* Liam's pov *
Ik kijk voor het eerst in 3 weken weer in de mooie, blauwe, groene ogen van Julia die ik zo heb gemist. De mooie ogen die me lieten verdrinken toen ik ze voor het eerst zag.
Ik ben zo blij dat ik ze nog een keer zie.
'Julia' fluister ik. Er verschijnt een kleine glimlach op haar mooie gezicht. 'Liam' fluistert ze terug. Er rolt een traan over mijn wang en er worden er langzaam steeds meer.
Ze neemt me in een knuffel, de beste knuffels die iemand kan geven. Het zijn dezelfde knuffels die Niall geeft. De Horan Hugs. 'Niet huilen Li.' 'Ik heb je zo gemist.' snik ik. 'Ik ben er toch weer Li.' Ik trek me terug uit onze knuffel en kijk der in haar mooie ogen aan.
Voor het eerst in 3 weken planten onze lippen zich weer samen. De ruimte wordt opgevuld door onze lippen die perfect op elkaar passen. Voor het eerst in 3 weken voel ik haar zachte lippen weer op de mijne.
Ik trek me terug. 'Mijn leven is weer compleet nu.' zeg ik met een glimlach. Er verschijnt ook een perfecte glimlach op Julia's gezicht.
* Niall's pov *
Ik voel Nina's perfecte lippen op de mijne. Ik leg mijn ene hand op haar wang en mijn andere hand op haar heup. Het is een rustige, tedere kus waar we allebei van genieten.
'Ik hou van je.' mompel ik tegen haar lippen aan. Ze trekt terug en kijkt me diep aan. 'Je telefoon gaat Nialler.' ik grijp naar me telefoon en zie dat het Liam is.
Mijn hart bonkt gelijk weer in mijn keel en ik pak Nina's hand vast.
N: hey Li, wat is er? Alles goed?
L: Niall, alles is beter dan goed.
N: wat bedoel je man?
L: Julia is wakker!
N: WAT?!
Ik spring op van de bank en pak me jas met autosleutels. Ik gebaar gehaast dat Nina mee moet komen en binnen no-time zitten we al in de auto.
N: Hoe is het met der? Er lopen tranen over mijn wangen terwijl ik door de straten van London heen race. tranen van geluk.
L: Goed, ze wordt nu onderzocht. De anderen zijn ook al onderweg.
N: Omg, ik ben zo blij. Ik ben er bijna Li, tot zo bro.
L: anders ik wel. Bye.
We zijn aangekomen bij het ziekenhuis en ik zie de anderen ook uit de auto stappen met de meiden. Ik ren naar ze toe met Nina achter me aan.
'Harry!' gil ik. Hij draait zich verbaasd om, maar als die mij heeft gevonden staat er een glimlach op zijn gezicht.
Ik ren op hem af en vlieg in zijn armen. 'Ik ben zo blij.' snik ik. 'Wij allemaal Nialler.' zegt Louis. Ik kijk om en zie dat de rest zich om ons heen heeft verzameld. Ik geef ze allemaal een snelle knuffel en ren naar boven.
Ik kijk om me heen, op zoek naar het bordje 206. Al snel heb ik hem gevonden en storm de kamer binnen. Daar ligt ze. Daar ligt mijn zusje. Mijn mooie, lieve zusje waar ik zielsveel van hou. Ze is er weer.
Ik ren naar haar bed en omhels haar stevig. 'Ik was zo bang.' huil ik. 'Ik ben er weer Nialler.' zegt ze. Ik kijk der aan en glimlach. 'Ik hou van je zus.' ik hou van je broertje.' Mijn lach wordt breder en ik geef der een kus op haar voorhoofd.
Ik sta op en geef Liam een knuffel terwijl de anderen met Julia aan het praten zijn. 'Bedankt, voor je goede hulp en steun voor Julia, je bent echt de beste vriend die je maar kan hebben.'
'Ik deed het voor Julia, want ik hou van der en ik hoop dat je dat nu hebt ingezien.' Ik kijk op en zie Liam naar me kijken met een traan in zijn ooghoek.
'Ik heb alles voor haar over Niall.' 'Weet ik Li, als je maar goed voor haar zorgt.' Hij knikt en ik trek hem weer in een knuffel. 'Ik hou van je Li.' 'Ik ook van jou Niall.'
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...