LITTLE SISTER HORAN

5.6K 172 5
                                    

* Niall's pov *

Ik word wakker door dat ik iemand op mijn bed voel springen. Ik sla wild op me heen en hoor Louis roepen: 'NIALL OPSTAAN! JE MOET NAAR JE ZUSJEEE!!' Ik schiet meteen overeind.

'Dankje Lou, ik kom er aan' zeg ik en Lou loopt mijn kamer uit. Julia is mijn zusje en ze is heel belangrijk voor me net zoals eten ;). Mijn familie natuurlijk ook, maar Juul staat altijd voor me klaar en ik hou zielsveel van haar.

Vandaag ga ik der weer na 2 maanden zien. Ze is vandaag jarig en ze weet niet dat ik kom, dus dat wordt een verassing. Ik pak een boxer, spijkerbroek en een wit shirt uit mijn kast en stap onder de douche.

Zodra ik klaar ben ren ik naar beneden, want ik rammel! 'HARRY WAAR IS MIJN ETEN?' roep ik heel hard door het huis heen. 'Hier Niall!' Krijg ik als antwoord terug. Ik loop naar de keuken en zie Harry pannenkoeken bakken.

'Harry je bent de beste!' 'Haha, weet ik toch.' zegt Harry. Ik lach en geef hem een kus op zijn wang.

En nee, we hebben niks met elkaar, we hebben gewoon een hele goede band met elkaar. Ik pak 3 pannenkoeken van het bord af en doe er wat stroop en ga voor de TV zitten.

Ik kijk wat rond op Twitter en feliciteer mijn zusje. Meteen krijg ik al veel felicitaties en retweets. Fans zijn echt geweldig denk ik bij me zelf.

Ik sluit mijn telefoon af en geniet van de overheerlijke pannenkoeken.

Heyhey, hoe vinden jullie het? Ik weet het is nog een beetje saai, maar geloof me het wordt echt heel leuk!

Please follow me en voteee thnxxx

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu