* Liam's pov *
Ik kijk naar Zayn met tranen in mijn ogen.
'Het spijt me, Liam.'
Ik twijfel geen seconden en trek hem in een knuffel. Ik was zo respectloos naar Zayn toe de laatste 2 dagen.
'Het spijt me dat ik zo deed Zayn. Het spijt me heel erg.' Snik ik in zijn schouder.
'Sst, het is goed. Ik snap waarom je het hebt gedaan.'
Ik trek Zayn nog dichter tegen me aan als ik ineens allemaal andere armen om me heen voel. Van al de andere.
Toch moet ik door mijn tranen heen glimlachen, gewoon omdat deze jongens er altijd voor me zijn en er nog altijd voor me zullen zijn.Als ik Zayn loslaat zie ik dat zijn hele schouder nat is van mijn tranen.
'We moeten gaan, Jongens.' Zegt Louis.
Ik knik en slenter achter de rest aan naar buiten. Ik kijk nog een paar keer om, hopend dat Julia er staat Ookal weet ik dat dat niet kan. Ze is al weg.
Ik baal ervan dat er weer opnieuw tranen komen. Steeds weer. Ik heb geprobeerd om er tegen te vechten, maar het lukt me niet. En eerlijk gezegd, heb ik ook geen zin meer om er tegen te vechten.'Liam! Waarom huil je?'
'Liam, wat is er aan de hand?'
'Is Julia zwanger?'
'Word je binnenkort vader?'
'Waar is Julia?'
'Waarom huil je?'
'Liam, kan ik een foto maken?'
'Liam, mag ik wat vragen stellen?'
Er worden allemaal vragen naar mijn hoofd geslingerd en het gebeurt niet beleefd.
Iedereen schreeuwt naar me. Iedereen komt op me af. Ik kan er niet tegen. Ik wil dit niet.
'Waar is je zusje, Niall?'
'Waar is je vriendin, Liam?'
Ik begin steeds maar harder te huilen.
'Liam?'
'Liam?'
'Liam? Hallo?'
Ik kan het niet meer volhouden en begin weg te rennen. Steeds begin ik harder te huilen, er komen steeds maar meer tranen.
Het kan me niks schelen wat iedereen nu wel niet van me denkt. Wat de fans van me denken, de paparazzi, de media. Het kan me niet schelen.
Ik ben verdrietig. Mijn hart is gebroken.Maar het enige waar zij om geven zijn interviews en antwoorden. Ze geven niet om mij.
'LIAM!' Hoor ik Zayn achter me roepen.
Ik kijk achterom en zie de rest van de jongens achter me aan komen.
'STOP! LIAM TREK GEBEURT ER IETS MET JE!' Roept Harry.
De eerste gedachte na die woorden was Dat boeit me niet, maar toch stop ik met rennen als we bij onze auto zijn. Ik weet dat ze niet willen dat er iets met me gebeurt en ik weet diep van binnen ook dat ik en zelfs Julia dat niet wilt.
'Liam? Gaat het?' Vraagt Niall. Ik knik, veeg snel mijn tranen weg en stap in de auto als Louis hem van het slot heeft gehaald.
* Julia's pov *
Ik plof met een diepe zucht op mijn bed neer.
Mijn bed.
Wat heb ik dat toch gemist. Ik kijk met een glimlach mijn kamer rond. Alles is weer zoals eerst. Toch klopt het niet helemaal. De laatste paar maanden dat ik met Liam was, had ik de eerste keer naar mijn huis altijd met hem voorgesteld. Ik heb er zelfs over gedroomd Hoe het allemaal zou zijn gegaan.
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...