Home sweet home

2.2K 72 4
                                    

* Harry's pov *

Ik zit met Indigo bij Julia in het ziekenhuis. Vandaag wordt ze voor het laatst onderzocht en als dat goed is mag ze weer naar huis.

'Waar is Liam?' Vraagt Julia. 'Hij moest wat opnemen voor het nieuwe album, dat wilde die niet, maar dit keer dwong het management hem. Want er zijn ook al een aantal concerten afgezet, omdat die niet wilde.' zeg ik.

'Echt?' Julia kijkt me met open mond aan. 'Haha, ja echt. Hij heeft heel veel voor je over Juul, ik heb hem nog nooit zo verliefd gezien.' Zeg ik.

Ze bloost en kijkt naar Indigo. 'Hebben jullie nog wat meegemaakt?' vraagt ze. Indigo kijkt gelijk met grote ogen naar me en dan weer terug naar Julia.

'Nee hoor.' Maar ik zie dat ze bloost en grinnik. 'Jawel!!! Wat hebben jullie gedaan?' 'Oké, vooruit dan. Maar de papz mag het nog niet weten!' 'Ik hou me mond.'

'Oké, Harry zeg jij het maar.' Julia kijkt me verwachtingsvol aan.

'Oké, WE KRIJGEN EEN KINDJE!' roep ik luid. 'Echt? Omg! Gefeliciteerd!' 'Dankjewel'.

Ik loop naar Indigo en geef haar een kus op haar wang. 'Oké, Julia, we nemen je nu even mee om je laatste onderzoek uit te voeren. ' De dokter komt binnen en neemt Julia mee.

'Zullen we wat drinken halen?' vraag ik. Indigo knikt en samen lopen we naar het cafe tegenover het ziekenhuis.

'Hoe gaat het met Julia? Is ze oké? Zijn jullie verloofd?' hoor ik gelijk als we de deuren uit lopen. Ik sla mijn arm om de middel van mijn mooie meisje en besluit om maar niet op de papz te reageren.

Als we binnen zijn bestellen we wat te drinken en beginnen we te kletsen. Ik blijf gefantaseerd naar het mooie gezicht van mijn knappe vriendin kijken :).

* Liam's pov *

Alright, everybody wanna steal my girl
Everybody wanna teak her heart away
Couple billion in the whole wide world
Find another one cause she belongs to me.

Zing ik. 'Klinkt goed Liam.' Ik glimlach en denk aan Juul.

'Je bent klaar voor vandaag, je mag gaan.' zegt Ed. Ik rits mijn spullen van de tafel af en ren naar mijn auto op weg naar Julia. Ik hoop echt dat ze in orde is, dan mag ze eindelijk met me mee naar huis.

Als ik aankom bij het ziekenhuis staat er heel veel papz. Ik besluit om de achter ingang te nemen en loop om het ziekenhuis heen.

'Hallo meneer Payne, we hebben Julia onderzocht en ze is oké. Ze mag met u mee naar huis als u goed op haar let en zorgt dat ze niet te veel doet de eerste paar weken en niet gestrest word.' zegt de dokter meteen als ik binnen ben.

Ik knik beleefd naar hem en geef hem een hand. 'Bedankt voor uw goede zorg.' zeg ik beleefd. 'Het is tenslotte mijn werk, maar graag gedaan, veel plezier jullie 2.' Ik glimlach en sprint naar boven.

Als ik de kamer gevonden heb loop ik wat rustiger naar binnen. Er is niemand. Ik ga naar de wachtkamer, maar zie daar ook niemand zitten. 'Harry en Indigo zouden toch bij Julia zijn?' mompel ik zachtjes tegen mezelf.

'Ze zijn even naar het café hier tegenover.' hoor ik een bekende stem achter me zeggen die ik voor altijd wil horen.

Ik draai me om en ja hoor. Daar. Daar staat mijn grote liefde. 'Juul!' ik sla mijn armen om haar heen en knuffel der. 'Li, waarom heb jij die concerten afgezegd?' vraagt ze na een tijdje. Ik kijk naar beneden recht in haar mooie ogen.

'Omdat ik bij je wilde zijn.' zeg ik. 'Dat is zo lief, je bent echt het beste vriendje ooit.' onze gezichten komen steeds dichterbij en niet veel later voel ik weer haar zachte lippen op die van mij.

Als we terug trekken trek ik der nog wat dichter tegen me aan en zo blijven we een hele tijd staan.

* Louis' pov *

Ik loop met Johanne hand in hand het ziekenhuis in met de rest achter ons aan. 'Ik ben echt blij dat ze weer naar huis mag.' Ik kijk Johanne aan en zie dat ze een hele grote glimlach heeft.

'Ik ook.' Zeg ik. Als we bij de wachtkamer aan komen zien we Julia en Liam knuffelend tegen elkaar aan staan. 'Wat lief.' zeg ik. 'Haha, ja awh.'

'TORTELDUIFJES, JULLIE MOGEN NAAR HUIS!' schreeuw ik. Ze kijken geschrokken om zich heen, maar Liam laat Julia niet los. Als ze ons zien lachen ze en komen ze naar ons toe lopen.

'JUUULLL!' roept Niall. 'NIAALLL!' ze trekken elkaar in een knuffel en daarna volgen wij om de beurt. 'Ik ben blij dat je er weer bent.' zeg ik. 'Ik ook Louis.' ze glimlacht lief naar me en ik ook naar haar.

'Waar wachten we dan nog op?' vraagt Perrie. We lopen naar buiten, eindelijk na meer dan 1 maand weer compleet en ik voel me weer dol gelukkig.

* Harry's pov *

We lopen achter de bodyquards aan naar buiten en worden gelijk overladen door de papz. 'Jullie mogen een paar vragen beantwoorden.' Zegt Paul streng. We knikken en lopen naar de papz.

'Gaat het goed met Julia?' Vraagt een vrouw. 'Ja, het gaat heel goed met der en ze mag vandaag mee naar huis.' Zeg ik.

'Krijgen jullie een kindje?' Ik voel Indigo naast me schrikken en sla een arm om haar heen. 'Nee.' antwoord ik kort en trek Indigo mee naar de auto waar Julia en Liam al staan. Natuurlijk weer te knuffelen.

'Waarom zijn jullie niet bij de papz?' Vraagt Indigo. 'Juul mag nog niet te veel stress of drukte om haar heen hebben.' Ik glimlach naar Liam en stap daarna de auto in.

'JULIA! HOE IS HET MET JE? GAAT HET GOED TUSSEN JOU EN LIAM?' hoor ik na een tijdje mensen door elkaar schreeuwen.

'DE AUTO IN JULLIE, NU!' schreeuwt Paul er bovenuit en gelijk gaat de deur open en stapt iedereen in.

'Gaat het?' Vraag ik aan Julia. 'Ja.' Zegt ze. 'Ik ben blij dat je weer bij ons bent.' 'Ik ook.'

En het busje begint te rijden.

*Julia's pov *

Als we beginnen te rijden laat ik een diepe zucht. Eindelijk weg bij de papz. Liam merkt het en trekt me naar hem toe. 'Je went er wel aan love.' Ik glimlach naar hem door zijn nieuwe woordje en laat me tegen hem aan zakken en ik voel dat mijn ogen langzaam zwaar worden.

'Juul, we zijn er.' Hoor ik Liam's stem zeggen. Ik open mijn ogen en zie de mooie bruine ogen van Liam voor me. Ik glimlach en geef hem een klein kusje op zijn neus en stap uit de auto.

Als we binnen zijn Slaak ik een diepe zucht. 'Home sweet home.' Zeg ik.

Liam kijkt me grijnzend aan en laat onze lippen samen smelten.

Ik ben weer compleet en geniet van onze tedere zoen, nu merk ik pas hoeveel ik mijn grote liefde heb gemist. Maar als we terug trekken zie ik Niall ons aankijken.

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu