Bölüm Şarkısı: Rihanna - Love Song
• • •
Sarp'tan haber alışının üzerinden üç gün geçmişti. Ancak üçüncü günün sonunda eve iki paket geldi. Birisi büyük, ince bir kutuydu. Diğeri daha küçüktü, bir kitap boyutundaydı. Alina büyük kutuyu kaldırıp ahşap sehpaya koydu. Boyutuna rağmen tüy gibi hafifti.
İçinde, pelür kağıdının ortasında bir elbise sarılıydı. Koluna atmasıyla siyah kumaş iki taraftan ipek gibi akıp Alina'nın kolunu sardı. Teninin üstünde ne kadar yumuşak ve hoş duracağını hissedebiliyordu.
Alina, Brandon Maxwell marka elbiseyi üst kata çıkarıp denedi. Kollarını havaya kaldırması yetti, kumaş vücuduna oturuverdi. Hareket ettikçe ipek elbise de onunla birlikte neredeyse cilveli bir şekilde dönüyordu. Göğüs kısmını sıkıca saran elbisenin bir tarafında, göğsünün tam altında tenini açık bırakan bir dekolte, ve elbisenin bir tarafında kalçaya kadar uzanan derin bir yırtmaç vardı.
Bir kolye istiyor, diye düşündü içinden Alina. O anda da, küçük kutunun içinde ne olduğunu anladı. Açınca, kadife kaplı kutunun ortasında duran beş sıra inciyi gördü. İnciler büyük değildi ama renkleri ve şekilleri sıradışıydı.
Yanında kaligrafiye yakın güzellikte bir elyazısıyla yazılmış bir kart çıktı.
Üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum. Umarım beğenirsin.Kolye küçük görünüyordu, hatta ilk taktığında oldukça küçük olduğunu düşündü, Alina'nın boynuna sımsıkı oturmuştu kolye. Duyuları okşayan elbiseden çok farklıydı. Fakat aynada kendine bakınca kusursuz bir kombinasyon olduklarını gördü Alina.
Bir eliyle saçlarını yukarı kaldırıp nasıl göründüğüne baktı. Evet, şu şekilde, tek yana doğru dökülmelilerdi. Bunu Sarp da görmeli, diye düşündü Alina.
Bir resmini çekip ona yolladı. Bu güzel hediyeler için teşekkür ederim. Çok beğendim.
Sarp bir dakika geçmeden cevap yolladı. Güzel. Çünkü iki dakika mesafedeyim ve yaklaşıyorum.
Alina alt kata indi, kapıya doğru dönerek pencerenin önünde dikilip etkiyi en yükseğe çıkaracak pozda durdu.
Sarp geldiğinde elbise ve inci kolyeyi hiç çıkarmadan Alina'yı masanın üstüne yatırdı: Telaşlıydı, direktti, ne bir giriş ne havadan sudan konuşma vardı.
"Sen iyi misin?"
Sarp gözlerini Alina'nın gözlerinden bir saniye bile ayırmadan, "İyiyim. Sadece sana ihtiyacım var," dedi ve "Seni bu elbiseyle görür görmez, üstünden çıkarmadan sevişmek isteyeceğimi biliyordum," diye kulağına fısıldadı Alina'nın.
Alina daha önce hiç böyle bir ilişki yaşamamıştı. Tüm kuralları yıkan, sınır tanımayan ve her istediğini, istediği zaman almaya alışkın olan bir adamla bir ilişki içerisinde olmak böyle olsa gerek.
Sarp üzerinde kaslı vücudunu tamamen saran siyah bir gömlek giyiyordu ve altında koyu renk bir kot pantolon vardı. Özentisiz ama çekici. Kıyafetlerini bile çıkarmadan Alina'ya ilk orgazmını yaşattı. Bunun hoşuna gittiğini fark etti Alina. Sarp onu kolyesi hariç yavaşça soyarken kendi tamamen giyinik kalmayı, parmak ve dilini kullanarak Alina'nın kendini tamamen ona bırakmasını görmeyi seviyordu. Sanki kontrolü ele geçirmesi yetmiyordu: Alina'nın da kontrolü kaybetmesi gerekiyordu. Sonrasında o da rahatlayıp kendini bırakıyordu.
Alina, Sarp hakkında ilginç bir içgörü yakalamış gibiydi. Kafasında bunu evirip çevirerek düşündü. Ancak keyifle düşünceleri bölündü Alina'nın, vücuduna yayılan keyfi dengelemek için derin nefesler alırken parlak yeşil gözlerini araladı, bakışları tavandaydı, gözleri keyfin geldiği yere, bacaklarının arasına indirdi. Bacaklarının arasındaki adam öyle bir şey yapıyordu ki, Alina onu durdurmakla keyfi hissetmeye devam etmek arasında ikilemde kaldı... Daha önce kendisine yapılmayan bir şeydi bu. Doğrulmak istedi ama bacaklarının arasına gömülmüş olan Sarp'ın eli uzanıp onu omzundan yavaşça geriye bastırdı, daha da rahatlamasını istercesine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Tutkular
Romance''Daha fazla bu oyunu oynamak istemiyorum, tek yapman gereken beni istediğini söylemen.'' ''Oyun oynadığımızı kim söyledi?'' ''Konu sen olunca işin içinde her zaman bir oyun oluyor.'' ''Bu sefer değil.'' Alina ne olduğunu anlayamadan Sarp kolunu bel...