* Liam's pov *
We zitten met zijn allen in de woonkamer voor de tv, zoals gewoonlijk. Met zijn allen, met zijn 10e. Wat voelt dat toch goed om dat te kunnen zeggen. Met zijn allen... Ook Julia.
Ik kijk naar Julia die aan de andere kant van de bank zit, bij alle andere meiden. Ze zijn druk aan het kletsen en vaak lachen ze. Ik glimlach. Iedereen is echt blij om Juul weer te zien. Ik kan het echt niet geloven dat de jongens dit voor mij gedaan hebben.
Ze hebben het gedaan om me te helpen, omdat ze zo medelijden met me hadden. En ik kan het ook wel geloven als ze het echt hadden gedaan omdat ze een beetje gek van me werden.
Ik zucht. Ik heb me eigenlijk best wel misdragen.
'Wat is er?' Vraagt Niall die naast me zit.
'Niks.' Zeg ik als ik weer naar Julia kijk.
'Ben je blij?' Vraagt Niall.
'Huh, wat?'
'Ben je blij dat Julia terug is?' Grinnikt Niall.
Ik haal mijn schouders op en kijk Niall aan.'Tuurlijk ben ik super blij dat ze er weer is. Maar ik voel me ook gelijk schuldig zodra ik haar aankijk. Ik voel dat ze bang voor me is, al is het maar een klein beetje. En dat doet me zoveel pijn.'
'Hey Liam. Ik had Julia's reactie eigenlijk heel anders verwacht. Ik had geen eens verwacht dat ze je zou knuffelen, laat staan zoenen! Haar reactie was echt geweldig en die van jou ook. Tuurlijk, ik kan ook zien dat ze banger voor je is en je niet echt meer vertrouwt. Maar ze is hier niet voor niets naar toe gekomen he. Dat moet je onthouden. Als ze echt niks meer met je te maken wilde hebben, had ze niet met je via de telefoon gepraat, had ze Zayn en Louis snel weggestuurd en was ze nooit vrijwillig meegegaan.'
'Wow. Ja, daar heb je een punt.'
'Ik weet dat wij ook een deuk hebben opgelopen in onze vriendschap, maar ik denk dat die langzamerhand al bijna geheeld is. En geloof me, je kan altijd bij me terecht als je advies nodig hebt. Ik ben tenslotte wel degene die Juul het beste kent. Ik weet hoe ze is en wat ze leuk vindt en niet.'
'Thanks Niall.' Zeg ik met een glimlach.
'Graag gedaan. Ik wil graag mijn zusje gelukkig zien en mijn beste vriend ook.'
'Heel erg bedankt, Niall. Je wilt niet weten hoe fijn dat is dat je dit zegt.'
'Wat zit je nog dwars?' Vraagt Niall als hij me beter bekijkt.
Ik zucht weer.
'Ik weet niet hoe ik haar vertrouwen kan terug krijgen. En ik heb echt geen idee of ze nog wel wat wilt.'
'Liam, ik zei net toch dat ik je kan helpen?' Ik knik.
'Dan ga ik dat nu meteen doen, oké? Ik ga het voor je uitzoeken.'
'Hoe dan?'
'Nou, gewoon met haar praten.'
Meteen worden mijn ogen groot.
'Maar, maar....'
'Liam, ik ben haar broer. We hebben wel is vaker over zulke dingen gepraat vroeger. Komt goed.'
'Oké dan.'
Niall geeft me een schouderklopje en kijkt weer naar de tv.
Ik laat een zacht zuchtje en automatisch richt mijn blik zich op Julia. Meteen krijg ik weer kriebels in mijn buik.Als dit maar goed gaat komen...
* Niall's pov *
'Juul, kan ik je even spreken?' Vraag ik als ik geen zin meer heb om televisie te kijken.
Meteen zie ik Liam opschrikken. Ik geef hem een geruststellende blik en loop samen met Julia naar buiten.
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...