Embarrassing

1.4K 61 6
                                    

* Liam 's pov *

We zijn nu 2 maanden verder en Indigo en Harry hebben een eigen huisje voor zichzelf.  Nou "huisje", villa kan je gerust zeggen. Indigo kon haar ogen haast niet geloven toen ze het zag.

Ik kijk naast me en zie Julia heerlijk liggen te slapen. Zo rustgevend. Elke keer als ik naar haar kijk krijg ik gelijk een glimlach op mijn gezicht en een warm gevoel van binnen. Ik hou zoveel van dit meisje.

Ik wil echt heel graag met haar verder.

Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar dichter tegen me aan. Ze mompelt wat, waardoor ik zachtjes moet lachen. Ik geef haar een kusje op haar voorhoofd. 'Goodmorning sunshine.' Zeg ik zachtjes. Ze opent haar ogen en wanneer ze die van mij ontmoet ontstaat er een glimlach. 'Hey Li.' Zegt ze lief. Ik glimlach.

'Zullen we vandaag iets leuks gaan doen?'

Vraag ik. Juul kijkt me slaperig aan. 'Wat wil je gaan doen dan?' 'Iets wat jij heel leuk vind.' En ik kijk Julia geheimzinnig aan.

'Oh God,  je bent iets van plan.' Ik lach. 'Ja, dat ben ik zeker. Kom uit bed dan ga ik iets lekkers voor je maken.' 'Haha, sinds wanneer zo'n gentleman Li?' Zegt Julia terwijl ze opstaat.

'Altijd ben ik dat.' Zeg ik en ik loop naar haar toe. Ze begint heel hard te lachen. 'Yea right.' 'Pardon?' Ze begint nog harder te lachen.  Ik duw der weer terug op bed waardoor ik boven haar hang.

* Julia's pov *

Ik kijk ik de mooie bruine ogen van Li boven me. Ik glimlach. Ze zijn zo mooi. 'Wat wil je nu gaan doen dan?' Vraag ik uitdagend. Liam ' s ademhaling wordt steeds sneller. Hij plant zijn lippen op de mijne, maar het wordt steeds ruwer. Hij legt me verder op bed en gaat naar mijn nek, waar ik kippenvel krijg als hij op mijn "sweetspot" terecht komt.

Hij begint er te zuigen waardoor een zachte kreun mijn mond verlaat.

'Zo gaat het lekker hier?' Liam kijkt om en ik zie Louis met een grijns staan. Liam rolt geërgerd van me af en gaat naast me liggen. 'Wat moet je Louis?' 'Hoho, Liam is chagrijnig nu die het niet kan afmaken.' Ik grinnik. Niall komt naast Louis staan en zijn gezicht betrekt gelijk als hij Liam alleen in een boxer naast me ziet liggen. Als onze gezichten elkaar kruizen, wendt hij het af en loopt snel weer naar beneden.

Ik kijk hem verbaast na. Waar slaat dat nou weer op? Hij accepteerde ons toch? En Li slaapt altijd al in een boxer. Opeens begint Zayn luid te joelen, die zich naast Louis heeft geplaatst. Ik kijk hem niet begrijpend aan, maar als ik zie waar zijn blik heen gaat begin ik te blozen.

Er zit namelijk een aardig grote bult in Liams boxer.

Ik kijk Li aan. Hij kijkt geërgerd naar de jongens, wat me weer doet grinniken. Ik sta uit bed, pak mijn ochtendjas en doe hem aan. 'Nou jongens, gaan jullie maar lekker met elkaar spelen als jullie toch zo aan het kloten zijn.' Zeg ik en ik loop de kamer uit. Ik kijk nog een keer achterom naar Liam en zie hem teleurgesteld kijken.  Waardoor ik moet lachen.

Ik ga naar de keuken en ga wat eieren koken. Ik doe wat boter in de pan als hij  warm is tot ik 2 sterke armen om me middel heen voel. 'Ik zou toch wat lekkers voor je klaar maken?' Hoor ik Liam ' s stem in me oor wat me rillingen over mijn hele lichaam bezorgt. Hij legt zijn hoofd op mijn schouder. 'Ja, maar de jongens gingen toch niet weg, dus toen ben ik maar weg gegaan. Want als ik dat niet had gedaan, hadden ze gewoon toe gekeken.' Zeg ik en ik kijk Li aan. Hij begint luid te lachen. 'Ja, dat klopt. Maar dat laat ik niet gebeuren, want je bent van mij, alleen van mij.' Ik bloos en geef hem een klein kusje op zijn lippen.

Ik ga weer verder met de eieren als Niall de keuken in wilt lopen, maar als hij ons zo ziet staan loopt hij gelijk weg. Ik draai me om en kijk Liam aan. 'Wat heeft hij in een keer?' Vraag ik. Liam kijkt Niall bezorgd na. 'Ik heb geen idee Juul. Misschien heeft die weer moeite met ons ofzo.' Ik zucht. 'Waarom dat nu weer ineens?' 'I don't know babe.' Ik kijk Li aan en laat mijn ogen langs zijn sterke lichaam glijden.

'Misschien moet jij maar is je kleren aan trekken aangezien je nog steeds alleen je boxer aan hebt.' Liam grinnikt. 'Ga ik doen en daarna gaan we lekker samen uit.' Zegt hij met een glimlach. Hij geeft me een tikje op mijn neus en rent de trap op. Ik giechel.

'Gek.'

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu