* Johanne's pov *
'We hebben ze al heel vaak gebeld, er is iets ergs. Iets heel ergs! Julia neemt altijd op en Liam ook vaak!' Schreeuw ik naar de anderen.
'Johanne, doe even rustig. Het komt goed.' Louis komt bij me staan en legt zijn handen op mijn middel.
'Hoe kan je dat nu zeggen Louis?!' Schreeuw ik. 'Ze zijn gewoon fucking ontvoerd en jij blijft zo kalm. Ik snap je niet hoor! Je beste vriend en mijn beste vriendin zijn ontvoerd en jij zegt gewoon rustig dat het goed komt?!
Louis kijkt me geschrokken aan, maar trekt me in een sterke knuffel. 'Ik ben zo bang Louis.' Zeg ik en tranen beginnen over mijn wangen te rollen. 'Ik weet het baby, ik ben ook bang. Maar het komt goed.'
Ik trek me terug en kijk in zijn vertrouwde mooie ogen. 'Beloof je het?' 'Ik beloof het.' Ik knik en leg mijn hoofd op zijn borst.
We gaan op de bank zitten bij de andere en Harry doet weer een hopeloze poging om Liam te bellen. Hij gaat over, maar dit keer wordt er wel opgenomen.
Mijn adem stokt en mijn hart bonkt in mijn keel.
K: wat moeten jullie?
H: wie ben je?
K: haha de ontvoerder van Julia en Liam natuurlijk.
H: wat wil je van ze?
K: ik wil niks. Ik wil alleen dat Julia weer terug bij mij komt.
H: wtf dude?! Waarom?
K: genoeg vragen gesteld. Doei.
Er klinkt gepiep. Ik kijk geschokt naar Harry. Hij kijkt roerloos naar zijn telefoon. Ik zie dat iedereen verbaasd is en bang. 'Bel Paul dan?!' Schreeuw ik weer. 'We moesten hem bellen zodra er op word genomen.' Zeg ik wat rustiger.
Harry knikt naar me en toetst een nummer in.
H: Paul! De ontvoerder nam op!
P: Wat dan? Heb je zijn naam? Wat wilt die?
H: Ja, hij heet Koen. Hij zei dat die Julia bij hem terug wilde.
P: oké bedankt Harry. Hou me op de hoogte. We zijn in het gebouw waar ze gevangen worden, maar we moeten eerst de ontvoerders hebben. Ze zijn dus veilig.
H: oh god. Fijn. Kijk uit.
P: doe ik.
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...