* Louis' pov *
Ik zit met Johanne samen op de bank. Het is al erg laat, bijna 1 uur. Liam vertelde me over zijn romantische idee met Julia. Een strandrit, zonsondergang, hartjesvrom van kaarsen. Zo leuk idee, echt. Ik zal er zelf nooit op komen, maar sowieso ik ga toch niet zomaar uit me zelf op een paard gaan zitten.
Johanne en ik hebben eigenlijk verder niks gedaan, we zijn niet meer uit eten geweest ofzo. Ja, gister. Gisteravond, toen Liam met Julia weg ging en Niall met Nina bij het zwembad zat. Dus eigenlijk een paar uurtjes geleden, was geweldig, echt.
Niall vroeg daarna Hoe het was. Ik werd gelijk rood. Zo van, wtf waarom ga je dat vragen. Haha. Hij vroeg of het veilig was,ik knikte snel en rende toen weg. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk. Maarja, ik zit hier nu met mijn meisje alleen op de bank en het is fijn. Fijn om bij mijn meisje te zijn (Sorry voor deze slechte zin haha).
* Liam ' s pov *
Ik zucht en kijk omhoog, naar de mooie sterren in de lucht. Het is prachtig, echt. De paarden zijn al weg, die heeft Kevin opgehaald. Ik kijk naar Julia die op me borst ligt te slapen. Ze ziet er zo mooi en lief uit. Ze heeft echt genoten van de rit, vooral van Boukje, want die vond ze vanaf begin al helemaal geweldig.
Het is 1 uur. Ik sluit mijn ogen en val in slaap. Ik hoor iemand naast me mompelen en open mijn ogen. Ik zie Juul nog steeds met haar hoofd heerlijk op mijn borst slapen. Ze smakt een beetje, wat het zo schattig maakt. Ik pak mijn telefoon en maak snel een foto. Ik zie dat het alweer half 3 is, dus maar tijd om naar huis te gaan. 'Juul, Juultje, wordt je wakker? We moeten naar huis.'
Julia opent haar ogen en zoekt de mijne. 'Hey.' Zeg ik. 'Hey.' Ik glimlach en geef der een kusje op haar voorhoofd. Ik sta op en geef Julia haar kleren die naast ons lagen aan. ;) We kleden ons aan en gaan naar mijn auto. 'Liam, het was zo mooi.' 'Ik doe het graag meis.' Zeg ik en ik leg mijn arm om haar nek heen en druk der dicht tegen me aan, waardoor we moeten lachen.
Echt, ik lach heel vaak sinds ik dit meisje bij me heb.
Als we eindelijk thuis aankomen, brandt het licht alleen in de woonkamer. 'Ze zijn nog wakker.' Zeg ik. Julia knikt en we hangen onze jassen op. Juul loopt de woonkamer al in en ik de keuken om wat drinken te pakken. Tot.
Tot ik Juul in een keer hoor gillen. Ik laat de glazen van schrik op de grond vallen en ren naar Julia. Als ik zie wat er in de woonkamer aan de hand is zakt mijn hart me in mijn schoenen...
____________________________
Lala, cliffhanger haha.
Waar zijn al mijn reeds heen? :(
Please, als je vriend of vriendin ook van de lovely 1D houdt, kan je dan misschien dit boek zeggen? Dat zal heel veel voor me betekenen :).Weer een stukje in 3 dagen zoals ik had gezegd. Alleen wel een korte helaas, maar heb niet zoveel tijd. Ik ben nu alleen ziek, dus waarwchijnlijk als ik niet snel beter word komen er meer updates. Hoop dat jullie het een beetje leuk vonden. All the love
mijn andere boeken
♡ Strong > Louis Tomlinson
♡ The story of Liams life > Liam Payne
♡ The mirror... > Niall Horan
♡ Attribute > Harry Styles
*Inspiratie aan het opdoen voor Zayn boek :)Mijn friends boeken
♡ Illusion > Liam Payne > ShinelikeTommo
♡ Demons > Narry > Irishisstable_
♡ Silent Storm > Narry > Irishisstable_
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...