* Maura's pov *
'Niall!' Roep ik blij als ik mijn kleine blonde jongen op ons af zien lopen.
'Mam, pap.' Zegt hij als we hem in een knuffel nemen.
'Hoe is het jongen?' Vraagt Bobby.
'Tired of drama.'
'Awh, jongen toch. Hoe is het met Julia?' Vraag ik als bezorgdheid mijn gevoelens overneemt.
'Geen idee. Ik ben er gister voor het laatst geweest, toen was het iets beter dan eergisteren. Liam is de hele tijd al bij haar.' Zegt Niall.
'Ah, wat een schat is Liam toch.' Zegt Bobby.
'Ja, maar jullie moeten niet vergeten dat het nog steeds uit is tussen Julia en Liam eh?'
'Nee nee, we doen ons best Niall. Kan je ons nu alsjeblieft naar haar toe brengen? Ik wil niet de hele dag hier op het vliegveld blijven staan.'
We lopen met zijn drieën naar Niall's grote auto toe, als er ineens veel paparazzi verschijnt.
Al snel komt Niall's bodyguard erbij en kunnen we rustig doorlopen.
Nou wat je rustig noemt. Er worden natuurlijk wel allemaal vragen naar ons geroepen. We besluiten om ze te negeren en zo snel mogelijk naar de auto te gaan.'Zo, dat je daar mee om kan gaan jongen. Ik ben er nog steeds niet aan gewend.' Zegt Bobby.
'Nou, ik eerlijk gezegd ook niet echt hoor.' Zegt Niall als hij achter het stuur gaat zitten.
Ik bekijk hem eens goed van opzij. Je kunt duidelijk zien dat hij erg gespannen is. Waarschijnlijk om naar zijn zusje te gaan, want je weet niet of ze ons wel herinnerd. Ik word misselijk van die gedachten. Hoe erg is het voor een ouder dat zijn eigen kind je geen eens meer herkent.
Mijn hart doet al pijn bij die gedachten.Juul heeft al zoveel meegemaakt sinds ze bij de jongens is. Ik heb haar nog geprobeerd tegen te houden om weer terug te gaan toen Louis en Zayn haar opkwamen halen, maar ze wilde wel mee zei ze.
"Hoe erg kan het nou zijn? Ik kan toch niet meer verliezen als nu, ik heb toch al bijna alles verloren" zei ze toen ze op het punt was om in de auto te stappen bij Louis en Zayn.Ik had tranen in mijn ogen, maar ik kon haar niet tegen houden. Ik weet hoeveel ze van die jongen houdt, hoe gek ze is op Liam. En ook weet ik dat ze graag bij Niall wilt zijn, omdat het over een tijdje zomaar anders kan zijn. Dat Niall ineens weer heel lang op tour is.
Ik zucht als we zijn aangekomen bij het ziekenhuis en als ik zie hoe druk het wel niet is bij de ingang. Allemaal fans en paparazzi. Ik had graag gewild dat ze ons met rust konden laten in deze situaties, maar helaas. Blijkbaar begrijpen ze het niet en denken ze alleen maar aan een foto met de jongens.
We lopen zo snel mogelijk door de grote menigte heen. Ik zucht als we eindelijk binnen zijn, maar dan realiseer ik het me pas.
Ik heb Juul al een tijdje niet meer gezien. Meteen flitsen er allemaal ernstige beelden door me heen. Beelden hoe ze eruit zou kunnen zien. Ik probeer ze van me af te schudden en stap bij de anderen in de lift.
Nog even kijk ik naar Niall, die nu helemaal bleek is geworden van de spanning denk ik. Ik weet niet of ik het goed zag, maar het leek wel alsof er een traan over zijn wang liep.
'We zijn er.' Zegt de verpleegster die ons blijkbaar de weg heeft gewezen.
'Doe alstublieft rustig, dit is eigenlijk al te veel voor haar.' Ik negeer de verpleegster en loop de kamer in waar ik, verassend genoeg, Liam op het bed zie liggen met Julia naast hem.
Ze liggen allebei te slapen. Liam heeft een arm over Julia's middel heen liggen en Julia ligt met haar hoofd op Liam's borst.
JE LEEST
Little sister Horan
FanficJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...