* Niall's pov *
Het is al laat in de avond en ik kijk met de jongens, Indigo, Nina, Johanne, Eleanor en Perrie een film. De meiden zijn vanmiddag gekomen en het is heel gezellig.
De jongens hebben me al vergeven wat er is gebeurd, behalve Liam, maar die heb ik de hele dag nog niet gezien. Waar hangt die eigenlijk uit?
'Hey jongens, waar is Liam?' Vraag ik. 'Met Julia naar de bioscoop.' zegt Harry. 'HAZZA!!!' Roept Louis uit. 'Wat?!!' Vraagt Harry onschuldig. 'Dat mocht die niet weten.' sist Eleanor.
'Wat?!' Mijn ogen worden groot. 'Kom op Nialler, laat ze gewoon. Ze zijn alleen naar de film gegaan, daar is toch niks ergs aan?' Ik knik. Louis heeft gelijk en ik richt mijn aandacht weer op de film.
'Ik ga naar bed jongens.' zeg ik wat later. 'Oké, trusten.' Zeggen de rest en ik loop naar boven. Als ik klaar ben en in bed lig kijk ik nog even op Twitter. Weer heel veel berichten van fans. Ik besluit de bovenste te beantwoorden, want die is wel heel lief.
Als ik dat heb gedaan scroll ik door insta heen, maar blijf bij een foto schokkend kijken. Daar staan ze. Julia en Liam te zoenen tegen de auto. Als ik nog verder scroll zie ik een foto dat er veel andere papz staan en Liam zijn arm om julia's middel heeft.
Ik loop naar beneden en laat de rest de foto's zien. Ze lachen. 'Niall dat is toch helemaal niet erg?' Zegt Zayn. 'Zag hoe ze in het begin naar elkaar keken! Ze is hier nu 2 weken. En ze zijn een goed stel. Laat ze gewoon.'
'NEEE!' Zeg ik woedend en ik gooi mijn telefoon tegen de muur en barst weer in tranen uit.
'Waarom wil je het niet Niall?' Vraagt Nina lief die me aan het troosten is. 'Als er iets is en ze krijgen ruzie of het gaat uit. Dan sta ik er middenin. Dan moet ik weer een kant kiezen en dat wil ik niet. Dan ga ik voor Julia, want zij is super belangrijk voor me, maar met Liam moet ik kunnen opschieten voor concerten en zo. Ik wil gewoon niet er tussenin staan.' Snik ik.
De rest komt er nu ook bij. 'Niall, je hoeft geen kans te kiezen. Ik weet zeker dat ze dat jou niet aan doen. Zo zijn ze allebei niet.' Zegt Indigo. Ik knik. 'Maar ik ben gewoon bang.'
Even later als ik weer ben bijgedraaid raap ik mijn telefoon op en bekijk hem. 'Shit! Hij is helemaal kapot!' Ik plof weer op de bank. 'Dat wordt morgen dus naar de stad.' zegt Nina. Ik knik. 'Wil je mee?' Vraag ik. Even kijkt ze me verward aan, maar hersteld zich al snel. 'Ja, leuk!' Zegt ze ik knik en kijk weer verder naar de TV.
Het is 12 uur als ik de deur zachtjes hoor open gaan en 2 fluisterende stemmen. Harry doet snel het licht uit en we gaan allemaal achter de bank zitten.
'Ze zijn al boven.' Hoor ik Liam opgelucht zeggen. 'HELEMAAL NIET!$ schreeuwt Harry en we springen overeind. Julia schrikt en doet een paar stappen naar achter. We gaan weer op de bank zitten en zetten de TV weer aan. 'En hoe was het?' Vraagt Louis aan Liam. Julia zit met de meiden in gesprek, want die heeft ze allang niet meer gezien.
'Leuk.' Zegt Liam dromerig. Hij kijkt mij aan en wend zijn blik dan weer snel weg. Na een tijdje gaan we allemaal naar boven en lig ik in bed. Niet veel later val ik in een diepe slaap.
* Liam's pov *
'Het was echt een leuke dag Juul.' Zeg ik. Ze knikt tevreden en ik kleed me verder om. Trusten li. Zegt ze in een keer. 'Blijf je niet hier slapen?' Vraag ik.
'Oké, Ik blijf wel hier.' Lacht ze. Ik knik, maar diep van binnen ontplof ik zo wat.
We liggen in bed en ik sla mijn armen om haar heen. 'Het was best wel shit dat iedereen ons opwachten.' Zeg ik. Julia lacht. $Ja echt he? maar Bedankt voor vandaag.' zegt ze. Ik glimlach naar der en geef der een kus op haar lippen. 'Lekker slapen Princes.' Ze giechelt en legt haar hoofd op mijn blote borst. 'Trusten Li.' Zegt ze lief en zo val ik in een diepe heerlijke slaap.
Weer een hoofdstukje. Ik weet deze is niet heel lang, maar volgende wordt langer en beter. Please vote!
Lees ook mijn andere boek: summer love.
Xxxx
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...