* Julia's pov *
Ik word wakker door iemand die me zachtjes wakker schud. Ik doe me ogen langzaam open en zie Liam naast me zitten.
'Hey Li.' zeg ik schor. 'Hey, ga je je klaarmaken dan kunnen we weg voor onze date voordat Niall het merkt.' Ik grinnik en ga gelijk rechtop zitten.
'Geef me een kwartier.' zeg ik. Liam knikt en loopt de kamer uit. Ik pak schoon ondergoed en een leuk comfortabel jurkje.
Ik spring nog heel snel onder de douche en loop zodra ik mijn make up heb gedaan naar beneden waar Liam al klaar staat met zijn jas aan.
'Gaan we niet eerst ontbijten?' Vraag ik. 'Ja, tuurlijk, maar niet hier.' Ik Giechel en loop gelijk naar de gang en trek me jas aan.
Als we samen de deur uit lopen staan er heel veel papz. Ik schrik, maar Liam slaat een arm om mijn middel en leidt me naar zijn auto.
Zodra we de menigte uit zijn zet Liam wat muziek op en begint mee te zingen. Ik luister aandachtig naar zijn mooie stem.
* Liam's pov *
Als we bij de v&d zijn aangekomen gaan we eerst daar ontbijten op het dak terras. Dat had ik afgehuurd, zodat we er rustig konden zitten zonder fans.
Als we het eten op hebben gaan we naar de sieraden. Ik zie Julia staan bij een hele mooie ketting, maar ze loopt er toch vandaan. Ik blijf geduldig op haar wachten, maar loop met het kettinkje naar de balie.
'Hallo meneer.' zegt de man vriendelijk. 'Hallo.' Zeg ik terug. 'Ik wil deze graag voor een vriendin van me.' De man knikt. 'Wilt u de voorletters van u namen er in laten graveren?' 'Ja graag. L&J graag.' De man knikt, 'u kunt hem over 10 minuten hier ophalen.' Ik kijk hem dankbaar aan en loop weer terug naar Julia.
'Heb je al wat gevonden?' Vraag ik. Julia schudt haar hoofd. 'Zullen we gaan?' Vraagt ze. Ik schud mijn hoofd. Kom we gaan eerst naar de kleren kijken.
'Sinds wanneer wilt een man zo graag shoppen?' Lacht ze. Ik grinnik. 'Sinds ik met jou shop.' Zeg ik. Ik zie dat ze bloost en pak haar hand vast.
* Julia's pov *
'Zullen we nu gaan dan?' Vraag ik naar een half uur. Li knikt en pakt mijn hand weer vast, maar hij loopt eerst naar de kassa en pakt een doosje die de man hem aangeeft.
Ik kijk vragend naar Li, maar hij reageert met een kusje op mijn wang. Ik besluit er verder maar niet meer op in te gaan.
Als we bij de bios zijn haalt Li eerst wat drinken en popcorn en gaan dan zitten. Het is de film, je raadt het al Batman.
Hij weet dat ik dat ook wel leuk vind, maar vooral vind Liam het erg leuk.ik grinnik als ik zie hoe aandachtig hij naar de film kijkt.
-
'Dat was echt een geweldige film.' Zegt Liam wanneer we buiten zijn. 'Haha ja tuurlijk.' Zeg ik. We gaan de McDonalds binnen en bestellen daar wat eten. Ondertussen praten we over van alles en nog wat en maken we veel selfies. ;)
Als we naar de auto lopen sleurt Liam me eerst nog de Starbucks binnen. Ik moet lachen, echt typisch Liam denk ik in mezelf.
Eindelijk zitten we in de auto, maar rijden we de hele verkeerde kant op dan we naar huis moeten rijden.
'Li? Waar ga je heen?' Vraag ik. 'Dat zie je zo wel.' grinnikt die. Ik knik en wacht af.
* Liam's pov *
Als we bij het strand aan gekomen zijn kijkt Julia me ongelovig aan. 'Kom dan gaan we zitten.' zeg ik.
Ik pak de mand uit de kofferbak van de auto en spreid een kleed uit. Samen gaan we erop zitten genietend van de zonsondergang met Julia in me armen.
Als ik de spullen weer terug in de mand heb gedaan lopen we nog romantisch door het water heen. Ik ga stil staan en pak het doosje uit mijn broekzak.
'Ik heb wat voor je.' Zeg ik. Julia kijkt me niet begrijpend aan. Ik ga achter haar staan en doe de ketting erin, waarin onze letter staan.
'Liam, dit is ... Dit is prachtig!' zegt ze en ze vliegt me om de hals. Ik lach. 'Alsjeblieft.' zeg ik en ik sla mijn armen om haar heen. Als Julia terug trekt vraag ik het maar: 'we kennen elkaar nu al een paar weekjes en ik voel me heek erg Fijn bij jou. Je zorgt voor een heel fijn, onbekend gevoel in mijn buik. Waarvan ik eerst niet wist wat had was, maar nu wel.
Julia, wil je mijn Princess zijn?' Ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft en voor ik het weet drukt ze haar lippen op de mijne. 'Ja, heel graag.' zegt ze wanneer ze terug trekt.
we lopen nog even verder en gaan dan naar huis.
-
'Ik hoop dat ze allemaal al op bed liggen.' Zegt Julia. Ik knik en doe de deur open en tot mijn grote opluchting zijn alle lampen uit.
Hey sorry ik was dit hoofdstukje kwijt zo hier is die. X
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...