Inside

1.1K 53 5
                                    

* Harry ' s pov *

Ik zet mijn glas drinken op tafel en loop naar de achtertuin om te kijken of ze daar zijn. Ik loop wat rond, want de tuin is aardig groot. In het zwembad zitten ze ook niet,jacuzzi niet, bij de veranda niet, waar dan wel? Misschien bij de buitenkeuken en anders in de garage.

Ik loop eerst naar de keuken tot ik ineens muziek hoor. Ik kijk om en zie licht branden in de garage. Ik grinnik. 'Serieus?' Zeg ik als ik de deur open. Iedereen kijkt me lachend aan. 'Sorry Haz, we moesten je even in de maling nemen.' Zegt Liam. Ik knik. 'Ja, tuurlijk altijd ik.' Grinnik ik. 'Haha, Harry je had je gezicht echt moeten zien. Was mooi man.' Zegt Julia die lachend aan komt lopen met 2 glazen wijn. Ik pak der eentje en neem een flinke slok.

'Waar is Indigo?' Vraag ik. Zonder op een antwoord te wachten loop ik eigenlijk al door en zie Indigo al weer staan. 'Hey babe.' Zeg ik en ik sla mijn armen van achter om haar middel heen. 'Hey, sorry Harry. Het was niet mijn idee.' 'Haha, geeft toch niet.' Lach ik en ik geef der een kusje in de nek.
Indigo giecheld. 'Ik ga even naar Juul, ga je mee?' Ik knik.

'Juul!' Gilt Indigo door de garage heen. Julia kijkt verbaasd rond en glimlacht als ze Indigo en mij ziet. Volgens mij is ze behoorlijk wat aangeschoten. 'Hey In, wat is er?' 'Hoe gaat die met jou en Liam?''Hoe bedoel je?' Vraagt Julia. Haar blik is wat serieuzer geworden en ze lijkt wat nuchterder.

'Nou, jullie hebben aardig wat moeilijke momenten gehad. Dus ik vroeg me af of het nog goed tussen jullie ging.' Zegt Indigo.  'Ja eigenlijk wel. Het is niet echt dat ik het merk aan Liam ofzo. Ik kan altijd bij hem terecht en echt alles tegen hem zeggen. Dat is gewoon fijn weetje want ja, het is voor mij ook niet echt makkelijk geweest.' 'Uhuh.' Zegt Indigo. 'En met Niall?'

Ik kijk Niall's kant op. Hij is druk met Louis aan het praten. 'Geen idee. Ik heb Niall niet echt meer gesproken. Ik heb er geen zin in. Alles gaat goed nu, dus ik heb even geen zin meer in dat drama gedoe waar helemaal nergens op slaat. Hij heeft ons geaccepteerd, dus waarom zou die er nu in een keer weer moeite mee hebben?' 'Nou, misschien om te zien hoe kl...'

'Hey love.' Zegt Liam. Hij komt aanlopen en knuffelt Julia stevig. Ik glimlach. Hij is ook al behoorlijk aangeschoten. 'Zullen we naar binnen gaan?' Vraagt Liam. Hij kijkt me aan. Ik kijk hem met verbaasde ogen aan, maar snap wat die bedoelt. Hij begint te grinniken. Julia knikt en lopen de garage uit.

* Niall's pov *

Ik sta te dansen met Nina op een lekker nummer tot night changes begint te spelen. Ik lach. Nina en ik pakken elkaar automatisch vast en beginnen te slow dance. 'Vind je het leuk?' Vraag ik. Nina knikt. 'Ja, echt wel.' 'Waar is Liam eigenlijk?' Vraag ik. 'Ow, die ging net met Julia naar binnen.' Mijn maag draait gelijk om. 'Wat? Waarom?' 'Haha, geen idee. Volgens mij waren ze best aangeschoten. Laat ze gewoon.'

Ik laat Nina los en loop de garage uit. 'NIALL!' Hoor ik boven de muziek uit, maar ik wil niet. Liam had me 1 ding beloofd, hij had me 1 ding beloofd waar die zich aan zou houden om met Juul verkering te mogen hebben en daar heeft die zich weer niet aangehouden.
Ik loop de trap op waar wat gerommel uit de kamer van Liam en Julia komt.

'LIAM JAMES PAYNE!' Gil ik. Julia en Liam kijken verbaasd op. Mijn hart zinkt. Hij heeft zich echt niet aan zijn belofte gehouden,echt niet. Hij ligt daar gewoon met mijn zusje in bed.

'Je hebt onze belofte gebroken...' Zeg ik heel zachtjes en kijk naar beneden zwaar teleurgesteld, maar ook vol met woede.
___________
Hey! Hier weer een update yayy! De proefwerkweek is over dus ik kan weer gaan schrijven  gelukkig.

Enjoy!

All the love. X

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu