Bölüm Şarkısı: Taylor Swift - False God
• • •
Alina teninde, birisinin onu izlediği anlamına gelen karıncalanmayı hissetti. Kendisine bakılmasına alışıktı, pürüzsüz cildi, omuzlarından aşağı dökülen ipeksi saçları ve dolgun dudakları kendi renginde mükemmeldi. Manikürlü görünüme sahip olan tırnaklarını ne uzun ne de kısa tutuyordu. Arasına ışıltılı sarı tonları serpiştirilmiş bal köpüğü rengindeki dalgalı saçları, kıvrımlı bir vücudu ve ilk bakışta insanların kafasını karıştıran içinde kehribar rengini barındıran parlak yeşil gözleriyle çok alımlıydı.
Güzelliği ilk görüşte çok çarpıcı bir etki yaratmasına rağmen, kendi duvarları insanların aşmasına kolay kolay izin vermediğinden aşılmaz görünürdü. Sarp Korluer bu duvarları aşmaya yaklaşabilen tek erkekti.
Alina'nın duyguları sersemlemiş gibiydi ama onlara taviz vermedi. ''Biraz abartılı mı olmuşum?''
''Abartılı kelimesi sana asla uymayan bir kelime.''
''Haklısın. Abartılı olan biri varsa o da sensin.''
''Bunu da nereden çıkardın?''
Alina önünde ikisi için hazırlanmış olan masayı işaret etti. Kütüphanenin ortasındaki büyük masa bir sürü çikolata, krem karamel gibi küçük porsiyonlarda tatlılarla ve frambuaz, çikolata kaplamalı çilek gibi meyvelerle donanmıştı.
"Bütün bunlar... Hepsi aşırı lezzetli görünüyor."
''Daha önce de söylediğim gibi, misafirime kötü davranmakla suçlanamam.''
''Beni bu şekilde şımartırsan çok çabuk alışırım ona göre.''
''Alışmalısın zaten.'' Güzel yanı gözleriydi; okyanus mavisiydi, ama kirpikleri daha koyu gösteriyordu bu gözleri. Bakışlarıysa insana dosdoğru, bir ataklıkla dikiliyordu.
Sarp ona dönüp bir şey içmesini önerdi, Alina istemedi. Israr etti, en sonunda onunla birlikte bir kadeh şarap içmeye ikna oldu. Sonra gitti, dolaptan bir şişe şarap aldı, iki kadeh çıkardı, yavaşça doldurduktan sonra birini uzatıp ona vererek oturdu.
Kadehini Alina'nın kadehi ile tokuşturup dudaklarına götürdü Sarp. Alina'nın kadehine biraz daha az koyduğundan, içebilmek için geriye eğilirken başı hafifçe geride, dudakları kadehe sürtünürken Alina'nın boynu gerilmişti.
''Beğendin mi? En sevdiklerimden. Cabernet Sauvignon.''
''Oldukça güzel.''
''Güzel olan şeyleri taktir etmeyi severim.''
Alina kadehini bıraktığı sırada başını kaldırıp ona baktı. Ve tam o sırada göz göze geldiler. Alina masadaki şarap kadehinden bir yudum alana kadar da gözlerini onun üzerinden ayırmadı. Gözlerini aniden çekip doğrulunca Alina rahatladı fakat kısa sürdü çünkü bu sefer kalkıp Alina'nın yanındaki koltuğa oturdu. Üstelik gözleri hala üzerinde geziniyordu.
Ne oluyor bana böyle? Bu adamın üzerimde nasıl böyle bir etkisi olabilir? Kendine gel Alina.
Alina duygularının baskıcı etkisinden kurtulmaya çalışırken Sarp'ın kendisine cevap bekleyen gözlerle baktığını fark etti. Kalp atışları yeniden hızlanmaya başladı ve bu his, bir anlık aptallıkla da olsa ona bakmaya devam etmesine neden oldu. ''Özür dilerim,'' dedi. ''Ne demiştin?'' Eline çatalı aldığında bir daha kafasını bu tabaktan hiç kaldırmamaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tutkular
Romance''Daha fazla bu oyunu oynamak istemiyorum, tek yapman gereken beni istediğini söylemen.'' ''Oyun oynadığımızı kim söyledi?'' ''Konu sen olunca işin içinde her zaman bir oyun oluyor.'' ''Bu sefer değil.'' Alina ne olduğunu anlayamadan Sarp kolunu bel...