Romantic

1.3K 57 7
                                    

* Liam ' s pov *

'Liam, wat is dit?' 'Ik heb een strandrit geregeld.' Zeg ik. Julia's mond zakt open. 'Really?' 'Yea, really love.' Lach ik. Ze komt naar me toe en knuffelt me. Ik grinnik. 'Dat is zo lief!' 'Kom, op welke wil jij?' 'Mag ik op de rechter? Die lijkt me zo lief!'

'Is goed babe, dat is Boukje.' Julia loopt er naar toe en aait Boukje over haard hoofd. Ik help der opstijgen en ga dan zelf op Bartje zitten en samen beginnen we te stappen over het strand, terwijl de zonsondergang zo gaat beginnen.

* Julia's pov *

Ik kijk vol bewondering om me heen.  Hoe lief is dit wel niet van Li! Gewoon een strandrit, 's avonds. Ik glimlach naar hem, wat hem een beetje doet blozen. Ik grinnik, ik hou zoveel van deze jongen.

'Zullen we wat sneller gaan? Ik ken een hele mooie plek om de zonsondergang beter te bekijken.' Vraagt Liam. Ik knik en we springen in galop aan. 'Dit is zo cool!' Schreeuw ik. Liam lacht. Ik geef Boukje nog wat harder been waardoor ze naar de ren galop gaat en Liam volgt mijn voorbeeld. Ik geniet van dit moment en ga voorover zitten, om het paard meer ruimte te geven. Waardoor boukje nog harder gaat.

Ik lach en voel de wind door mijn haren heen wapperen. Wat een prachtig moment! Na een tijdje gaan we stappen en houden we elkaars handen vast. Het is echt werkelijk te mooi om waar te zijn.

Liam gaat halthouden en stapt af,zet Bartje vast en helpt mij daarna met afstappen.

'Zullen we gaan zitten.' Ik knik en kijk voor me uit.  Mijn mond zakt open. 'Omg, Liam!' Tranen springen in mijn ogen en ik vlieg Liam alweer om zijn nek. 'Dit is zo romantisch!' Ik trek me terug en onze lippen smelten samen. Het is geweldig. Met dit uitzicht, deze plek.

We staan in een hartjes vorm van allemaal kaarsen. Het is zo mooi! 'Liam, waarom doe je dit toch allemaal?' Vraag ik zachtjes.

'Omdat ik zoveel van je houd babe en je verdient het gewoon.'

Ik glimlach en plant mijn lippen weer op de zijne.

* Niall ' s pov *

Nina en ik zouden eigenlijk naar de stad gaan, maar we hebben er uiteindelijk allebei geen zin in. Dus nu zitten we hier met zijn tweeën bij het zwembad in de achtertuin.

Ik heb een muziekje opgezet en we zitten nu op de rand wat te kletsen, terwijl Louis en Johanne al een hele tijd boven bezig zijn en Harry en Indigo zijn met Jade spulletjes voor haar aan het kopen.

Ik zwem naar Nina toe en til haar op. 'Ik hou van je babe.' 'Ik ook van jou Nialler.' Ze plant haar lippen op de mijne. Dit is perfect. Elke keer als we weer zoenen, voelt het als de eerste keer. Het laat me gewoon alles om me heen vergeten, mam, het gedoe met Liam en Juul en One Direction.

Geloof me, One Direction is echt heel leuk en ik ben super blij dat ik in deze geweldige band zit, maar het heeft ook zijn nadelen. Ik kan eigenlijk bijna nooit onherkend over straat lopen. Als ik met een meisje loop, gaat iedereen er gelijk van uit dat ze mijn vriendin is. Ik kan nooit gewoon normaal in de stad lopen zonder de fans. Ik heb eigenlijk helemaal geen privacy.

Maar ondanks dat, geniet ik veel meer van de fans, het optreden, het lachen met de jongens, de wereld rondreizen met de jongens. Dat is veel leuker. Ieder voordeel heeft zijn nadeel zeggen ze altijd, maar het liefst ga ik altijd Door met One Direction, want het is gewoon geweldig.

En als ik me zwaar shit voel, heb ik nog een geweldige meid die me alles laat vergeten. Alleen al door haar aan te kijken. 'Mijn Nina.' Zeg ik en ze krijgt rode wangetjes.

__________________
Hey! Sorry voor dit slechte hoofdstukje, maar de volgende wordt beter. Want dan gaat er weer iets gebeuren love you all xx
Ik heb bijna de 2 k woehooee

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu