensen dat doen met zo'n orgel Yolo in een stad gaan staan.$ Zegt Niall opeens. Ik haal me schouders op, 'vindt die leuk.' Niall ligt helemaal strak.
'Niall je bent echt een sukkel.' Zeg ik. 'Pardon!' Hij staat stil en voordat ik het weet hang ik over zijn schouder. 'Niall! Laat me los!' Gier ik uit en sla hem op zijn rug.
Ik hoor hem hard lachen en hij loopt gewoon door. 'NIALL!!! Laat me los.' Lach ik. 'Nop.' Ik schater het uit van het lachen en leg me er maar bij neer. Hij is toch niet van plan om me los te laten.
'Dankje!' Zeg ik als die me eindelijk op de grond zet. Hij kijkt me met een grote grijns aan. 'Zak.' zeg ik. 'HEY! dat mag je niet zeggen.' Ik zet hem op een rennen door de mensen massa heen met Niall achter me aan. We schateren het uit van het lachen.
Ik zie de auto al, maar Niall komt steeds dichterbij. Voordat ik het weet hang ik weer over zijn schouders. Dit keer ga ik er niet meer tegenin, want ik ben kapot.
* Niall's pov *
Als we thuis zijn zie ik dat ik heel vaak ben getagd in foto's. Ik ga met Nina op de bank zitten en bekijk er een paar.
En ja hoor. Het zijn allemaal foto's van mij en Nina in de stad. Ik laat de foto aan Nina zien waar ze over me schouders hangt. We liggen weer helemaal dubbel.
'Ik ga even mijn spullen boven zetten.' Zeg ik tegen Nina. Ze knikt en ik loop naar boven. Als ik naar beneden wil, besluit ik toch om eerst nog even met Liam te praten.
Ik doe de deur open en mijn mond valt open.....
BAM BAM BAM!!! Haha sorry echt een heel slecht hoofdstuk. Sorry! Volgende wordt beter
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...