❈ BÖLÜM KIRK BEŞ

2.5K 71 12
                                    

Bölüm Şarkısı: Taylor Swift - Lover

• • •

Aşk bir felaket, bir afet olmak zorunda değildir. Aşk zemininizi yerinden kaydırmak, sizin benliğinizi şaşırtmak zorunda değildir. Sevilmenin şartı kendinizden vazgeçmek değildir.

İnsan karmaşalarını çözmeye çalışırken elinden tutup onu bekleyen, ona yanında olduğunu ve inandığını sessizce hissettiren biri, o kişinin evidir. Günün sonunda, hatalarıyla, zorluklarıyla, inişleriyle, çıkışlarıyla ona kendini suçlu hissettirmeyeceğini bildiği biri, o kişinin evidir.

Elbette hiçbir ilişki mükemmel değildir. Alina ve Sarp ilişkilerinin mükemmel olmadığını biliyor ama her gün kalplerinin birbirlerine karşı duydukları aşk ile dolup taştıklarını hissediyorlardı. İlişkileri zor zamanlardan geçerken, iki taraf da gergin ve stresliyken, onlara iyi hissettiren en önemli faktörlerden biri daha önceden biriktirdikleri güzel ve olumlu anılar oluyordu. Bolca iyi ve olumlu duyguları olduğu zamanlarda, birbirlerine karşı anlayışla ve sevgiyle yaklaşabiliyorken bu anıları depoluyorlardı.

Gergin zamanlarda, birbirlerini hissetmekte veya o anda birbirlerine karşı olumlu herhangi bir şey hissetmekte zorlanırken bu birikimden faydalanıyorlardı. Söyledikleri güzel cümleler, verdikleri ve tuttukları sözler, beraber yarattıkları anılar, gezdikleri yerler, aslında bütün olumlu paylaşımlar burada ikisini ve ilişkilerini koruyordu. Tam da bu sebeple fırsat buldukları her an bu güzel anıları biriktirmeye çalışmaları gerekiyordu.

"Alina?"

"Efendim?"

"Bir problem var."

"Nedir?"

Kollarını sinirle havaya kaldıran Sarp'ın önündeki tablet, koltuğun diğer ucuna doğru havalanarak uçtu. "Herkes şimdiden oğlumuzun adını nereden biliyor?" diye homurdanarak söylendi. "Bebeğe Atlas adını vereceğimizi kimseye söylememiştik."

Alina, odada bir aşağı bir yukarı dolanacak kendi kendine söylenen kocasını izlerken, gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Sadece tahmin etmiş olmalılar..." dedikten sonra, gözlerini kolları arasında tuttuğu üç aylık bebeğine çevirdi. Gözlerinin mavi mi kalacağını yoksa kendisininki gibi yeşile mi döneceğini anlamak için henüz erkendi; ama şimdiden babasına o kadar çok benziyordu ki Alina bebeğin gözlerinin koyulaşacağını hiç sanmıyordu.

"Evimizin içinde bir casus olmalı," derken, Sarp ellerini beline koymuştu. "Kesinlikle."

"Evimizde bir casus olduğunu hiç sanmıyorum," diye cevap veren Alina, kocasına bakmak yerine, parmağını emmeye çalışan bebeğiyle ilgileniyordu.

"Fakat..."

Alina, sonunda başını kaldırarak, Sarp'a baktı. "Sarp saçmalıyorsun. O, sadece bir dedikodu gazetesi."

"Yeni doğmuş bir bebeğin gündemde olması çok ilginç..." diye sinirle söylendi Sarp. "Bu haberi yapanın kim olduğunu bulmak isterdim doğrusu. Birinin onu kesinlikle işten çıkarması lazım."

"Benim tanıdığım Sarp Korluer insanların kendisi hakkında ne düşündüğünü asla umursamazdı, yanılıyor muyum?" diye belirtmekten geri kalamayan Alina sözlerine devam etti. "Ve sakın bunun artık sadece seninle ilgili değil ailemizle ilgili olduğunu söylemeye kalkışma."

"Ama bu doğru..." diye itiraz etti Sarp.

"Ülkede bu kadar önemli biri olunca böyle haberlerin erken yayılması normal." Alina, Atlas'ın minik alnına bir öpücük kondurdu. "Hem de geçmişte yaşanan olaylardan sonra çıkan haberlere göre çok normal. Aslında ben ailemizin bu şekilde gündeme gelmesinden rahatsız değilim."

Karanlık TutkularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin