"Girls vacation!"

1.1K 50 3
                                    

* Liam's pov *

'Wanneer komen ze nou thuis?' Mompel ik tegen Louis. 'I don't know bro.' 'Je verveelt je zonder Julia he?' Vraagt Johanne terwijl ze een wenkbrauw optilt. Ik zucht. 'Eigenlijk wel ja.'
'Ze zouden zo wel komen. Ik ben blij dat ze weer even samen tijd met elkaar doorbrengen. Ik heb broer en zus nooit zo close gezien dus dit is wel weer even goed voor ze. Hun band heeft toch al een zware deuk gekregen, nu kunnen ze het weer goed maken.'

Ik knik. 'Je hebt gelijk Johanne.' 'Ja, dat heb ik altijd Liam.' Ik pak de afstandsbediening en zapp door naar zender 66. 'SPONGEBOB!' roep ik. Louis begint gelijk te lachen. 'Klein kind.' Ik haal me schouders op en pak gelijk me telefoon om erover te tweette.

'I'm ready I'm ready, you're never to old for Spongebob! *afbeelding*'

Meteen krijg ik duizenden berichten binnen, maar ik ben veel te lui om ze te gaan lezen, dus sluit mijn telefoon weer af en richt mijn aandacht op Spongebob.
'Eigenlijk moeten we iets gaan doen morgen met zijn allen ofzo. Dat is al best lang geleden.' Hoor ik Louis zeggen. 'Ja, inderdaad, maar liever zonder Zayn die is zo chagrijnig de laatste tijd en ik wil hem liever niet meer in de buurt van Juul hebben.' Zeg ik.

'Waarom niet?' Vraagt Johanne stom verbaasd. 'Hij heeft een tijdje terug toegegeven dat die haar leuk vindt, maar Perrie niet wilt verlaten.' 'Serieus?' Ik knik. 'Ja, helaas wel. Juul en Zayn zijn ook best close met elkaar geworden.'
'Denk je dat ze wat met elkaar hebben in het geheim?'

Ik schud mijn hoofd. 'Nee, denk het niet. Ik vertrouw Juul, zoiets zou ze nooit doen. Ik heb er ook een keer met haar over gehad, dus ze weet dat Zayn haar wel ziet zitten, maar ze vond het maar raar. Toen was ze ook een tijdje minder close met hem, maar nu zijn ze gewoon weer echt close. Tuurlijk mag dat, maar ik wil gewoon niet dat er iets tussen Zayn, Perrie en Julia gebeurt. Bovendien doet Zayn de laatste tijd toch al raar.'

'Ja, vind ik ook. Hij doet zo kortaf en gemeen.' Zegt Louis.
'Volgens mij komt de familie Horan thuis.' Zegt Johanne. Ik spits mijn oren en hoor inderdaad de sleutel in de deur. 'JUULTJE!' roep ik als ze binnenkomt en ren met mijn armen wijd open op haar af om haar in een knuffel te nemen.

'Wow Liam, wat heb jij?' Lacht ze. 'Ik verveelde me dood zonder je.' 'Aww, nou ik ben der weer. En Niall en ik hadden een ideetje voor morgen en misschien wel voor 3 dagen.' 'Ow, wat dan?' Vraag ik nieuwsgierig. 'Je gaat toch niet weg he?' 'Nee joh, we wilden waterscooters gaan huren voor ons allen.'

'Ja! Dat lijkt me echt leuk!' Roept Johanne. Louis en ik knikken allebei enthousiast. 'Weer bij ons eigen stokkie?' Vraagt Louis aan Niall. 'Yep, daarom leek het ons beter om het 3 dagen te doen. Anders zitten we meer in het vliegtuig dan dat we in Australië zijn.' 'Klopt.' Zeg ik.

'Ik SMS Nina wel even of ze ook mee wilt.' Zegt Johanne. 'Dan ga ik wel even bellen voor de waterscooters en het hotel.' Zegt Louis. 'Dan ga ik even naar boven en op bed liggen.' Zegt Niall. 'En dan blijven wij nog met zijn tweeën over.'

Julia lacht. 'Yep, dan gaan we maar tv kijken denk ik dan.' Voordat ik kan antwoorden ploft Julia al op de bank neer. 'Hoe was het met Niall in de stad?' Vraag ik. Ik zie ze meteen weer helemaal opfleuren.

'Ja, het was echt super leuk! We hebben gewoon even lekker bij kunnen praten en ik weet nu ook waarom Niall zo deed. Hij deed het gewoon om me te beschermen, hoe lief is dat eigenlijk wel niet? Ik dacht eerst dat die het gewoon allemaal voor zichzelf deed, maar hij heeft het allemaal uitgelegd. Hij deed het dus blijkbaar omdat die wist dat ik nog steeds een beetje bang was door Koen en dat de niet wilde dat mijn hart weer brak, omdat dat de zijne ook had gebroken.'

'Aw, dat is inderdaad erg lief.' 'Hoe zit het tussen jullie twee?' 'Ja, al veel beter. Wij hadden gister nog even gepraat voordat we gingen feesten. Toen had die dat ook al tegen mij gezegd ja. Ook dat het een beetje voor zichzelf was, maar het meeste voor jou.'

'Nina gaat mee!' Gilt Johanne in een keer naast me. 'Nou, pak dan maar je spullen allemaal in! We moeten over 2 uur op het vliegveld zijn!' Roept Louis. We staan gelijk allemaal op en lopen naar boven om onze spullen te pakken.

'Ik ga het even tegen Niall zeggen.' Zeg ik tegen Julia als ze onze kamer in loopt. Ze knikt en ik ga naar de kamer naast die van mij. 'Niall, we moeten over 2 uur op het vliegveld zijn. Pak je je spullen in?' Niall knikt. 'Nina is hier over 10 minuten zei ze, wil je even vragen als Julia klaar is of ze dan alvast met Nina's koffer inpakken wilt beginnen. Zij weet beter wat Nina mee wilt nemen dan ik.'

'Is goed Ni.' 'Thnx man.'

-

'Heb je echt alles al voor me ingepakt?' Vraagt Nina. 'Yep, je hebt dezelfde spullen bij je ik. Tandenborstel, bikini enzo.' 'Ah mooi. Dankje schat!' 'Op naar het vliegveld dan!' Roept Louis als hij naar de auto loopt en alle koffers in de kofferbak legt. 'Hebben jullie er zin in?'' 'JA!' roept iedereen. 'Mooi.'

'Ik ga Indigo wel missen.' Zegt Johanne. 'Ja,ik ook.' Zegt Juul. Ik doe mijn arm om haar heen en druk der dicht tegen me aan. 'Komt goed schat. Indigo heeft het ast ook heel leuk met Haz en Jade.' 'Ja, vast wel. Ik denk dat ik ze zo wel even bel als we op het vliegveld zijn of in Australië.'
'Is goed babe.'

'GIRLS VACATION!' Gilt Nina in een keer door de auto heen.
___________
Hey!

Dit stukje is niet zo leuk, maar hij wordt weer spannender!

Ik ben op dit moment, vooral bezig met NB uitschelden op Twitter, maar ook met The Story of Liam's Life en attribute ~ HS, omdat ik daar wat meer inspiratie voor heb.

Natuurlijk blijf ik dit boek ook nog zo vaak mogelijk update.

Enjoy! All the love. J

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu