* Liams pov *
Het is 3 uur 's nachts en ik kan niet meer slapen. Ik denk terug aan gisteravond over het incident met Koen.
Toen we naar bed gingen was het heel stil in huis, er hing een gespannen sfeer en nu nog steeds.
Ik kijk naar mijn meisje. Ze ligt als een roosje te slapen. Ik ga met mijn hand over haar wang heen. Ik wil haar gewoon beschermen.
'Li, wat doe je?' hoor ik Julia heel zachtjes zeggen. 'Ik ben bang dat er iets met je gebeurt.' zeg ik en er rolt een traan over mijn wang.
Juul gaat rechtop zitten en kijkt me liefdevol aan.
'Li, zolang ik bij jou ben, ben ik veilig. Ik voel me veiliger bij jou dan bij wie dan ook.' Tranen beginnen sneller over mijn wangen te stromen. 'Li, wat is er toch?'
Ik neem een grote hap adem.
'Ik ben bang dat Koen je iets aan gaat doen.' juul kijkt me verbaasd, maar ook bang aan.
'We gaan ervoor zorgen, dat er niks gebeurd.' zeg ik.
Ze kijkt me dankbaar aan en trekt me in een knuffel. 'Ga je nu dan weer slapen?' vraagt ze.
Ik knik en als we liggen trek ik der heel dicht tegen me aan en sla mijn armen sterk om haar heen. 'Ik hou van je Li.' 'Ik ook van jou.'
* Harry's pov *
Het is al 11 uur als alleen ik en Indigo beneden zijn. Niet veel later komt Julia beneden.
Ik loop naar haar toe en trek haar in een liefdevolle knuffel. 'We gaan ervoor zorgen dat er niks gebeurt met je meid.' zeg ik. Ze knikt en kijkt me bedankt vol aan.
'Lief van je Haz.' zegt In als ik weer naast haar op de bank ga zitten. 'Weet ik toch.' zeg ik. Ik sla mijn arm om haar heen en kijk weer aandachtig naar de aflevering van friends.
Rond 12 uur is iedereen beneden en zitten we met zijn allen op de bank. Behalve Liam, hij is nog steeds boven.
Ik kijk naar Julia en zie dat ze heel afwezig is. Ik besluit om maar is naar Liam te gaan en loop naar zijn kamer.
Voor ik de deur opendoe hoor ik 2 stemmen dreigend tegen elkaar.
1 stem is van Liam, de andere stem klinkt onbekend. Ik doe voorzichtig de deur op een klein kiertje en probeer te kijken wie de andere stem is.
Als ik het gezicht van degene zie word ik bang en boos. Ik sla woedend de deur open. 'WHAT THE FACK IS HIER AAN DE HAND?!' schreeuw ik heel hard.
Liam kijkt me geschrokken aan. Maar mijn blik is vooral op die grote eikel gericht. 'Koen.' zeg ik.
'Harry, wat is er aan de hand?' hoor ik Zayn zeggen. Ik kijk achterom en zie iedereen in de deuropening staan. Mijn blik valt op Julia als ik zie hoe ze verstijfd wanneer ze Koen heeft gezien.
'Zo wat gezellig om weer met zijn allen bij elkaar te zijn. zegt Koen. Willen jullie zien hoe ik Liam in ga maken?' 'No fucking way.' zeg ik.
'Indigo, ga met de meiden naar beneden en bel Paul en kom niet meer naar boven!' zeg ik. Indigo knikt en neemt de rest mee.
De jongens komen allemaal naast me staan en we lopen naar Liam. 'We zijn ervoor je makker.' zeg ik. Liam kijkt me dankbaar aan. 'Nou, wat gaan we doen met die klootzak hier?' vraagt Louis.
Sorry voor dit slechte hoofdstukje. Ik was er niet helemaal bij toen ik dit schreef, maar ik moest weer wat updaten. Hoop dat jullie het wel een beetje leuk vonden. Volgende word beter :). BIJNA 1K READS! zo blijjjj
JE LEEST
Little sister Horan
FanfictionJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...