* Liam's pov *
'Hoe is het met der?' Vraagt Bobby.
'Goed.' Zeg ik. 'Ze ligt nu net te slapen.'
'Liam, ik wardeer het zo enorm wat je allemaal voor Julia doet.' Zegt Maura.
'Ik doe het graag.' Zeg ik met een glimlach als ik bij iedereen op de bank ga zitten.
'Ik doe het heel graag.'
'Ik ben zo blij dat ze weer bij ons is.' Zegt Nina.
'Ja, ik ook. Ik heb haar echt gemist.' Zegt Indigo.
'Ik ook.' Fluister ik, nog steeds met een glimlach.
'Waarom ligt ze nu eigenlijk al op bed? Het is pas 6 uur.'
'Ze was heel moe, Louis. Dat had de dokter nog tegen ons allemaal gezegd voordat we weggingen.'
'Ow.'
Ik pak mijn telefoon van tafel en laat me helemaal onderuit zakken.
Ik besluit naar Twitter te gaan en zie allerlei hashtags trenden.#StaystrongLiam
#StaystrongJulia
#WeloveJuliam
Ik glimlach als ik een aantal tweets zie van de supportende fans.
'Ik ben echt blij dat jullie weer bij elkaar zijn.' Zegt Niall ineens.
Ik kijk verbaasd op en zie dat Niall het tegen mij heeft.
'Meen je dat?' Vraag ik met gefronste wenkbrauwen.
'Ja, echt waar.' Zegt Niall met een glimlach.
Ik bekijk hem eens goed, maar volgens mij bedoelt hij het echt oprecht.'Dankje, Niall. Dat betekent heel veel voor me.' Zeg ik.
'Weet ik.' Grinnikt Niall.
'Moet Julia trouwens niet nog iets eten?' Vraagt Harry ineens.
'Shit, ja!'
Meteen sta ik op en ren ik naar boven. De dokter heeft tegen me gezegd dat ze vier keer per dag moet eten, niet drie. Ze moet de komende tijd echt aansterken, anders kan ze dit zomaar weer krijgen.'Juul.' Fluister ik zachtjes als ik haar een beetje heen en weer schudt.
'Mmm?'
'Kom je even naar beneden?'
Meteen draait ze zich om, met haar rug naar me toe.'Waarom? Ik wil slapen.'
'Weet ik, maar je moet echt komen.'
'Waarom?'
Ik twijfel even of ik het wel moet zeggen. Als ik zeg dat ze wat moet eten, komt ze waarschijnlijk helemaal niet mee.
Ik negeer haar vraag en trek de dekens van haar af.'Liam!' Mompelt ze. Ik kan het niet laten om te grinniken. Het voelt net zoals eerst.
Ik schuif mijn rechterarm onder Julia's rug en mijn linkerarm onder haar benen en lift haar op.'Liam! Zet me neer.' Lacht ze.
'Nee, anders kom je niet mee.'
'Nee, vind je het gek!'
'Ja.' Zeg ik als ik voorzichtig de trap afloop.
Julia legt haar hoofd tegen me schouder aan en meteen voel ik weer dat gevoel in mijn buik.
Dat gevoel dat ik constant heb gehad, maar dat nu alsmaar sterker is geworden.
Dat gevoel waar ik van houd, wat alleen Julia veroorzaakt.Ik zet haar op de bank neer naast haar vader en loop dan gelijk naar de keuken om een sandwich klaar te maken. Het maakt me niet uit of ze gezond wilt eten of juist ongezond, als ze maar wat eet. Ze moet voldoende voedingsstoffen binnenkrijgen, zodat ze weer wat aankomt.
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...