Dumped

1.7K 67 9
                                    

* Liam's pov *

Ik gooi Niall neer op mijn bed en wil uithalen. 'LIAM NEE!' Ik hoor Julia's gebroken stem en stop. Ik kijk haar aan. Ze staat in de deuropening met tranen in haar ogen.

Ik haat het om haar zo te zien. Ik kijk naar Niall en laat hem toch maar los. Julia komt naar me toe rennen en knuffelt me.

Ik sla mijn armen stevig om haar heen. 'Het spijt me, ik wilde het helemaal niet doen. Maar ik wil gewoon samen met jou zijn.' Fluister ik. 'Weet ik Li, ik ook heel graag, maar het werkt niet zo met Niall.' 'Sorry Li.'

Ik kijk vol verbazing naar Julia die tranen in haar ogen heeft en weg loopt.

Mijn ogen beginnen ook te prikkelen. 'Ze heeft het uitgemaakt.' Fluister ik zachtjes.

* Niall's pov *

Liam en Julia staan elkaar weer te knuffelen dus ik ren de kamer uit. Wanneer ik in mijn eigen kamer ben, barst ik in tranen uit.

Ik hoor de deur open gaan, maar kijk niet op. 'Niall,' 'Ga weg Liam!'

'Nee'. Ik kijk hem aan en zie dat die tranen in zijn ogen heeft en dat die flink heeft gehuild.

Mijn hart breekt als ik hem zo zie, hij is altijd zo vrolijk. En de laatste tijd nog vrolijker sinds Julia er is.'... Shit, waarom heb ik dat nooit eerder gemerkt.

'Wat is er Li?' Vraag ik bezorgd en ga dichter bij hem zitten op bed. Hij begint gelijk weer te snikken. 'Juul, Ju, Julia...'

'Wat is er met Julia?' 'Ze heeft het uitgemaakt.' Mijn ogen worden groot. 'WAT WAAROM?!' 'Ze zei dat het niet ging werken als jij zo bleef doen, dus heeft ze het uitgemaakt.'

Schuldgevoel overspoeld me. Ik heb Liam nog nooit zo verdrietig gezien en nog nooit zo verliefd op iemand. Ik sla een arm over mijn grote vriend heen. 'Het spijt me zo Liam.' Ik trek hem in een knuffel en laat hem uithuilen.

* Julia's pov *

Ik lig huilend in mijn bed. Waarom? Waarom heb ik het uitgemaakt? Waarom doet Niall nou zo moeilijk? Waarom hou ik toch zoveel van deze jongen? Waarom ben ik zo verliefd op hem? Denk ik.

Al die antwoorden op de vragen weet ik eigenlijk al. Ik voel me waardeloos, gebroken.

Er hangt een gespannen sfeer in huis en ik voel me gestrest. Als ik de deur open hoor gaan zie ik dat het Indigo, Johanne, Nina en Perrie zijn.

Ze komen bij me op bed zitten en trekken me allemaal in een knuffel. We zeggen niks, we begrijpen elkaar en ze weten dat ik nu even geen zin heb om te praten.

'Liam is zwaar gebroken, joh.' Zegt Johanne. Ik kijk haar aan. 'Ik ook.' Snik ik. 'Liam is met Niall aan het praten.' Ik kijk Perrie aan.

'Rustig maar, het gaat goed. Liam is aan het uithuilen bij Niall zag ik net.'

'Ik wil hem terug.' Snik ik. 'Ik durfde niet verder met hem door Niall, ik was bang dat ze elkaar nog iets ergs aan gingen doen. Ik heb het uitgemaakt voor Niall en de fans, want ik wil niet dat de fans hun idolen zien ruzien en vechten. 'Ik heb het uitgemaakt voor hun, niet voor mezelf of Li.'

Ik hoor iemand snikken en kijk op. Liam staat in huilend in de deuropening. De meiden gaan van het bed af en Liam komt op me af rennen. Ik voel zijn sterke armen om me heen en zijn gespierde lichaam op me.

'Sorry Liam, ik dacht niet goed na, maar ik was gewoon bang dat er iets ergs met jullie zou gebeuren. En dat wilde ik niet, dat willen de fans niet dat wilt het manag...'

Ik wordt onderbroken door de zachte, volle lippen en zoen terug.

'We blijven voor altijd bij elkaar.' ik knik en onze lippen smelten weer samen. Dit is echt alles wat ik wil. Het is stom dat ik Niall tussen ons in heb laten komen.

Als we terug trekken zie ik iedereen in onze kamer naar ons te kijken. Mijn blik en adem valt stil als ik het gezicht van mijn broer zie, maar als ik goed kijk. Zie ik dat hij glimlacht.

Ik kijk weer naar Liam en glimlach ook naar hem. 'Ik hou van je li.' ik hou van je Juul.' en zo blijven we nog een hele tijd liggen te knuffelen. En het voelt fijn en vertrouwd.

Little sister HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu