Funky Buddah

1.8K 68 4
                                    

* Liams pov *

Nadat Juul haar 'lunch' op had gingen we omkleden en besloten we om met Niall en Nina naar de stad te gaan.

'Lads, wij gaan.' zeg ik. 'Oké bro, wij gaan een film kijken.' zegt Louis en geeft me een knipoog. Ik lach en pak mijn autosleutels en de hand van Juul.

We stappen in, Niall zit naast mij en de Julia en Nina achterin. 'Dus morgen gaan we op tour, hebben jullie er zin in Juul en Nina?' vraagt Niall. Ik kijk in de achteruitkijkspiegel en zie ze hevig knikken, maar gaan al gauw weer verder met hun gesprek.

'Waar gaan we eigenlijk eerst heen?' vraagt Julia. 'Naar Frankrijk.' zeg ik. 'Omg, dat is zo romantisch! Gaan we dan ook naar de Eiffeltoren Li?' 'Als jij dat wilt love, doen we dat.'

Ik zie dat ze bloost door mijn nieuwe woordje, dus besluit om die vaker te gaan gebruiken. Ik zie dat Niall ook lacht naast me, maar trek er maar niks van aan.

Als we aankomen in de stad, sleur ik Julia gelijk mee naar de Timberlands winkel. 'Liam, waar gaan we nou heen? We raken Nina en Niall kwijt.' zegt ze giechelend. Ik lach. 'Naar de timberlands wereld babe.'

'Li, nee. Dat is te duur.' 'Niet voor mij en ik koop ze voor jou, want ik wil dat er dezelfde schoenen hebben.' ik kijk lachend in de mooie ogen van Julia die glinsteren in de zon. 'Li, dat is zo lief en leuk.'

Ik lach en samen rennen we enthousiast de winkel in. 'Welke maat heb je?' '38.' Ik pak de goede maat schoenen uit het rek en geef het aan Juul. Als ze passen gaan we naar de kassa en reken ik het af. 'Bedankt Payne.' ik lach naar de man achter de kassa en pak Julia's hand vast naar buiten waar Nina en niall al staan te wachten.

'Dus jij komt hier wel vaker he Payne?' 'yep.' zeg ik lachend. 'Geloof me zus, als je met deze gast gaat trouwen of verder gaat dan kom je hier nog veel vaker.' zegt Niall.

Als we gezellig met zijn allen verder lopen richting de Mc, komt er een groepje fans aan rennen. 'OMG LIAM EN NIALL MOGEN WE OP DE FOTO?' 'Tuurlijk.' zegt Niall. We gaan op de foto, maar de fans willen Julia er ook bij dus neemt Nina de foto. Ik zie dat Juul het erg leuk vind dat ze haar ook op de foto willen dus ik voel me nog gelukkiger dan net.

Het betekent echt veel voor me dat ik nu gewoon als een koppel met Juul over straat kan met Niall er zelfs bij. Ik ben echt de gelukkigste man op aarde.

Als we bij de Mc aankomen bestelt Niall wat te eten en zoeken wij een plekje uit en beginnen lekker aan het eten, het lijkt net 1 grote familie.

* Julia's pov *

Als we thuis komen zit iedereen in een onesie. 'Hey! Lads! Zullen we naar Funky Buddah gaan? Het thema is onesie.' zegt Zayn enthousiast. Ik kijk Liam aan die gelijk begint te stralen en mij met puppy oogjes aankijkt.

'Haha, ja tuurlijk. Lijkt me leuk.' zeg ik. Ik voel gelijk de sterke armen van Liam om me heen. 'Je bent geweldig.' 'Haha, 1 probleem, ik heb geen onesie.'

'Je mag die van mij wel lenen, ik heb er toch veel.' zegt Indigo. 'Okey!' en we rennen gelijk naar boven. 'Li, welke kleur trek jij aan?' roep ik. 'Grijs met kerstversiering.' 'Okey!'

'Heb je er zo'n een?' vraag ik aan Indigo. 'Yep, hier. Ik doe panter print aan.' 'Haha gek.'

Als we al een uur in de kroeg zijn, zijn we allemaal al een beetje aangeschoten. Ik zit aan de bar en vraag een colaatje aan de barman. 'Alstublieft.' ik knik en kijk naar de rest op de dansvloer. Tot mijn blik op een bekend gezicht valt. Een gezicht die ik me hele leven niet meer wilde zien en hij komt steeds dichterbij.

'Ha, Julia. Wat leuk om je hier te zien. Met je nieuwe vriend zeker?' 'Koen.' zeg ik bang. Ik kijk paniekerig om me heen naar Liam, maar kan hem nergens vinden.

'Ja, schat. Wat leuk dat je me nog herkent.' zegt Koen met een enge glimlach en legt zijn hand op mijn bovenbeen. Het zorgt gelijk voor rillingen over mijn hele lichaam. Totdat zijn hand wordt weggeslagen en het sterke lichaam van Liam beschermend voor me staat.

* Liams pov *

'Je blijft met je tengels van haar af klootzak.' zeg ik.'Ah, Liam grote vriend van me. Je bent nog steeds bij der zie ik? Nog niet genoeg van der? Straks ben je haar helemaal zat, omdat je miljoenen meiden aan je benen hebt hangen.

Woede overspoelt me lichaam en voor ik het weet waar ik mee bezig ben. Sla ik Koen vol op zijn bek en knalt die neer op de grond en ik ga als maar door met slaan. 'Je moet met je rotkop uit de buurt van mijn meisje blijven eikel!' schreew ik door de club heen.

Ik wil verder gaan met slaan, maar ik word opgetild door de jongens en Paul en naar de auto gebracht.

'Julia? Waar is Julia?!' schreeuw ik. 'Ik ben hier Li.'

'Het spijt me, ik wilde je alleen beschermen, maar ging te ver.' 'Ik weet het Li, je bedoelde het alleen maar goed.'

De jongens zetten me neer bij de auto en gaan op weg naar huis.

Als we thuis zijn gaan we gelijk naar bed.

'Het spijt me Juul.' 'Li, ik ben blij dat je het deed.' zegt ze lief en kruipt dicht tegen me aan.

Ik sla mijn armen om haar heen en val zo in een diepe slaap.

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu