* Liam ' s pov *
Mijn ogen worden groot. 'Omg, Niall. Het spijt me.' Niall begint weer te snikken. Ik neem hem in een knuffel en probeer hem te troosten. Ik hoor dat de deur open gaat, maar besteed er geen aandacht aan. Ik wil op dit moment mijn beste vriend troosten.
'Niall? Wat is er!?' Ik kijk om en zie Julia ongerust naar de huilende Niall in armen kijken. Ze rent naar het bed toe en kijkt me bezorgd aan, aangezien Niall niet de moeite neemt om op te kijken. 'Juul, wil je even rustig gaan zitten?' Julia kijkt me raar aan, maar knikt en gaat naast ons zitten. Niall trekt terug en kijkt Julia aan met rode ogen.
'Uh, Juul. Je moet niet compleet gaan flippen, want het is niet super erg. Maar ja mmm.' 'Niall, zeg het maar gewoon.'
'Mama is ziek.'
Juuls ogen worden groot en ik zie dat ze waterig worden. 'W-wat heeft z-ze?' Vraagt ze stotterend. Ik kijk naar Niall, dat heeft die mij ook nog niet verteld.
'Ze is gevallen en heeft ernstige geheugenverlies. Ze herkent papa geen eens.' Niall kijkt naar zijn handen in zijn schoot en ik zie dat Juul moet huilen. Ik kijk der aan en ze vliegt in me armen. Ik sluit mijn armen om haar heen en voel haar snikken.
'Het spijt me zo voor jullie.' Zeg ik. 'Ik ben der voor jullie.'
-
'Dus, wat gaan we doen?' Vraagt Julia nadat ze uitgehuild is. 'Nou ik ging eigenlijk met Nina naar de stad en Liam zei dat hij ook nog iets van plan met je was. En we kunnen voorlopig toch nog niet naar mam, want dat is te veel voor der.' Ik knik. 'Wil je nog mee gaan of wil je liever thuis blijven nu?' Vraag ik.
'Ik wil nog wel graag met je mee, dan kan ik het even vergeten.' Zegt Julia. Ik knik blij. Nina komt de kamer ingelopen en knuffelt Julia nog even. Ze weet het dus ook al. 'Veel plezier.' Zeg ik. 'Jullie ook.' Zegt Niall.
Samen lopen Julia en ik naar mijn auto. Op weg naar mijn romantische idee.
Julia zet een muziekje op en toevallig is het night changes. We glimlachen naar elkaar en ik zie Julia nog een blik werpen op haar ring.
'Ik ben zo blij dat we gaan trouwen.' Zegt ze. Ik knik. 'Ik ook love, heel erg.' Ik zie dat ze bloost. Ik heb vanochtend de spullen voor vandaag al gepakt. Ze weet echt niet wat we gaan doen, maar ik denk wel dat ze het heel leuk gaat vinden.
We komen al langzaam bij de bestemming en Julia wordt steeds zenuwachtiger. 'We zijn er.' Zeg ik na een tijdje. Julia kijkt haar ogen uit over het mooie, prachtige strand. En er verschijnt al helemaal een glimlach op haar gezicht als er 2 prachtige Friezen, met zadel en hoofdstel tevoorschijn komen.
_______________________
Hey! Zoals ik al zei, in 2 of 3 dagen nieuw hoofdstukje :). Hij is niet zo heel lang, maar ik ben in een restaurant en kan dus niet te lang bezig zijn. Sorry! En ook sorry voor dit hoofdstukje. Ben er niet echt tevreden over :(. Hoop dat jullie wel een beetje leuk vinden.OMG HEBBEN JULLIE ZAYNS NIEUWE KAPSEL GEZIEN IT HURTS
JE LEEST
Little sister Horan
Fiksi PenggemarJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...