Eiffeltoren

1.6K 60 3
                                    

* Julia's pov *

'Love, wordt je wakker? We zijn er.' ik hoor Liams lieve stem boven me en open mijn ogen. Wanneer ik in zijn mooie bruine ogen kijk, verschijnt er een glimlach op mijn gezicht.

'Hey.' 'Hey love.' We stappen uit de auto als er heel veel papz staat. 'Kom, gewoon doorlopen er gebeurt niks.' zegt Liam lief en pakt mijn hand vast.

'Hoe gaat het met jullie?' 'Gaan jullie trouwen?' 'Veel plezier.' ik kijk snel achterom voor degene die het laatste zei. De stem klonk me bekend voor. Als ik tussen de menigte door probeer te kijken, komen er 2 bekende ogen voor. 'Kom schat, we moeten de rest niet kwijt raken.' zegt Liam.

Ik besluit om maar door te lopen en maar te denken dat het een verbeelding was. Als we bij de rest zijn aangekomen lopen we een heel chique hotel in.

'Jongens, morgen hebben jullie een vrije dag dus kunnen jullie de stad rond kijken als jullie dat willen.' zegt Paul. We knikken en Liam en ik gaan naar onze kamer en pakken uit.

'Wil je morgen naar de Eiffeltoren gaan?' vraagt Liam. Ik kijk hem met pretoogjes aan. 'Ja, graag.' zeg ik. Liam komt op me aflopen en trekt me in een stevige knuffel. 'Ik hou van de Horanhugs.' zegt die.  Ik lach en kijk hem aan, weer in zijn mooie bruine ogen. 'Ik hou van je Li.' 'Ik hou van je Juul.' Onze lippen smelten samen in het chique hotel met uitkijk op de stad.

Als we terug trekken tilt Liam me op en legt me op het bed. 'Ga nu maar lekker slapen, dan gaan we morgenvroeg de stad in.' ik knik en ga me omkleden en tandenpoetsen. Als we eindelijk in bed liggen slaat Li zijn sterke armen stevig om me heen en trek ik met mijn wijsvinger de 4 pijlen over. 'Slaap lekker Li.' 'Slaap lekker love.'

Ik glimlach weer door zijn woordje. Hoe kan zo'n iemand me toch zo goed laten voelen? Denk ik in mezelf. Ik denk lang naar over het antwoord, maar als ik het niet weet. Worden mijn ogen zwaar en val ik in een diepe slaap.

* Liams pov *

Het is 10 uur als ik wakker word en me om ga kleden. Juul ligt nog lekker te slapen, dus stap ik de douche in en maak me klaar voor onze dag samen. Ik weet niet wat de anderen van plan zijn vandaag, maar vandaag wil ik graag even een dag met alleen me meisje.

Als ik klaar ben en de kamer in wandel zie ik dat Juul al wakker is, want ze zit met haar telefoon in bed. Ik zie haar gezicht opfleuren als ik de kamer in kom. 'Liam, showboy.' ik kijk der niet begrijpend aan, maar als ik zie waar ze naar kijkt, merk ik dat ik nog shirtless ben. Ik lach en loop naar de kast om Een shirt te pakken.

'Wacht!' zegt Julia. Ik draai me om en loop naar haar toe. 'Wat is er?' vraag ik. 'Kom nog even liggen.' Ik lach maar ga weer in bed liggen. Al snel legt Juul haar hoofd op me blote borst en trekt met haar vingers de lijnen van mijn sixpack over, het zorgt voor kippenvel.

'Je maakt me echt gelukkig Juul.' 'Jij mij ook Li.' er ontstaat een glimlach op mijn gezicht en ik geniet van het moment.

Een paar uur later is het al 5 uur in de stad en wordt het al een beetje donker.

We hebben al heel veel gezien van de stad en geshopt, het is heel gezellig met zijn 2en. Gelukkig hebben we niet zoveel last van fans.

'Zullen we naar de Eiffeltoren gaan?' vraag ik. 'Jaaaa!' ik lach en samen lopen we hand in hand naar de Eiffeltoren. Als we daar eindelijk zijn is het alweer half 7 en dus al donker. We staan helemaal bovenin en het uitzicht is geweldig. Ik zie dat Juul er ook heel veel van geniet en vol bewondering staat te kijken. Als ik de rest van de jongens zie verschijnen, fluister ik dat Juul ze niet mag zien. Ze knikken en blijven op een afstandje.

De zenuwen worden nu heel erg, maar ik moet het doen. Dit is het meisje van mijn dromen. Ik laat een diepe zucht en pak het doosje uit mijn broekzak.

Hey! Omg! Ik heb zoveel reads! Miss niet heel veel, maar voor mij wel. Ik ben zo blij! Dit is wss een van de laatste hoofdstukken in dit boek. Maar ik ben nog niet zeker of ik verder wil gaan in een ander boek, of ik verder ga in dit boek of ik ga stoppen met dit verhaal. Plz laat je mening horen :) hou van jullie! X

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu