❈ BÖLÜM KIRK ÜÇ

1.1K 59 7
                                    

Siyah iç çamaşırı takımını giyinir giyinmez aynanın karşısında dikkatle kendini izledi Alina. Sarp Korluer'in kendisine duyduğu hayranlığın nedenlerine baktı. İnce vücudu, uzun bacakları ve düzgün fizik hatları ile Sarp'ın ve pek çok erkeğin dikkatini üzerine kolayca çekebilecek kadar ilgi çekiciydi.

Alina üzerine giydiği siyah sabahlığın ipek kuşağını incecik beline bağladı ve banyoyu yatak odasından ayıran koridordan geçti. Sarp'ı yatakta oturur bir şekilde, elinde telefonu ile uğraşırken buldu. Sarp'ın onun içeri girmesini fark etmesi üzerine gülümsedi.

"Selam yakışıklı, vaktini alabilir miyim acaba?"

"Almak istediğinin sadece vaktim olduğuna emin misin?"

Alina gözlerini kısıp tehditkâr bir bakış attı. "Anı bozmak istemezsin, öyle değil mi?"

"Haklısın, istemem. Hadi şimdi yatağa gel."

Alina bir süre düşünür gibi yaptı. "Bu gecenin geri kalanı için ne planladığına bağlı."

"Öyle mi?" Sarp tek kaşını kaldırdı. "Ben yeterince iyi bir sebep değil miyim?" dedi.

"Güzel şaka."

"Kalbimi kırıyorsun."

"Eh, birinin bunu yapması gerekiyordu."

Sarp güldü ve sabırsızlığını kamufle eden bir sakinlikle sordu. "Neden rahat bir şeyler giymiyorsun?"

Alina üzerindeki sabahlığa baktı. "Ah, bu mu?" dedi ve sabahlığın ipeksi kuşağını kusursuz vücudunu sergileyecek şekilde tek hamlede çözdü. "Peki ya böyle nasıl?"

Sarp ne diyeceğini bilemeden bir süre bakakaldı ve üzerindeki seksi iç çamaşırlarının etkisini Sarp'ın ifadesinde inceledi Alina ve orman yeşili gözlerini kocasınınkilerden ayırmadan küçük bir adım attı ona doğru.

"Ne oldu? Konuşmayacak mısın?"

"Konuşmak mı? Sen inanılmaz derecede seksi görünürken konuşmak biraz zor..."

Alina gülmemek için kendini zor tuttu. "Demek öyle! Erkekleri susturmak gerçekten çok kolay."

Sarp kaşlarını çattı ve hemen ardından gözleri Alina'nın vücuduna tekrar takılınca karısına hak vermeden edemedi. Alina karşısında güzel bir tanrıça gibi dururken cümleleri kurmakta bile zorluk çekiyordu ve bu sebepten ötürü kendine kızmak istedi.

"Beni susturmaya çalışabilirsin ama bu gece sürekli çığlık atan sen olacaksın."

Sarp'ın bu kendinden emin tavırlarına çoktan alışkın olan Alina onun bu sözlerinden etkilenmemiş gibi direkt Sarp'ın kucağına oturdu ve bacaklarının arasındaki sertlik kendini ele verdi.

"Bunu söyleyen birine göre sen daha istekli görünüyorsun."

"Öyle mi?"

"Bence ikimiz de farkındayız ki bacaklarının arasındaki kendini yeterince ele veriyor..."

"Senin içinde olmak için can atıyor olsa gerek."

Alina güldü ve durumu Sarp adına biraz daha zorlaştırmak için kocasının kucağında ileri geri hareket etti, Sarp'ın ereksiyonunun hemen tepki vermesini zevkle hissetti. İnce ve dantelli iç çamaşırının narin dokusu altında ne kadar da sertti... Pekala, bu durumdan etkilenen bir tek Sarp değildi. Alina da aynı şekilde istekliydi, sadece bunu gizlemekte Sarp'a göre daha iyi bir iş çıkarıyordu. Şimdilik...

"Şimdi ne olacak peki?"

"Ne mi olacak?" dedi Sarp şaşkınlıkla ve kolunu Alina'nın beline dolayıp tek hamlede Alina'yı kaldırıp yatağa yapıştırarak altına altı. "Senin gibi zeki bir kadına göre çok basit bir soru oldu."

Karanlık TutkularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin