* Liam ' s pov *
Ik kijk naar de deur en zie Nina staan. 'GODVER, KUNNEN JULLIE NIET F NORMAAL DOEN?' Schreeuwt ze. Ik kijk naar mijn voeten. Ze heeft gelijk. Ik zie dat Juul aan het slapen is, wat me nog extra schuldig laat voelen.
'Hij begon.' Zegt Niall. Ik zucht geërgerd en loop snel de kamer uit naar beneden. Harry komt gelijk naar me toe rennen. 'Gaat het Liam?' Hij legt zijn hand op mijn schouder, maar ik duw hem hard weg en loop naar buiten. Eigenlijk ren ik naar buiten, want ik hoor Louis achter me aan rennen.
'Liam! Wacht nou!' Schreeuwt Louis. Ik schud mijn hoofd en versnel mijn pas. Hij kan dit toch niet lang volhouden. Ik was hardloper vroeger en ik doe het nu nog steeds vaak. Als ik een tijdje niks meer hoor, begin ik te lopen.
Ik loop richting het bos. Ik heb geen idee waar ik mee bezig ben. Ik kan het gewoon niet meer aan. Als ik ver genoeg in het bos ben zak ik tegen een boom aan en verberg mijn gezicht in mijn handen en trek mijn knieën op. Waarom moet Niall nou weer zo moeilijk doen?
Ik hoor voetstappen, maar kijk niet op. Ik hoef niet te weten wie het is. Ik wil gewoon even alleen zijn, waarom snapt niemand dat nou? 'Liam.' Hoor ik iemand zuchtend zeggen.
Louis...
Ik reageer niet. Ik voel dat die naast me komt zitten. 'Liam, vertel me nu wat er is alsjeblieft.' Ik kijk hem aan en zie zijn bezorgde indruk. Ik zucht. 'Ik weet het allemaal niet meer Lou.' Zeg ik. Hij legt zijn arm om me schouder heen en komt dichter bij me zitten en op dat moment
Barst ik in snikken uit.
'Ik kan het niet meer Louis.' Snik ik. 'Wat niet?' 'Van Julia houden als Niall zo doet.' Zeg ik. Louis neemt me in een knuffel, dit keer neem ik het aan. Ik heb geen zin om hier tegenin te gaan. Ik heb gewoon een knuffel nodig. Ik had die van Harry gelijk al aan moeten nemen. Waarom ben ik toch ook zo'n klootzak. Hij zal me nu vast wel een eikel vinden en groot gelijk. Ik ben ook een eikel. Ik loop zomaar weg van mijn vriendin die het waarschijnlijk heel moeilijk heeft, omdat ik ruzie had met haar broer. Met haar broer die ons niet accepteert.
'Ik weet dat het moeilijk is Liam. Maar dat komt gewoon omdat we nu in 1 huis wonen met zijn allen. Dan zijn er af en toe gespannen sferen. Daar kan niemand wat aan doen. En ik weet dat dit anders is, ik weet dat dit allemaal door Niall komt. En ik geef niet zomaar iemand de schuld, maar ik weet dat jij hier helemaal niks aan kan doen. Je probeert om gewoon met Niall om te gaan zoals eerst, maar hij accepteert dat niet. Ik weet dat je het probeert voor Julia, omdat je gewoon zoveel van haar houdt. Ik zie gewoon dat je gelukkiger bent dan eerst, je bent gelukkiger als je bij haar bent. En ik snap het, want het is een geweldige meid. Je kan met haar lachen en over serieuze dingen praten en nog veel meer.
Als je echt zo veel van haar houdt, en ik weet dat je dat doet, dan negeer je Niall. Hoe moeilijk dat is. Als hij over jullie begint moet je het gewoon van je afslaan.
Als je het niet lukt, ik ben er altijd voor je Li.'
'Dankje Louis, dit had ik echt even nodig.' Ik kruip terug uit zijn knuffel en kijk hem dankbaar aan.
'Graag gedaan Liam. En ik weet zeker dat Niall jullie wel weer gaat accepteren alleen dan voor altijd.
Hij heeft het gewoon moeilijk en ik weet dat die er anders mee om moet gaan, maar dat kan die niet. Hij reageert nooit zo tegen iemand, maar wel tegen jou, omdat hij weet dat hij het tegen jou wel kan. Omdat hij weet dat jij niks tegen hem durft te doen, omdat je van hem houdt en vanwege Juul.
Ik weet waarom die jullie ineens niet meer accepteert en eerst wel.' Zegt Louis.
'Maar waarom dan?' Vraag ik.
'Het gaat slecht met zijn moeder.'
___________
Hey! Ik heb niks te zeggen hierDus enjoy
All the love x
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...