* Zayn's pov *
Ik ben met Perrie en de andere jongens in de stad. Behalve met Liam, Julia, Niall en Nina. We zitten in de McDonalds te eten en hebben het echt erg gezellig.
Ik hoorde mijn telefoon rinkelen en zag dat het Niall is.
Z: hey niall! Vas happening?(Iedereen aan tafel lachte)
N: zayn! Waar zijn jullie?Z: wow Niall, rustig. We zijn in de Mc.
N: zijn Liam en Julia daar ook?
Z: nee. Wij dachten dat hun bij jullie waren. Hoezo? Is er iets?N: ja! Liam wordt bedreigd en er is grote kans dat er iets met hem gebeurd of met Julia.
Ik stond meteen op en gebaarde dat de anderen meteen mee moesten komen.
N: jullie moeten nu naar huis komen. Paul is ook onderweg.Z: we komen eraan Niall! We stappen nu de auto in.
'JONGENS INSTAPPEN NU!!!!! LIAM EN JULIA ZIJN IN GEVAAR.' Ze keken me geschrokken aan, maar deden wat ik zei.
'Zayn, wat is er aan de hand?' Vraagt Perrie. 'Liam wordt bedreigd en Julia is erbij betrokken. Ze kunnen hun niet bereiken.'
Ik deed mijn gordel om en trapte hard op het gaspedaal en reed door de straten heen.
Niet veel later kwamen we bij ons huis aan en stond Niall al in paniek op ons te wachten. Paul en de andere bodyguards waren er ook al. 'Zo dit is dus echt heel erg.' Zei ik.
Niall knikt en ziet er lijkbleek uit. Hij geeft me een briefje aan en ik lees het.
'Omg.' Zeg ik zachtjes in shock. Ik geef het briefje door aan de anderen en die worden ook lijkbleek.
'Oké, jongens. We gaan ze zoeken. Ik heb de GPS in Liam's tas paar weken geleden geplaatst dus we kunnen hem proberen daar mee op te sporen.'
'En Julia dan?' Vraagt Johanne in paniek. 'We gaan er maar vanuit dat Julia bij Liam is.' Johanne kijkt Louis bang aan. 'Geen zorgen Johanne, Liam laat Julia niet alleen.' Zegt Louis geruststellend, maar ik zie dat hij ook bang is.
'Jullie blijven hier binnen en proberen zo vaak mogelijk om Liam en Julia te bereiken. Als ze opnemen bel mij dan gelijk. Ik reken op jullie jongens.' We knikken.
Paul komt naar ons toegelopen. Hij legt zijn hand op mijn schouder. 'Het komt goed jongens.' En hij loopt weg en scheurt met de andere weg.
We lopen naar binnen en beginnen maar gelijk met bellen. In de hoop dat we een teken van leven horen van onze beste vrienden. Mijn beste vrienden.
* Liam's pov *
Ik open mijn ogen, maar ik zie bijna niks. Ik zit op de grond met mijn handen op mijn rug vastgebonden. Het is donker.
Ik kijk naast me. 'Julia?' Vraag ik. Ik ben bang om geen antwoord te krijgen. 'Ja?' hoor ik iemand bang zeggen.
'Liam ik ben bang.' Ik hoor der snikken. Ik kruip naar haar toe en ga dicht tegen der aan zitten. 'Het komt goed schat. De anderen en Paul zijn vast al naar ons op zoek.'
Julia knikt. We blijven zo heel lang zitten in de donkere ruimte. Ineens valt er een licht in de kamer. Ik kijk op en zie iemand de kamer in komen lopen.
De gedaante komt voor ons staan. 'Zo de tortelduifjes zijn wakker.' Grinnikte de onbekende stem.
'Wie ben je?' Grom ik. 'Ho ho, rustig aan bodybuilder.' Hij loopt weg en doet het licht aan.
Ik zie een onbekende jongen voor me staan, maar voel Julia naast me verstijven.
'Ken je me nog Julia?' Hij loopt naar Julia toe en gaat dicht voor haar zitten. 'Ga weg Koen.' Zegt ze bang en kruipt tegen me aan.
'Koen' gaat staan en kijkt me aan. 'Luister, ik wil niks van jullie. Ik wil alleen dat je Julia met rust laat.' Hij kijkt me aan.
'Waarom zou ik dat doen?!' Roep ik boos. 'Omdat je haar niet waard bent. Je gaat haar verwaarlozen en dat weet je zelf ook.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Wat denk jij wel niet Lul?!'
Hij begint heel hard te lachen en knielt voor me neer. 'Kijk, Julia was eerst mijn vriendin, maar ze had het uitgemaakt. Niet veel later kwam ze jou tegen en kregen jullie.
Ik kon er niks aan doen, want Niall liet me niet bij haar in de buurt. Maar ik heb jullie gevonden. En nu ga ik er alles voor doen om jullie uit elkaar te krijgen.
Als ze niet met mij gelukkig wilt worden, wordt ze met niemand gelukkig en daar zal ik voor zorgen.'
Ik keek hem vol ongeloof aan. 'Wat ben jij een egoïstische zak hey.' Koen begint heel hard te lachen. 'Dankje bodybuilder.' Ik schiet overeind en ga dreigend voor hem staan.
'Je kan me toch niks doen jongen, je bent vastgebonden.' Hij staat met een grote grijns voor me. Achter me hoor ik Julia zachtjes snikken. Hij kijkt me zuur aan. Ik trap hem in zijn ballen en hij valt krijsend op de grond.
'LIAM, JULIA ZIJN JULLIE DAAR?' Hoor ik een bekende stem roepen. 'PAUL, WE ZIJN HIER BINNEN!' roep ik op mijn hardst. Ik loop nog even naar Koen en geef hem een harde trap tegen zijn hoofd aan waardoor we even geen last meer van hem hebben en ga naar Julia haar troosten.
'WE KOMEN ERAAN LIAM!!!' roept Paul nog terug. Ik zak weer naast Julia neer en ga dicht naast haar zitten. 'Het komt goed. Paul komt ons nu halen.' Zeg ik. Julia knikt.
JE LEEST
Little sister Horan
Fiksi PenggemarJulia is een meisje van 18 jaar en het zusje van de Niall Horan . Ze ziet hem niet vaak, maar heeft een hele goede band met haar broer. Niall heeft gevraagd of Julia mee wilde op tour en natuurlijk wilde ze dat, want ze is een groot directioner! Ze...