Bölüm Şarkısı: Rihanna - Kiss It Better
• • •
Bir kadınla bir erkeği birbirine yakınlaştıran şey nedir? Benzeri yaralar, zevklerin benzerliği, hayallerin benzerliği, karakterlerin benzerliği ve tüm bunlara rağmen o kişinin kimseye benzemeyişi...
Alina karşısında gözlerini kendisinden alamayan adama baktı. Normal şartlar altında asla beraber olmayacağı türden bir adam olan Sarp Korluer'i ve birbirlerine hiç benzemeyişlerini düşündü. Ama işte buradaydı. Onun kolları arasındaydı. Tuhaf bir şeydi bu. Alina'nın anlam veremediği duygular tekrardan ruhunu teslim almadan önce dikkatle baktı Sarp'ın yüzüne. Sırlarla dolu bir yüz. Bu adamla ilgili emin olduğu tek şey Alina'ya duyduğu sevgiydi.
Peki ama böyle bir adam gerçekten sevebilir miydi? Adam öldürmekten çekinmeyen birisi sevme kapasitesine sahip olabilir miydi? Alina dünyada normal insanlar arasında hayatını sürdüren katilleri düşündü. Onların sadece insani duyguları taklit edebilme yeteneğine sahip olduğunu düşünmüştü. Ama Sarp Korluer'i diğer tehlikeli insanlardan ayıran başka bir şey vardı.
Bu konsept daha önce hiç bu kadar karizmatik, zeki, sanatsal ve hatta şiirsel olmamıştı. Filmlerde katiller en iyi ve en parlak aktörler tarafından canlandırılır, bir insandan daha fazlası olarak gösterilir, delilikleri insanın sahip olduğu umutsuz, sapkın karmaşayla daha iyi örülmek için tasarlanmış bir süper akıl şeklinde yeniden üretilirdi.
Gerçek hayatta ise katiller korkunç insanlardır, fakat çoğu zaman da umutsuz yaratıklardır. Çevrelerinden dolayı bükülmüş, kırılmışlar ve hasar görmüşlerdir. Gerçek katiller hakkında karizmatik ve büyüleyici olan hiçbir şey olmasa da, herkes yine de isimlerini biliyor, onların suçları hakkında kitaplar okuyor ve hatta hayatlarının ayrıntılarını tekrar tekrar gözler önüne seriyordu.
Herkes içindeki canavarı bilmek istiyordu. Tehlikeli insanların gerçek hayatta yapabileceği her şeyi takıntılı bir şekilde öğrenmek için olsun ya da popüler kültürde çarpık bir yere koymak amacıyla olsun, böylesi tehlikeli insanlar diğer insanlar üzerinde bir tür güç sahibiydi.
Sarp tereddütsüz bir istekle Alina'ya doğru eğildiğinde içinden bir his... bu adamın sözlerinden, dokunuşundan ve duygularından kaçmasını söylüyordu. Yine de Alina'nın bir yanı, kendisini ona açmak üzere tamamıyla donup kalmasına yol açtı. Sarp kibarca parmağını Alina'nın boynundan köprücük kemiğine doğru kaydırdı.
Bu adamın en basit dokunuşu dahi beni nasıl heyecanlandırabiliyor? Ya ben çok güçsüzüm ya da onun üzerimdeki etkisi çok güçlü.
''Senin yüzünden geceleri gözüme uyku girmiyor. Delirdim mi ben? Yoksa insan aşık olduğunda görülen semptomlardan birisi mi bu?''
Eğer aramızdaki bağı itiraf edersem ilişkimiz ve hayatım, şu an hazır olmadığım bir tarafa yönlenecek. Düşün, Alina.
''Karmaşık bir durum bu.''
''Neden?''
Alina dudağını ısırdı ve sanki kalbi yerinden çıkıp yere düşmüş gibi hissediyordu. ''Tüm bu hisler... Bazen çok yoğun olabiliyor.''
''Bu iyi bir şey değil mi?'' diye sordu Sarp.
''Her ne kadar yoğun duygular hissetsen de... nafile.''
''Nafile mi? Bu kadar gerçek bir şey için savaşmaya değer,'' dedi Sarp kendinden emin bir ses tonuyla. ''Senin için savaşmaya değer.''
Alina onun bu sözlerini duyduktan sonra ondan ayrılmaya çalışmanın hiç de düşündüğü kadar kolay olmayacağını fark etti. Üstelik Sarp ümitsizce Alina'nın gözlerinde bir yanıt ararcasına bakarken. ''Belki de senin asıl sevdiğin bir şey için, birisi için savaşma hissinin verdiği heyecandır.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tutkular
Romance''Daha fazla bu oyunu oynamak istemiyorum, tek yapman gereken beni istediğini söylemen.'' ''Oyun oynadığımızı kim söyledi?'' ''Konu sen olunca işin içinde her zaman bir oyun oluyor.'' ''Bu sefer değil.'' Alina ne olduğunu anlayamadan Sarp kolunu bel...