* Johanne's pov *
Ik geef flink gas en we rijden weg. Het leek me verstandiger dat ik ging rijden aangezien Liam erg van streek is. Mijn hart bonkt heel snel. Die klootzak heeft gewoon mijn vriendin, Julia is in gevaar. We rijden naar Nando's, waar de andere zitten.
We rennen naar binnen. Harry kijkt heel blij als hij ons ziet, maar zijn blik verandert al snel als hij Liams gezicht ziet. Zayn rent gelijk op Liam af. 'Liam? Wat is er?' Vraagt Zayn bezorgd. Niall kijkt ook bezorgd naar Liam die nu aan het knuffelen is met Zayn. Je hoort liam heel hard erboven uit snikken. Langzaam komt er ook steeds meer paparazzi.
'Bel Paul!' Roept Louis naar Niall. Niall knikt en we rennen naar ons busje toe. Ik heb het verhaal heel snel verteld aan de jongens, want Liam kon het niet. Hij is nog steeds aan het huilen. Louis zit nu achter het stoel en ik zit met Liam en Nina achterin. De rest weer achter ons.
Ik kijk opzij. Liam heeft zijn gezicht in zijn handen verstopt. Zijn schouders gaan schokkend op en neer. Dit is zo'n vreselijk gezicht. Ik heb hem nog nooit zo verdrietig gezien. Ik heb mijn idool sowieso nooit verdrietig gezien. Wie wilt dat nou zien? Ik heb überhaupt nog nooit iemand zo verdrietig gezien. En al helemaal niet voor een meisje.
Mijn hart breekt.
* Niall ' s pov *
Ik probeer over de stoel heen te kijken. Ik zie alleen dat Liam zijn handen in zijn gezicht heeft. Het ziet er zo pijnlijk uit. Het doet me echt pijn om mijn beste vriend zo te zien. Alhoewel we de laatste paar dagen niet echt meer met elkaar omgaan.
Hij vindt het echt moeilijk dat ik hem en Juul nog steeds niet echt accepteer, maar hij weet niet hoe moeilijk dat ook wel niet voor mij is. Oké Niall stop. Hier moet je niet aan denken en al helemaal niet nu. We zijn bijna bij Paul. Ik heb Paul gebeld en hij zei dat hij de andere bodyguards zal regelen.
Ik ga wat naar voren zitten en leg mijn hand op Liams schokkende schouders. Hij is nu wel voor 1 uur en een kwartier aan het snikken. Het is echt pijnlijk om hem zo te zien. Hij kijkt op en vindt met 2 hele dikke rode ogen die van mij. Er springt een kleine traan in mijn ooghoek. Ik heb hem nog nooit zo van slag gezien. Sterker nog ik heb hem nog nooit zo van iemand zien houden, zelfs niet zoveel als bij zijn moeder.
Ik glimlach naar hem. Hij knikt kort terug naar me en bergt dan zijn gezicht weer in zijn handen. Ookal was het alleen dat knikje, ik weet dat die het fijn vindt en dat die het even nodig heeft. Gewoon letterlijk een hand op zijn schouder waar die desnoods op kan steunen. Ik moet er zijn voor mijn beste vriend, hij heeft het moeilijk.
We komen eindelijk aan bij Paul en we zien al 13 bodyguards voor het huis staan. We stappen uit. Nina pakt mijn hand vast en ik ga dicht tegen haar aan staan. Ik weet dat zij het ook best moeilijk heeft. Johanne en Indigo trouwens ook. Het is ook niet niks als een vriendin van je in gevaar is, of je zusje. Dat is pas erg...
'We gaan er naar toe. We weten waar Koen is. We hebben aan een aantal mensen gevraagd waar die voor het laatst gezien is. Hij is op het oude industrie terrein in de oude kleren fabriek. Jullie mogen mee, want we kunnen jullie hulp best gebruiken. De politie is ook al onderweg, maar jullie blijven met zijn allen buiten wachten in het busje. Begrepen?' Zegt Paul streng.
We knikken. 'Oké, goed jongens. We kunnen dit. We gaan Julia terug halen.' Paul klapt in zijn handen en stapt zijn busje in met de andere bodyguards en wij de onze.
Nina gaat dit keer naast me zitten en pakt me stevig vast. Ik doe hetzelfde. Want geloof me ik doe alsof ik het niet eng vind, maar ik ben doodsbang.
Mijn zusje is in gevaar...
_____________________________
Spannend! Denk ik :)Happy bday to harry!
Can't believe he is 21 now!
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...