* Niall's pov *
Eigenlijk ben ik nog steeds boos op Liam en op Julia dat ze elkaar leuk vinden. Ik weet niet waarom.... Maar het voelt gewoon zo. Ik lig in bed, maar kan niet slapen.
Ik besluit om even naar Julia te gaan en met haar te praten als ze wakker is. Ik stap uit bed en loop naar haar kamer.
Tot mijn verbazing ligt ze niet in haar bed. 'LIAM!' Schreeuw ik uit. Ik storm naar Liam's kamer en ja hoor. Daar liggen ze samen in bed. Ze schrikken overeind als ik de kamer binnen storm.
'Liam je bent een ongelovige klootzak!' Roep ik heel hard. Ik stap dreigend op hem af en ga dicht voor hem staan. Hij zit nog steeds op zijn bed met zijn armen om Julia heen geslagen, om haar te beschermen.
'JE GAAT ERAAN GAST!' Schreeuw ik nog eens hard. 'NIALL NEE!' hoor ik de andere jongens uit de deuropening roepen. Ik besteed er geen aandacht uit en haal uit naar Liam. Tenminste dat was de bedoeling.....
....Want net op dat moment springt Julia er voor en raak ik haar heel hard in haar gezicht. Ik schrik en ga gelijk naar haar toe.
'ROT OP NIALL!' Schreeuwt Liam huilend naar me. Ik doe een stap naar achter en zie hoe hij Julia probeert wakker te krijgen, maar er gebeurt niks.
* Liam's pov *
'GODVERDOMME NIALL ZIE JE NU WAT JE GEDAAN HEBT?!' Gier ik uit met tranen in mijn ogen. 'Li rustig, het komt allemaal goed.' Zegt Harry gerustellend. Ik knik, maar zie dat hij ook bezorgd naar Julia kijkt.
Indigo komt aan lopen met een nat washandje en legt het op julia's voorhoofd. Ik kijk haar dankbaar aan en ze knikt.
Iedereen zit in mijn kamer wachtend tot Juul weer wakker wordt. Ook die klootzak van een Niall. Hij heeft hier allemaal voor gezorgd. Ik snap niet wat die gast heeft de laatste tijd. Eerst mij slaan en nu Julia.
Dat ik ooit zo close met hem ben geweest. Terwijl ik zo in mijn gedachten zit hoor ik iets naast me wat mompelen. Ik kijk direct naar Julia en zie dat ze haar ogen heeft geopend.
'Julia!' Zeg ik. Iedereen komt om haar heen staan. 'Gaat het?' Vraagt Nina. Julia schudt haar hoofd. 'Wil je een glaasje drinken?' vraagt Johanne. Dit keer knikt ze en Johanne loopt gelijk de kamer uit.
Dan komt Niall naar ons toe. Ik kijk hem dodelijk aan. 'Juul, het spijt me. Ik weet niet wat me bezield de laatste tijd. Ik wilde je niet slaan en eigenlijk Liam ook niet en..' hij kijkt me pijnlijk aan en gaat weer verder.
'..Ik denk dat ik gewoon bang ben dat jullie wat krijgen, maar dat hebben jullie al zie ik. Ik moet gewoon aan dat idee wennen en soms heb ik er gwn moeite mee en doe ik dingen die ik helemaal niet wil doen.' Niall kijkt verdrietig naar zijn handen in zijn schoot.
Ik sla mijn arm om hem heen. De rest loopt de kamer uit zodat we rustig kunnen praten. 'Het is goed Niall. Ik had niet verwacht dat ik dit ging zeggen, maar als mijn zusje op mijn beste vriend zal vallen had ik me ook zo gevoeld.'
'Sorry li.' en hij barst in snikken uit. Ik laat hem op me schouder uithuilen en wrijf troostend met mijn hand over zijn rug.
Even later geeft Julia hem ook een knuffel. 'Doe nooit meer zo iets Nialler.' Zegt ze. Niall knikt en zo gaan we met zijn alle naar beneden. Zonder enige spanning tussen ons.
JE LEEST
Little sister Horan
FanficJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...