Angry

1.7K 71 2
                                    

* Liam's pov *

Als we thuis zijn en ik me lippen weer eindelijk op die van Julia voel, voel ik me weer de gelukkigste man op aarde.

Het voelt alsof ik alles aan kan en weer kan optreden, omdat ik me nu gewoon weer super voel. Ik geniet van Julia's zachte lippen.

Als ze terug trekt kijkt ze me liefdevol aan waardoor ik weer gelijk in haar mooie ogen verdrink, maar als ik zie waar ze heen kijkt schrik ik op en zie ik Niall ons boos aankijken.

'Kom we gaan naar boven.' Fluister ik in Julia's oor. Ze knikt en ik pak haar hand vast en loop met der naar boven.

'Waarom doet Niall nou zo?' 'Ik heb geen idee Juul.' We gaan op Julia's bed zitten.

'Toen de dokters vertelden dat je beter was en mee naar huis mocht, bedankte Niall mij voor dat ik altijd bij je was gebleven en zei dat die ons ging accepteren, maar we zijn nog geen eens 15 minuten thuis en het lukt hem al niet.' Zeg ik.

Ik kijk Julia diep aan en zie een kleine traan in haar ooghoek. 'Hey, er is niks aan de hand, niet huilen. Het komt allemaal wel goed.' Ik kruip dicht tegen haar aan en sla mijn armen om haar heen en druk haar zo dicht mogelijk tegen me aan.

Terwijl ze aan het snikken is en ik haar rustgevende woordjes fluister en met me hand over haar rug wrijf hoor ik een deur opengaan, maar besteed er verder geen aandacht aan.

'Uhmm, ik wil jullie niet storen jongens, maar uhmmm Niall is heel erg boos.' Hoor ik Harry achter me zeggen. Ik laat Julia los en kijk achterom waar Harry in de deuropening staat.

'Waarom?' Vraagt Julia. Ik kijk der weer aan en zie dat ze is opgehouden met huilen en laat daarom een opgelucht zuchtje horen.

'Omdat hij jullie net zag zoenen in de kamer of zo, hij probeerde niet boos te worden zei die, maar nu is die dat dus wel. Hij is in je kamer Liam.'

Ik voel de woede in me opborrelen en ren naar mijn kamer. Als ik de deur opendoe zie ik Niall al mijn spullen op de grond smijten als hij woedend mijn kamer rond speurt.

Mijn hart breekt als ik hem zo zie, maar er is meer vuur, vuur van woede.

Ik stamp op hem af.

'NIALL WHAT THE FACK DOE JE MAN?!' '

'JE KAMER OVERHOOP HALEN! ZIE JE DAT DAN NIET?!'

'WAAROM?!'

'OMDAT IK NIET WIL DAT JE MET MIJN ZUSJE HEBT GAST!'

'EN WAAROM DAN WEL NIET?!'

'JE VERDIENT HAAR NIET.'

Die 4 woorden waren een hele harde klap voor me. Ik pak Niall snel bij zijn t-shirt en til hem op en duw hem hard tegen de muur.

'Wat zei jij?!'

'DAT JE HAAR NIET VERDIENT!'

'OW! DUS DAT WAT JE IN HET ZIEKENHUIS ZEI WAS DUS GELOGEN?!'

'Ja.' Zegt die rustiger. Ik voel tranen in mijn ogen komen.

'WE HADDEN AFGESPROKEN NOOIT TEGEN ELKAAR TE LIEGEN!'

'EN IK HAD MET JULLIE ALLEMAAL AFGESPROKEN OM NIKS MET MIJN ZUSJE TE KRIJGEN!'

'WATTT NIALL???!!!' Ik draai mijn hoofd om en zie Julia verslagen in de deuropening staan.

'Ni.. Nik.... Niks Julia.'

'Liam, laat Julia gaan! Maak het uit!'

Niall keert zich weer terug naar mij.

'NOOIT!' Ik gooi hem neer op mijn bed en wil uithalen.

'LIAM NEEEEE!!'

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu