Cake

1K 54 2
                                    

* Zayn's pov *

Ik ben met Julia aan het praten in de opnamestudio. Ze kwam in een keer naar me toe en begon over haar moeder te praten. Ik vind het wel fijn, want ik heb een hele tijd terug tegen der gezegd dat ze altijd bij me terecht kon. Want ik wil soms ook niet alles aan perrie vertellen,maar gewoon aan een vriend.

We hebben een heel fijn gesprek gehad en nu hebben we het over leuke dingen. Ze vroeg wat nu de leukste momenten waren sinds ik in One Direction zit die me altijd bij zijn gebleven.

Ik heb der alles verteld, geloof me. Het zijn er echt veel. 'Wat zijn jouw leukste momenten van ons?' Vraag ik als ik uiteindelijk mijn verhaal heb afgerond.
'Uhm, nou eigenlijk de Ziam momenten.' Begint ze. Ik lach. 'Gewoon als goede vrienden natuurlijk.' Grinnikt ze. Ik knik. 'En uhm, wanneer Liam viel en Louis bovenop hem viel, dat Harry ' s broek omlaag getrokken werd bij what makes you beautiful en dat die nu telkens zijn broek vast houdt als jullie het weer zingen. En ja, eigenlijk nog heel veel andere. Ik keek altijd funny....'

Ik spring overeind en Julia begint te gillen en springt in me armen. Er klinkt heel hard Act my Age door de studio. Ik kijk verbaasd om me heen en begin uiteindelijk heel hard te lachen. Julia kruipt uit mijn armen en kijkt me verbaasd aan. Ik wijs naar de ruimte met alle apparaten waar Liam en Louis omvallen van het lachen.

'Sukkels! roept Julia heel hard. Ik lach en we lopen naar ze toe. 'Waar slaat dat nu weer op?' Vraagt Julia die nog steeds niet is bijgekomen van de schrik. 'Was Louis' idee.' Zegt Liam. 'Ik schrok me echt rot jongens.' 'Ja, dat was te merken.' Lacht Louis. 'Aw, sorry babe.' Zegt Liam en hij trekt der in een knuffel.

'Nooit meer doen.' Zegt Juul. 'Haha nee.' En Liam geeft der een kusje. 'Zullen we naar Harry en Indigo gaan?' Harry smste me net dat we moeten helpen met een taart uit zoeken voor de verjaardag van Jade morgen.' Zegt Louis.  'Yo.' Zeg ik en we lopen naar de woonkamer waar ze al klaar zitten met een boek in hun handen en Niall en Nina naast hun op de bank.

* Harry ' s pov *

Ik loop met Jade naar boven om der in bed te leggen. We hebben al een hele leuke taart met  zijn alle voor der uitgezocht. Indigo en ik waren eerst aan het twijfelen welke we wilden, maar dankzij de jongens zijn we eruit.

Het is 8 uur als ik Jade in bed leg. Morgen is haar grote dag, dus ze moet goed uitgerust zijn. Ik stop der in, geef der nog een kusje en loop weer naar beneden.
Ik pak gelijk een bierflesje uit de koelkast en loop naar de woonkamer.

'Hey? Waar is de rest nou?' Fluister ik zachtjes in mezelf. Ik kijk verbaasd rond, maar er is geen spoor te bekennen van mijn vrienden...
_______________________
Hey

Sorry dat ik zolang niet geüpdatet heb, maar ik had pww dus moest veel leren.

Hier een snelle update, hij is niet zo leuk. Sorry wordt beter!

All the love. X

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu