Go away!

1.2K 55 4
                                    

* Niall's pov *

Paul en Liam helpen Julia met opstaan, aangezien ze zelf nu niet zo goed meer kan lopen. Ze heeft een paar flinke klappen gehad, waardoor ze nu behoorlijk wankel is. We lopen het gebouw uit en de rest springt gelijk het busje uit en rent op ons af. Ze staan vol blijdschap en opgelucht naar Julia te kijken. Nina, Indigo, Johanne en Perrie staan met tranen in hun ogen. Ze geven Julia voorzichtig een knuffel, maar Juul gaat gelijk weer terug naar Liam en leunt tegen hem aan. Liam slaat zijn arm om haar schouders heen, de ander om haar middel en drukt een kusje op haar voorhoofd.

Dat is lief. Ik kan mezelf wel nog een keer voor me kop slaan. Waarom kan ik er gewoon niet in slagen om ze te accepteren? Ze zijn zo gelukkig samen, ze houden zoveel van elkaar. Ik zucht. Nina merkt het, komt naast me staan en pakt me hand vast. Ik glimlach naar haar en we gaan naar het busje.

De bodyguards gaan naar huis, maar Paul rijdt met ons mee zodat hij Julia nog een beetje in de gaten kan houden. Liam zit helemaal achterin met Juul en ik zit daarvoor met Nina en Paul, dan Indigo, Perrie en Harry en voor zit Louis aan het stuur en Zayn zit naast hem.

De terugweg praten we wel, er lopen verschillende gesprekken door elkaar heen. Het enige wat ik hoor is: "bro." en "oke.". Verder krijg ik helemaal niks mee. Ik kijk achterom en zie dat Julia in slaap is gevallen. Ze ligt met haar hoofd op Liams borst. Liam kijkt het raam uit. Ik zie dat hij een kleine traan in zijn ooghoek heeft.

Ik draai me een beetje om en knik Liam op zijn knie aan. 'Bedankt Liam.' Zeg ik. Hij kijkt me vragend aan. 'Dat je naar binnen rende en Juul ging redden.' Zeg ik. Hij knikt. 'Ik deed het omdat ik van haar houd.' Zegt hij. Ik knik. 'Weet ik Liam, weet ik en bedankt. Bedankt dat je mijn zusje jouw liefde geeft. Ze verdient het en jij ook. Je verdient een lief, leuk meisje. Sorry dat ik zo'n eikel ben.' Zeg ik.

Ik draai me om en begin een gesprek met Nina, zodat Liam niks meer tegen me kan zeggen. Ik probeer me te concentreren op het gesprek met Nina, maar het lukt niet echt. Want ik weet en voel dat Liam me aan kijkt. Ik voel zijn ogen in mijn rug prikken, maar ik heb geen zin in een gesprek met hem. Dat is nu echt wel het laatste waar ik zin in heb.

Ik hoop dat die dat een beetje snapt, ik denk het wel. Want het gebeurt niet elke dag dat je zusje wordt ontvoerd door haar ex. Dus ik denk wel dat hij dat snapt.

Dat hoop ik dan tenminste maar voor hem...

* Liam ' s pov *

Ik kijk Niall aan. Ik ben hem heel dankbaar dat hij dat net zei. Het deed me goed. Ik snap ook niet echt waarom die ons nu nog steeds niet accepteert. Na een tijdje wel, maar toen weer in een keer niet. Ik weet dat het niet super leuk is om te horen als je beste vriend wat met je zusje hebt, maar we hebben nu al best wel lang en hij vond het goed. Waarom nu dan in een keer niet meer?

Als we eindelijk thuis zijn dragen Paul en ik Juul naar binnen. We lopen gelijk door naar boven, zodat ze op bed kan slapen. 'Dankje Paul.' Zeg ik als we klaar zijn en hij naar huis wilt gaan. 'Geen probleem Liam, daar ben ik voor he.' Ik glimlach en zwaai Paul nog uit. Dan ga ik naar de woonkamer waar de andere zitten tv te kijken.

'Hoe is het met Juul?' Vraagt Harry. 'Goed, ze ligt nu te slapen.' Ze knikken. 'Je hebt goed werk verricht vandaag Liam.' Zegt Perrie. 'Dankje.' 'Je hebt der gered. Je hebt onze vriendin gered. Echt ik ben JE heel dankbaar.' Lacht Perrie. Ik grinnik. Ik kijk de kamer rond, maar zie Niall nergens zitten. 'Is Niall boven?' Vraag ik. 'Ja, volgens mij bij Juul.' Zegt Indigo. Ik knik 4 loop naar boven.

Als ik mijn kamerdeur open doe, zit Niall inderdaad bij Julia op bed. Hij kijkt me aan als ik de deur open doe. 'Hey.' Zeg ik. 'Rot op Liam.' 'Niall wat is er?' Vraag ik. Dat was nu niet echt de reactie die ik verwachtte. 'Ga weg Liam.' 'Maar, hoezo?' Vraag ik. 'Omdat ik alleen wil zijn!' Schreeuwt Niall in een keer.

'Niall, what the fack! Waarom doe je nu in een keer zo?' 'Hoezo? Doe ik nu in een keer anders dan?' Ik loop op hem af en Niall staat op. 'Eerst ga je me in de auto bedanken en nu moet ik oprotten? Als je alleen wilt zijn kan je dat toch ook wel anders vragen?' Zeg ik.

'Oké. Liam, flikker nu alsjeblieft op!' Gilt Niall.

'NIALL EN LIAM! HOU OP!'

_______
Hey sorry voor dit slechte hoofdstuk

Maar ik ben heel moe
Dus ben er niet helemaal bij

Sorry

All the love. X

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu