On my way

968 54 9
                                    

* Harry's pov *

Ik loop naar boven om te gaan slapen, maar blijf staan als ik wat geluid hoor.

Het is bij Liam's kamer. Ik duw mijn oor zachtjes tegen de deur aan en luister. Ik hoor hem zachtjes zingen en gitaar spelen. Het klinkt echt goed!
Hij weet niet wat zich morgen te wachten staat grinnik ik in mezelf als ik naar mijn kamer ga, waar ik Indigo en Jade al zie slapen.

Mijn mooie meisjes.

* Julia's pov *

Ik lig nu al 3 uur te woelen in mijn bed. Ik kan echt niet slapen. Het enige waar ik de hele tijd aan moet denken is morgen. Morgen ga ik Liam weer zien. Zayn en Louis willen al om 9 uur betrekken zodat we rond 10 uur, half 11 daar zijn. Ik zucht en ga rechtop zitten.

Ik pak mijn telefoon en kijk wat rond op twitter.
#MadeInTheAM
#RespectLouis

Ik klik op de laatste en scroll er doorheen.

'Louis's the ugly one.' Ik lees verbaasd het artikel.
'Wat? Louis is helemaal niet lelijk!' Fluister ik.

Ik schrik op als mijn deur open gaat en zie Zayn verschijnen.

'Hey.' Zeg ik.

'Hey.' Zegt hij met een glimlach terug.

'Kan je ook niet slapen?' Vraag ik.

Hij schudt zijn hoofd.
'Nee, helaas niet.  En jij?'

'Nee, ik ook niet. Maar kijk, ik zat even op twitter en zie dat dit nu aan het trenden is.

'Hashtag Respect Louis?' Vraagt Zayn verbaasd.

Ik knik.
'Wat ik er zo snel heb uit kunnen maken is dat er iemand of een tijdschrift, geen idee, heeft gezegd dat iedere boyband lid een andere naam heeft. Bijvoorbeeld Harry the Heart throb weet je wel?'

Zayn knikt.

'Ze zeggen dat Louis helaas de lelijkste is. Dat dat zijn naam is. Waar slaat dat op? Waarom zou je dat zeggen? Je kwetst hem en je liegt. Want hallo, hij is niet lelijk.'

'Julia, kijk. Wij zijn dit wel gewend dat dit soort dingen gebeuren. Leuke dingen en gemene dingen als deze, maar die houd je toch niet tegen. We hebben van begin af aan al geleerd dat we er niks van aan moeten trekken. Dat het gewoon mensen zijn die jaloers zijn en niet weten wat ze zeggen, dat ze gewoon aandacht willen. Het lijkt erg en dat is het eigenlijk ook wel, maar het is voor ons helemaal niet zo heel erg zoals iedereen denkt. We zijn er laat maar zeggen voor getraind.' Zegt Zayn.

'Echt?' Vraag ik.

'Ja, echt.'

'Dus als Louis dit ziet, vindt die het niet erg?'

'Ja, tuurlijk wel. Maar waarschijnlijk ziet die het toch niet. We kijken bijna nooit bij de trends.'

'Maar je wordt er toch in getagd?'

'Ja, maar alsnog kijken we daar bijna nooit naar. Maar als we het zien en ze zijn leuk reageren we er wel op, maar niet zulke. Maak je maar geen druk. Louis redt zich wel. Het is tenslotte gewoon iemand die het roept, maar hij weet dat hij meer dan 1 miljoen fans heeft die er heel anders overdenken en daar gaat het om. Het boeit hem niet want iemand denkt, hij heeft een heel leger achter zich staan joh.'

Ik grinnik.
'Ja, dat is waar.' Zeg ik.

'Ga je proberen te slapen?' Vraagt Zayn.

Ik schud mijn hoofd.
'Nee, ik probeer het al 3 uur lang, maar het lukt me niet. Ik ben te zenuwachtig en kan echt niet stoppen om aan morgen te denken.'

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu