❈ BÖLÜM İKİ

4.4K 172 25
                                    

Bölüm Şarkısı: The Neighbourhood - Flawless

• • •

Güneşin doğmasına sadece birkaç dakika varken Sarp daha kalın giyinmiş olmayı diledi. Güneş henüz doğmadığı için hava serindi. Ceketinin yakasını yukarı kaldırıp ellerini ceketin ceplerine soktu ve aşağıda karınca gibi görünen inşaat araçlarının inşaat halindeki binanın önüne toplanmalarını izledi.

Herkesin işbaşı yapması için henüz daha erken olduğundan elindeki kahveden bir yudum alarak endişelenmesi için on dakika daha olduğunu hesapladıktan sonra aldığı yudumun içini ısıtmasına izin verdi.

Gökdelenin yirminci katından aşağı bakarken trafikte akan araçlar ve araçlardan inip işlerine yetişmekten başka amaçları olmayan insanları izledi. İnsanlara böyle tepeden bakınca aslında ne kadar basit ve saçma göründüğünü düşündü. Birazdan kendinin de onlara katılacağı düşüncesiyle içi sıkıldı.

Aşağı indiğinde vücudu uykusuz bir gece geçirmiş olmanın etkisiyle yorgundu ve üstelik gün daha yeni başlıyordu.

Yaptığı mesleği sevmiyor değildi, eğer yeniden seçme şansı olsa yine aynı işi seçerdi. Onu zorlayan yaptığı iş değil, yaptığı işte en iyisi olmaktı. Rekabetin çok olduğu iş dünyasında en iyisi olmaktı.

Herkesin iş başı yaptığı sırada aşağı inip çalışmaların nasıl gittiğini kontrol ettikten sonra şirketten gelen bir telefonla keyfi tekrardan kaçmıştı. Bu kadar sık katılması gereken toplantı olması onu sinirlendiriyordu. Bu seferkinin en sonuncu gibi bir hayal kırıklığı ile sonuçlanmayacağını umut ediyordu.

İnşaat arazisinin dışına park ettiği Range Rover'ın sürücü koltuğuna oturduğunda yorgunluğu şimdi sadece vücudunda değil, beyninde de hisseder hale gelmişti. En sonunda asistanını arayıp toplantıya kendisi yerine onun gitmesini söylemek için telefon açmıştı. Tek yapmak istediği evde kendisini bekleyen işlerini halletmekti.

Sarp'ın şehir merkezinde bir ofisi yoktu. Onun yerine şehir dışındaki evinin en alt katını küçük bir ofis kompleksine dönüştürmüştü. Piyasada harikalar yaratmak için kullandığı bilgisayarının bulunduğu ve illegal işlerini yürüttüğü kişisel ofisi, iki asistanı için iki küçük ofis, minik bir mutfak, iki banyo -biri kendi odasına bağlı, diğeri asistanları tarafından kullanılıyordu, bir de dosyaları depolamaya ayrılmış iki oda daha. Gece geç saatlere kadar çalışması için çok uygun hazırlanmıştı ofis.

Her gün tek bir hedefi vardı: Kazanabildiği kadar çok para kazanmak.

Yetişkinlik döneminin çoğunu para biriktirerek geçirmiş biriydi Sarp. Piyasada olacakları önceden sezinleyip tahminlerde bulunmak hoşuna gidiyordu, ancak bundan aldığı zevk vasat dereceydi. O yüzden bazı illegal işlere yönelmişti. Bu şekilde kazandığı parayı ikiye, üçe katlıyordu. Yoksulluğu da yaşamıştı ve bundan hiç hoşlanmamıştı. Bu konuda bir şeyler yapabilecek yaşa geldiğinde kendi şansını kendini yaratmış ve risk üstüne risk almıştı. Ona para kazandırabilecek yöntemleri öğrendiyse de öyle hemen olmamıştı bu iş.

Piyasanın inişli çıkışlı seyirlerine karşı, çeşit çeşit yatırımlar yapmıştı ve piyasanın ciddi bir sallantısına karşı önlem olarak değerli taşlara ve mücevherlere yatırım yapmıştı. Hangi hisse senetlerinin yükseleceğini, hangilerinin zor durumda olduğunu çıkarmak, bunlarla ilgili en ince ayrıntıları bilmek, bir çeşit meydan okuma, bir oyundu onun için. Bu konuda altıncı hissinin gelişmiş olduğunu söylemek hatalı olmazdı ve kafasında 'yeterli' olarak gördüğü parayı aslında çoktan kazanmış olsa da, borsada oynamaya, gün geçtikçe daha da zenginleşmeye devam ediyordu.

Karanlık TutkularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin