* Julia's pov *
Liam loopt met de ober mee naar binnen om af te rekenen. Ik kijk om me heen. Het is echt zo lief van Liam dat die dit allemaal voor me doet, terwijl het helemaal niet hoeft. Ik zucht en kijk naar de zee. Het is zo rustgevend hier. Echt ongelofelijk dat ik nu gewoon in Australië zit met mijn verloofde.
Ik sta op en maak een foto van het romantische plekje waar we net heerlijk hebben gegeten en gepraat en post het op instagram. "Super leuk gehad met @fakeliampayne, had echt niet gehoeven❤
Ik schrik op als ik een schim achter een muur zie staan en dan snel weer weg duikt als ik die kant op kijk. Ik draai me om en zoek naar Liam. 'Shit, hij is er nog niet. Schiet alsjeblieft op Liam.' Fluister ik in mezelf. Ik kijk nog een keer om naar het muurtje en zie de schim steeds dichter naar me toe komen. Ik twijfel geen seconden en loop snel weg.
'Welke kant was het restaurant Ookal weer?' Ik kijk paniekerig om me heen. De schim is nu maar een paar meter van me verwijderd. Ik heb geen keus. 'LIAM!' Schreeuw ik zo hard als ik kan. Meteen hoor ik een stem terug schreeuwen. Ik kijk nog achterom en zie de schim nu op me af komen rennen. Misschien was dat toch niet zo slim.
'JULIA? WAAR BEN JE?' Het komt van rechts! Ik ren zo hard als ik kan op Liams stem af die maar door blijft schreeuwen en ook om zich heen zoekt. Mijn hart maakt een sprongetje als ik hem zie. 'Liam!' Ik ren in zijn armen en druk hem stevig tegen me aan en begin zachtjes te snikken.
* Liam's pov *
Ik zie Julia op me af rennen. Ze duikt gelijk in mijn armen en begint te snikken.
'Wat is er schat?' Vraag ik bezorgd. 'Laat me alsjeblieft nooit meer alleen.' Snikt ze. Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Wat is er gebeurt?' Ik kijk onderzoekend om ons heen en zie iemand hard in de verte weglopen.Julia begint alleen maar harder te snikken als ik dat vraag. Ik stel der gerust door der nog dichter tegen me aan te drukken en kalmerende woordjes tegen haar te fluisteren. Ik weet dat ze zich veel veiliger voelt als ik haar in mijn armen neem, dan wordt ze ook een stuk rustiger.
'Kunnen we naar het huis gaan?' Julia kijkt omhoog om me aan te kijken. Haar ogen zijn rood en waterig en paniek is er vanaf te lezen. Ik knik. 'Kom dan gaan we schat.' Ik laat der weer los en pak haar hand vast, maar blijkbaar is dat niet genoeg. 'Alsjeblieft, laat me niet los.' Ik kijk der nog bezorgder aan. Er is echt iets mis. Ik sla mijn arm om haar middel heen en trek der weer tegen me aan.
'Hey, hoe was het?' Vraagt Niall als we binnenkomen. Ik schud met mijn hoofd, waardoor hij weet dat die even moet wachten, maar hij ziet ook gelijk dat er iets is met Juul. 'Wat is er gebeurd? Waarom heeft Julia gehuild? ' Vraagt Niall bezorgd aan mij, omdat Julia niet wilt praten.
'Ik weet het zelf ook nog niet helemaal Niall, ik vertel het je als ik het weet.' Niall knikt en blijft in de woonkamer, terwijl ik met Juul naar onze kamer loop. Ik zet der op bed neer en ga naast haar zitten.
Ik pak nog even snel een glas water voor der en als ze die opdrinkt zie ik dat ze eindelijk wat rustiger wordt. 'Nou vertel me nu eens rustig, wat is er gebeurd.'
Ik pak Julia's hand vast en dan begint ze langzaam te vertellen.
'Jij ging dus met de ober mee naar binnen om af te rekenen. Toen zat ik daar dus alleen, gewoon rustig om me heen te kijken en na te denken over van alles. Ik heb een foto gemaakt van ons etentje en op insta geplaatst en je erbij getagd. Toen viel me ineens iets vaags op.
Ik zag een schim bij de muur, maar toen ik die richting op keek verdween de schim weer, dus ik dacht dat ik gewoon iets zag wat er helemaal niet was.
Maar toch werd ik bang en ging ik je zoeken, maar je was er nog niet dus bleef ik staan. Toen keek ik nog een keer achterom en zag ik de schim steeds dichter naar me toe komen.
Toen begon ik weg te lopen, maar ik wist niet meer of het restaurant links of rechts was, daarom begon ik je te roepen. Maar de schim kwam steeds sneller dichterbij, daarom rende ik heel hard naar je toe toen ik je stem hoorde. Ik was bang dat ik weer ontvoerd werd, Li.'Ik neem Julia gelijk weer in mijn armen. 'Het is goed schat. Er is niks gebeurd en Koen kan het sowieso niet zijn. Die zit in de gevangenis en kan niet weten dat wij hier in Australië zijn.' 'Maar wie was het dan?' 'Misschien was het wel iemand die wat wilde vragen aan je of een fan die met je op de foto wilde. Die komen je vaak achterna.'
Julia haalt haar schouders op. 'Ik weet het niet Liam. Volgens mij was het echt geen fan.' 'Nou ja, het zal niet nog eens gebeuren. Ga nu maar lekker slapen, want het is al laat en je bent moe.' Julia knikt. 'Ik ga even naar de jongens beneden en dan kom ik zo ook naar bed.'
Ik loop naar beneden en meteen komt Niall naar me toe. 'Wat was er aan de hand?' 'Ze zag een schim die haar achtervolgde toen ze even alleen buiten stond toen ik aan het afrekenen was. Nu is ze bang.' 'Liam, je had wel gezegd dat je der nooit alleen zou laten.'
'Ja, dat weet ik Niall. Maar kom op, ik kan toch ook niet weten dat dat gaat gebeuren. Ik moet toch niet 24 for 7 bij haar zijn. Kijk, dat vind ik helemaal niet erg. Maar ik kan Juul helaas niet altijd in het oog houden Nialler. Bovendien denk ik gewoon dat het een fan was die met haar op de foto wilde, of misschien een vader die wist wie ze was en een foto wilde voor zijn dochter.' Leg ik uit.
Niall knikt. 'Ja, dat is waar. Maar Liam, pas alsjeblieft goed op der. Ik wil niet dat ze weer wat ergs mee maakt.' 'Nee, dat snap ik Niall. Dat wil ik ook niet en ik zou Juul goed in de gaten houden.' 'Thnx Bro, kom je er even bij zitten? Alle meiden liggen boven op bed, dus alleen de mannen zijn er.'
'Nee, het spijt me. Ik heb beloofd om niet te lang beneden te blijven.' Niall knikt. 'Hebben jullie het trouwens nog over het huwelijk gehad?' Vraagt Zayn. Ik kijk naar Niall. Hij kan ook echt niet zijn mond houden.
'Ja, we hebben al wat plannen gemaakt ja. Het wordt echt de beste dag van ons leven.' Zeg ik.
____________
HeyyySorry voor dit slechte hoofdstukje, maar ik heb ff geen inspiratie maar dat komt wel weer
Voor volgende hoofdstuk heb ik al wel een idee
Heb je zayn op twitter gezien ☆☆ me bae
Go zayn go zayn
Jah okay dat was het wel.
Enjoy!
All the love. J
JE LEEST
Little sister Horan
Fiksi PenggemarJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...