The worst feeling in my life

2.3K 78 2
                                    

* Niall's pov *

Tranen rollen over mijn wangen wanneer Liam zegt dat het niet goed gaat met mijn zusje. Mijn zusje, mijn Julia.

Is gewoon neergeschoten door onze fucking eigen bodyguard! Ik laat me vallen in een stoel en verberg me gezicht in mijn handen.

Ik voel dat Liam naast me komt zitten en dat de rest er ook zijn. 'Niall, het komt wel goed.' hoor ik Harry's stem zeggen.

Ik kijk hem diep in zijn groene ogen aan, maar ik zie angst waardoor de tranen nog harder over mijn wangen beginnen te stromen.

'Kom Nialler.' zegt Louis en hij trekt me omhoog. Ik doe geen moeite om te blijven staan en laat me gelijk in zijn armen vallen. De anderen voel ik gelijk om me heen staan om een poging te doen me te troosten.

Maar het enige wat me een beetje kan troosten is Nina .

'Liam Payne?' hoor ik. Liam trekt zich terug uit onze knuffel en loopt naar de dokter toe. Ik trek ook terug en volg het gesprek.

'Ja?' 'We hebben nieuws over Julia Horan, meneer.' Zegt de dokter met een ernstig gezicht. Ik ga naast Liam staan en pak zijn hand vast. Geen idee waarom, maar ik voel me sterker zo.

'Ze ligt in coma.' Hoorde je die krak? Dat was mijn hart. Die 4 woorden braken me hart. Ik zak door mijn knieën heen en val op de grond, weer in tranen.

'Ik had d'r nooit hierna toe moeten nemen!' schreeuw ik snikkend uit. 'Niall, je kan hier niks aan doen.' hoor ik Zayn's rustgevende stem zeggen.

Ik weet dat dat waar is, maar wat moet ik dan? Mijn eigen zusje ligt in een coma.

* Liam's pov *

'Jullie mogen naar binnen, als jullie rustig zijn.' Ik loop gelijk de kamer in, maar verstijf bij de deur en blijf roerloos staan.

Daar, daar ligt ze. Daar ligt het meisje waar op ik vanaf moment 1 al op viel. Het meisje dat me leven veranderde en het zoveel beter maakte. Het meisje dat me zoveel ruzie's met Niall opleverde. Het meisje dat me blij maakte. Het meisje dat me mooie momenten bezorgde. Het meisje dat in korte tijd alles voor me is gaan betekenen en waar ik zielsveel van hou. Ligt daar, lijkbleek, in een ziekenhuisbed met allemaal slangen aan haar lichaam.

Niall pakt me aan mijn arm vast en loopt met me mee naar Julia's bed. Ik pak haar hand vast, die ijskoud aanvoelt. Er rolt een traan over mijn wang heen. Ik breng langzaam haar hand naar mijn gezicht toe en geef er een zacht kusje op, maar er gebeurt niks, geen enkele beweging. Alleen haar borst die regelmatig, maar met moeite ademt.

Ik ga op de stoel naast het bed zitten en hou haar hand nog steeds vast. De anderen zitten met elkaar in gesprek, waar ik helemaal niks van mee krijg. Mijn aandacht is alleen voor mijn meisje.

'Hey Juul, ik weet dat je me niet kan horen, maar het voelt fijn om tegen je te praten . Het is alsof je altijd naar me luistert en ik je alles kan vertellen. Het is zo verkeerd dat je hier ligt. Die eikel van een Koen had hier moeten liggen of ik, maar niet jij.

Vanaf het moment dat ik je zag, vond ik je beeldschoon. Je kwam heel verlegen binnen als een mooi meisje. Ik viel op je. Nu nog steeds, elke keer weer. Je hebt mijn leven veranderd, je hebt me laten zien dat ik weer op iemand kan vallen. Je hebt me laten zien dat liefde echt leuk en mooi kan zijn.

Liefde met jou is echt leuk en mooi!

Nu lig je hier. Wat je helemaal niet verdiend. Juul, ik hoop dat je me hoort. Ik hou van je. Ik hou heel veel van je. Dan bedoel ik dat ik echt echt echt van je hou. Heel erg veel. Ik ben hier. Ik ben bij je, ik zal hier blijven. Totdat je wakker wordt. Totdat je ontwaakt en we weer samen verder kunnen, maakt niet uit hoelang het duurt.

Ik zal op je blijven wachten, want je bent me alles.' fluister ik.

Er rollen tranen over mijn wangen en ik voel een zacht kneepje in mijn hand. Een zacht kneepje. Maar verder niks meer.

'This is the worst feeling in my life ever.'

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu