Happy

1.8K 68 1
                                    

* Niall's pov *

Ik zie Julia en Liam knuffelen op bed en ik ben blij en gelukkig. Nina slaat een arm om mijn middel. Ik kijk haar en zie dat ze trots naar me glimlacht.

'Je hebt het goed gedaan Niall, ook al heeft het lang geduurd.' Ik kijk haar aan en druk een zacht kusje op haar neus en kijk weer naar mijn zusje en hopelijk toekomstige schoonbroer.

En ik had dat nooit van me leven gedacht dat ik daar zo blij mee ben. Maar ik weet met heel me hart, dat Liam altijd goed voor haar zult zorgen.

We gaan met zijn allen naar beneden en laten het nieuwe koppel achter. 'Wat gaan we doen?' vraagt Harry. 'MOCKING JAY KIJKEN!' schreeuwen Louis en Johanne.

Ik lach en doe de dvd in de speler en zet hem aan. Als het spannend wordt voel ik Nina wat aanspannen en sla gerust een arm om haar heen.

Ze kijkt me aan. 'Ik hou van je Nialler.' Ik hou ook van jou klein konijntje.'

* Liam's pov *

Ik en Julia liggen heerlijk in bed met mijn armen om haar heen geslagen. Het is al een tijdje stil, maar ik geniet ervan om haar zo bij me te hebben en het niet meer geheim hoeven te houden.

Ik kijk naar het mooie gezicht van mijn vriendin en zie dat haar ogen gesloten zijn. Ik glimlach en duw een plukje haar achter haar oor.

Even later sluiten mijn ogen ook en kruip ik dichter tegen Juul aan. En val zo in een heerlijke diepe slaap.

*Harry's pov *

Iedereen is al naar bed, behalve Indigo en ik. We kijken naar een aflevering van Friends. Het is al laat en ik zie dat Indigo al tegen me in slaap is gevallen.

Ik besluit om ook maar naar bed te gaan en til In op naar mijn kamer en leg der voorzichtig op me bed, stop haar in. Ze wordt wakker en kijkt slaperig om haar heen. 'Harry?' 'Ja, wat is er babe?'

'Mag ik je panterprint jas lenen?' 'hahaha waarom babe?' 'Dan kunnen we een spelletje spelen.' ze kijkt me grijnzend aan. 'Oké babe.' en ik word al helemaal opgewonden.

* Indigo's pov *

Harry is de jas aan het zoeken, maar hij weet niet dat ik hem verstopt heb. Ik lach in mezelf, want hij gaat hem toch nooit vinden.

Nu die druk bezig is met zoeken kan ik rustig gaan slapen. Zo val ik in een diepe slaap.

Toch vind ik met Harry in slaap vallen fijner.

'Babe, ik kan hem niet vinden.' 'Kom dan maar weer in bed, ik ben moe.' Harry komt naast me liggen en drukt me dicht tegen zich aan.

'Ik hou van je Hazza.' 'Ik ook van jou Kootje.' Ik lach zachtjes en voel dat Harry met zijn hand in mijn kont knijpt.

'Je hebt zo'n mooie volle ass babe.' Ik lach en val in een diepe slaap. Ik voel me het gelukkigste meisje op aarde.

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu