* Zayn's pov *
'We gaan hem is flink in elkaar meppen.' zeg ik terwijl ik mijn vingers laat knakken. Ik kijk naar Liam, hij staat zelfverzekerd en loopt naar Koen.
'Dit is de grootste fout die je in je hele leven hebt gemaakt om hier naar toe te komen.' zegt Liam dreigend. Koen wordt nu bang zie ik, maar wilt niks laten merken. 'Hey bodybuilder, doe is rustig aan.' 'Je moet van Juul afblijven, ze wilt je niet meer.'
'LIAM! RUSTIG!' schreeuwt Paul in de deuropening. Hij rent naar Liam toe, tilt hem op en zet hem naast ons neer en keert zich dan naar Koen. 'Jij gaat mooi met ons mee.' De andere bodyguards komen er nu ook aan lopen en slaan Koen in de boeien.
Ik loop naar Liam en leg mijn hand op zijn schouder. 'Wat deed hij hier?' vraag ik. 'Geen idee, hij stond in een keer hier binnen.' 'Volgende keer roep je ons he Liam?' 'Ja, thnx bro.' 'Ben er voor je.'
Julia komt de kamer in rennen en omhelst Liam. 'Omg, ik was zo bang.' zegt ze. 'Het is goed gekomen babe, rustig maar.'
'Nou jongens, Koen wordt nu naar het politiebureau gebracht. Hebben jullie je spullen al klaar voor de tour?' vraagt Paul. Iedereen knikt. 'Mooi, dan kom ik jullie rond 8uur vanavond ophalen. Kunnen jullie nu even mooi rustig bijkomen, dan zijn we maar wat later daar.' ik kijk Paul dankbaar aan en we gaan met zijn allen naar beneden waarna Paul het huis weer verlaat.
* Liams pov *
We zitten rustig voor de tv naar the planet of the apes te kijken. Iedereen is nu wel van de schrik bijgekomen, want we zitten aandachtig naar de film te kijken. Julia hangt tegen me aan, ik ben blij dat er niks met haar gebeurd is en blij dat Harry naar boven is gekomen. Zonder hem weet ik niet hoe het was afgelopen.
Harry merkt dat ik hem aan kijk. 'Thnx mate for your help.' zeg ik. 'Your welcome bro.' ik glimlach naar hem en kijk dan weer naar de film met mijn lieve prinses in mijn armen, veilig in mijn armen.
* Julia's pov *
Het is al 7 uur als we allemaal de koffers naar beneden brengen en de laatste spullen pakken. Ik leg mijn koffer in de gang neer als er in een keer 2 bekende armen om mijn middel heen worden geslagen.
'Hoe gaat het zussie?' Ik draai me om en zie Nialls bezorgde blik. 'Goed Ni, thnx.' 'Het is maar goed dat we hier nu even weg gaan he? Even uit de herinnering hier van vandaag?' ik laat een diepe zucht. 'Ja, gelukkig wel. Maar ondanks dat heb ik hier echt een hele leuke tijd met jullie. Dankje Ni.'
'Ik wil je graag bij me hebben zus, want ik mis je veels te veel als ik weg ben.' Ik kijk naar mijn broer die in een keer zo volwassen is geworden. Hij is zoveel veranderd, in een goede zin. Hij is knapper, verantwoordelijker en zorgzamer, wat die altijd al is geweest maar het valt me op. Dat die nog steeds van me houd, heel veel. En dat kon ik een tijd geleden nog niet bedenken. Im dacht dat die me vergeten was, maar nu zie ik dat het hem heel veel pijn heeft gedaan dat die niet bij ons was.
Ik loop naar hem toe en trek hem in een stevige Horan knuffel. 'Je bent de beste broer ever Nialler.' 'En jij mijn beste zusje die iemand ook maar kan wensen, ik hou van je.' 'Ik ook van jou.'
Dan gaat de deurbel en staat Paul voor onze neus om ons naar het vliegveld te brengen. Liam pakt mijn hand vast en zegt: 'Op weg naar Frankrijk en onze romantische trip.' ik kijk lachend naar hem en onze lippen smelten samen.
'Nou tortel duifjes kom!' zegt Louis die allemaal al in de auto zitten. We lachen en rennen samen naar de auto en stappen in. 'Het word een lange rit, dus ga maar slapen love.' zegt Liam. Ik bloos een beetje door het woordje love, maar leg mijn hoofd op Liams borst en doe mijn ogen dicht en geniet van Liams kalmerende bewegingen van zijn hand over mijn rug.
Op weg naar Frankrijk.
OMG! IK HEB DE 1K! OMG JULLIE WILLEN NIET WETEN HOE BLIJ IK NU WEL NIET BEN!!! DIT IS ECHT ZO N MOOI KERSTCADEAU VOOR ME! dank jullie wel! Allemaal! Ik dacht na dit hoofdstuk ga ik stoppen want dit is wel een mooi eind, maar dankzij jullie wil ik heel graag door gaan! Laat weten wat jullie ervan vinden. Thnx en bye loveess
JE LEEST
Little sister Horan
FanficJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...