What?!

3.1K 128 12
                                    

* Niall's pov *

'Het duurt wel heel lang voor dat ze beneden zijn.' Zegt zayn. 'Misschien hebben ze wel plezier.' ;) grinnikt Harry. Ik kijk geschrokken naar Harry en sprint gelijk naar boven.

'Komen jullie nog?' Zeg ik als ik bij Julia's kamer ben. 'Het duurt lang.' Ik zie dat ze gewoon op bed zitten aan het praten. 'Wat zijn jullie aan het doen?' Vraag ik. 'Gewoon wat praten Niall.' Zegt Julia. Ik knik en ik loop met ze naar beneden. We gaan de hungergames kijken.

Ik krijg er niet veel van mee. Ik zit nog steeds te denken waarover ze aan het praten waren, want ik wil niet dat ze wat krijgen. Denk ik in mezelf. Liam keek wel heel raar naar haar, niet zoals die normaal naar meisjes kijkt. Hij had een liefelijke blik in zijn ogen.

Misschien moet ik het gewoon maar een keer vragen als ik alleen met Liam ben. Ik schuif het van me af en kijk naar de film met een zak chips in mijn handen.

Ik ga slapen.' Zegt Julia ineens en ze staat op. Ik kijk op de klok en zie dat het al 11 uur is. Ik knik en ze zegt de andere gedag. 'Weet je. Ik dacht dat deze film ging over een gevecht over eten zegt Harry ineens.'

Ik lig helemaal strak en proest alle chips uit! 'HARRY DAT MEEN JE NIET! WHAHAHAHA!' Gier ik uit.

'Ja, sorry. Waarom noemen ze het anders zo?' Zegt Harry onschuldig. Ik lig nu nog meer dubbel.

'Ik ga ook naar boven jongens.' zeg ik wanneer ik ben uitgelachen. De jongens knikken en ik loop naar boven.

Als ik mijn tanden heb gepoetst en heb omgekleed dus alleen een boxer kijk ik nog even bij Julia. Ze ligt al te slapen. Ik loop naar mijn kamer en ga in bed liggen.

Ik open Twitter nog even en stuur nog even een tweet

Super gezellige avond gehad met de boys en mijn zusje the hungergames gekeken. Harry dacht dat het een gevecht over eten was (was het maar zo) #lol goodnight.

Ik sluit Twitter af en sluit mijn ogen.

* Louis pov *

De andere jongens zijn ondertussen al boven behalve Liam. Meestal is die nu heel druk, maar hij blijft maar stil voor zich uit kijken.

'LIAM!' Hij kijkt me verschrikt aan. 'Waar zit je met je gedachten man!' Lach ik. 'Ow niks.' 'Je bloost man! Ben je verliefd?!!!' Joel ik door het hele huis heen.

'Louis !' Sist die. 'HAHAHAHA LIAM IS IN LOVEEE!!!' hij wordt steeds roder. 'Dus wie is het?' Zeg ik wat rustiger. 'Niemand.. Liam ik ken je al 4 jaar kom op. Ik zie het aan je!' 'Oké oké. Het is Julia.'

Mijn mond valt open en er valt een stilte. 'Julia?' Herhaal ik. Hij knikt voorzichtig en ik begin te klappen. 'Goede keuze man!' Hij kijkt me verbaasd aan. 'Wat?' 'Jullie passen hartstikke leuk bij elkaar. Ze lijkt qwa karakter op Eleanor' dus ja. Ga ervoor dute.'

'Hahaha, dat vind niall toch nooit goed.' Zegt die en hij kijkt weer naar de TV. 'Vraag haar gewoon op date en ga met der naar een film. Gewoon gezellig en Niall hoeft het niet te weten. Ik zorg dat die er niet achter komt.' Hij knikt en staat op. 'Thnx maat, je bent de beste, ik ga naar boven.' 'Oké man doeii.''

* Liam's pov *

Ik lig in mijn bed. Louis heeft gelijk. Ik ga Julia gewoon vragen voor een film. Ik ga toch nog even naar de wc en tot mijn verbazing kom ik Julia op de gang tegen.

'Hey, kan je niet slapen?' Ik kijk op de klok en zie dat het al 2 uur is. 'Nee, ik kan niet slapen.' zucht ze. 'Zullen we anders even naar beneden gaan? Ik kan ook niet slapen.' Ze knikt en ik pak wat te drinken voor ons en 2 appels. Ik weet niet waarom maar misschien vindt ze het lekker.

We kletsen over van alles en nog wat en ik heb het echt naar me zin. Als ik alle moed heb verzameld vraag ik het maar.

'Julia, wil je misschien met me mee naar de film morgen?' Even kijkt ze me vragend aan, maar dan zegt ze: 'ja, tuurlijk lijkt me gezellig.' Ik laat mijn adem ontsnappen en zucht opgelucht.

'Leuk.' Zeg ik. Ze knikt en we kletsen nog wat totdat ze gaapt. 'Ik ga weer, nu kan ik vast wel weer slapen.' Ik knik en we staan op en gaan naar boven. Even blijven we staan op de gang.

'Bedankt Li, was een leuk gesprek. Ik kijk uit naar morgen.' en ze geeft me een kusje op mijn wang en loopt weg. Ik kijk even dromend voor me uit totdat Niall in een keer voor me staat.

'WAT WAS DAT!!???' en hij wijst in de richting waar Julia naartoe liep.....

Hey hoe vinden jullie hetNialler is boos.... Vote please. Xx

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu