* Louis' pov *
'...En wat denken jullie ervan?' Ik kijk naar iedereen om me heen en zie ze langzaam knikken.
'Maar hoe gaan we dat voor elkaar krijgen?' Vraagt Harry als hij zijn hand op mijn schouder legt.
'Laat dat maar aan mij over.' Zeg ik.
'Maar Zayn, ik heb jou hulp wel nodig. Want jij bent degene die goed met die persoon kan praten.' Zeg ik zachtjes.Zayn knikt.
'Is goed! Ik doe alles om Liam weer blij te maken.'
'Niall, jij bent ons back-up plan als het met Zayn niet werkt, oké?'
'Yep!'
'Oké, ik denk dat het het beste is om vandaag al te beginnen.'
Iedereen knikt.
'Ja, want ik liep net langs zijn kamer en er kwam weer gehuil vandaan.' Zegt Nina bezorgd.
Ik knik bezorgd en denk aan Liam. Aan onze arme Liam, die daar boven nu al bijna 2 weken, elke dag ligt te huilen. Elke dag breekt zijn hart steeds iets meer, wetend dat het niet goed meer gaat komen, denkend dat er geen hoop meer is. Maar ik ga ervoor zorgen dat dat er wel weer komt. Ik ga proberen te zorgen dat er weer hoop is.
* Liam's pov *
Ik grijp naar mijn telefoon en kijk hoelaat het is.
9 uur 's avonds.
Dus ik heb hier sinds een uur of 2 op bed gelegen, in dezelfde houding, huilend en ben net pas gestopt.
Damn it, waarom heeft ze zoveel effect op mij. Waarom heeft Julia zoveel effect op mij, verdomme!Ik zucht en sta op, waar ik gelijk spijt van krijg als mijn spieren zich verstrakken. Ik negeer de pijn en besluit om een douche te nemen, misschien dat ik daar wat van op knap.
Ik kleed me uit en gooi mijn kleren op de stapel bij de andere kleren. Ik loop naar mijn badkamer, pak een handdoek, trek mijn boxer uit en ga onder de lekkere, warme stralen van de douche staan. Meteen voel ik dat mijn spieren zich gelijk al wat ontspannen.
Als ik klaar ben en me helemaal heb afgedroogd voel ik me al wat beter en trek ik mijn boxer aan en plof dam weer neer op mijn bed, dat nu zo ongeveer wel mijn huis is geworden.
Ik staar wat voor me uit, als ik iets besluit. Iets waar ik hopelijk geen spijt van ga krijgen.
Ik pak mijn telefoon en open mijn twitter. Meteen stromen de tweets waarin ik ben getagd binnen, alle dms die naar me zijn gestuurd, alle meldingen van fans die mijn laatste tweets hebben gefavoriet of geretweet.Ik scroll wat door mijn mentions. Sommige zijn heel lief en andere, de meeste niet.
@Real_Liam_Payne you're a stupid asshole for dumping Niall's little sister! She really loved you!
@Real_Liam_Payne hey Liam, I really hope you're okay. If there's anything wrong you can tell me, even though I'm a fan :)
@Real_Liam_Payne I hate you! Please go away from this world!
@Real_Liam_Payne Ugh I just saw your face, that was the most scariest thing I've ever seen!
@Real_Liam_Payne please follow me :0
@Real_Liam_Payne make it up to Julia! She's sad, you're sad and Niall too, I think. Go on Liam! You're strong, get your chance!
Ik lees de laatste tweet, wel 7 keer en kan het niet laten om een klein glimlachje te onderdrukken. Ik zucht. Misschien heeft dit persoon wel gelijk. Ik ben zwak, al bijna 2 weken, maar dat was ik niet. Ik ben door heftige dingen heen gekomen.
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...