You asshole

1.2K 56 0
                                    

* Harry ' s pov *

Ik ren de trap af achter Jade aan. Ik hoor Zayn en Perrie beneden al heel hard lachen. 'Jade!' Roep ik. 'Geef mijn onderbroek terug!' 'Harry, ze is hier.' Hoor ik Perrie.

Ik loop richting de woonkamer en zie Perrie met Jade op schoot zitten. 'Hier Haz, dit is denk ik van jou.' Zayn gooit mijn onderbroek naar me toe. 'Thnx bro. Jade kom, we moeten ons gaan klaar maken, anders wordt mama boos.'

Ik til Jade op en loop richting de trap. 'Waarvoor klaarmaken?' Vraagt Zayn. 'We gaan op vakantie naar Italië.' Zeg ik. 'Owja, das waar ook.' Ik loop naar boven en geef Jade aan Indigo. 'Jij mag der aankleden, want dat kan ik echt niet.'

Indigo neemt Jade over en gaat haar wassen en ik doe hetzelfde bij mezelf. Ik heb echt zin om even weg te gaan. De laatste tijd was sowieso niet echt prettig hier, dus dan kan ik in Italië even lekker me hoofd leegmaken en me helemaal focussen op me gezinnetje. Ik glimlach. Ik houd zoveel van me meisjes.

Een paar uur later zitten we in de auto en staat de rest op de oprit ons uit te zwaaien. 'Veel plezier!' Hoor ik Louis nog roepen. Ik geef een knipoog naar hem en geef gas. Op weg naar Italië.

* Julia's pov *

Ik begin te lachen als Niall bijna valt over een stoeprandje. 'Hey, ga me niet uitlachen.' Ik grinnik. 'Jawel, daar ben ik voor.' Als Niall zijn evenwicht weer heeft terug gevonden slaat hij een arm om me middel. 'Ik ben echt blij dat het weer goed is tussen ons.'

Ik knik. 'Ik ook, het heeft zolang geduurd.' Niall zucht. 'Juul, het spijt me zo erg. Ik weet dat ik een gigantische klootzak ben geweest, tegenover jou, Liam, de rest, Nina, maar vooral jij en Liam. Ik weet dat je nog steeds een beetje kapot bent van Koen, vooral wat hij heeft gedaan de laatste paar keren. Ik weet dat je ook nog steeds een beetje bang bent voor de liefde, dat je bang bent dat je hart weer opnieuw wordt gebroken. Dat is de reden waarom ik me zo heb gedragen. Ik wilde niet dat dat nog een keer bij je gebeurde, dat je je weer zo shit voelde.

Want toen het net uit was met Koen, heb ik je gezien. Ik heb gezien hoe gebroken je was. En serieus, ik voelde me er ook zwaar kut door om eerlijk te zijn. Ik voelde me ook gebroken, omdat ik niks kon doen om je beter te laten voelen. Het spijt me dat ik zo gedaan heb. Het is waar dat ik ook het idee niet aan kon dat Liam aan jou zou zitten, maar de aanleiding daarvoor was dat jij nog steeds een beetje bang was. Door die Koen. Je moet weten, dat ik het meeste voor jou deed.

En ik zie nu in, dat ik een beetje doordraaide, maar echt. Ik bedoelde het goed.'

Ik veeg een traan uit me ooghoek weg. 'Niall, ik weet niet wat ik moet zeggen. Je draaide inderdaad te ver door, maar nu weet ik ook waarom je het deed. Om me te beschermen en echt, bedankt daarvoor. Je bent de beste broer ooit. Ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten Niall. Zonder jou zat ik nu waarschijnlijk nog steeds te huilen op de bank door Koen. Zonder jou had ik Liam nooit ontmoet en was ik nog nooit zo gelukkig geweest zoals ik nu ben. Ik hou echt heel erg veel van je.'

Niall trekt me in een knuffel. 'Ik nog meer van jou. Laten we nu maar gaan, er zullen wel wat mensen ons gesprek hebben gevolgd.' Ik kijk om me heen en zie heel veel mensen langs lopen. 'Ja, dat kan ook niet anders op de straten in Londen eh broer.' Grinnik ik.

'Kom, ik weet waar we heen kunnen gaan.' 'Toch niet naar Nando's eh.' 'Misschien.' 'Niall, nee.' Lach ik. Niall trekt zich niks van me gezeur aan en trekt me mee naar Nando's.

Als Niall terug komt met het eten en gelijk in de aanval gaat, laat ik een diepe zucht. Wat heb ik dit toch gemist, de goede oude tijden met mijn broer.

'Hey Juul, zullen we morgen met zijn allen een paar waterscooters gaan huren?' Ik spuw haast mijn drinken uit. 'Serieus?' 'Ja.' Lacht Niall. 'Waarom niet, dat is toch leuk.' Ik knik.

'Ja, maar wel super duur.' 'Juul, als je dat nu nog steeds niet door hebt. Ik wil niet opscheppen, maar wij merken er helemaal niks van en voor ons is het echt niet duur. Ik weet dat je niet graag geld van anderen aan neemt, maar dan heb je pech. Je hoeft zelf geen waterscooter te huren, dat doe ik wel of anders Liam.'

Ik lach. 'Oké, als je er op staat. Het is niet super erg hoor dat ik het niet zelf hoef te betalen.' Niall begint te lachen. 'Nee, ik denk wel dat ieder meisje het wilt.'
'Uhuh, maar waar gaan we dan heen? Want we hebben hier geen zee ofzo in de buurt.'

'Dan gaan we naar onze vaste stokkie. Waar ik en de jongens altijd heen gaan.' 'Waar is dat dan?' 'Australië.' Alweer, voor de tweede keer vandaag, spuw ik mijn drinken uit.

'Serieus?' Ik kijk Niall met grote ogen aan. Terwijl die klootzak gewoon zit te knikken, 'Ja, dat doen we altijd.' Ik begin hard te lachen. 'Je bent echt een klootzak, je doet net alsof het de normaalste zaak van de wereld is om alleen voor 1 middagje naar Australië te gaan.'

'Ja, voor ons wel ja.' Lacht Niall. Ik begin ook mee te lachen. 'Die roem heeft je niet veranderd, behalve dat je nu duurdere dingen doet.' Niall rekent af en we lopen naar buiten. 'Weet ik toch.'
_________
Hey!

Sorry deze update duurde ook best lang. Maar heb nu vakantie! Yayy

Ik ga wat meer schrijven nu! Happy ending!

Ik heb echt weer meer inspiratie! Volgende hoofdstuk wordt leuker! Love u

All the love. J

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu